NAUJASIS T SERIJOS „RENAULT“ SUNKVEŽIMIS: DIDESNĖ KELIAMOJI GALIA – MAŽESNĖS DEGALŲ SĄNAUDOS

Mažiau nei prieš trejus metus pristatytas ir ypač palankiai klientų įvertintas  „Renault Trucks T“ modelis sulaukė svarbaus atnaujinimo, paversiančio šį sunkvežimį dar efektyvesniu naudoti. 2016 metų „T“ modelis turės gerokai atnaujintą važiuoklę ir jėgos agregatus, leisiančius sumažinti degalų sąnaudas papildomais 2%, nors keliamoji galia padidėjo dar 114 kg. Kartu su naujos versijos modeliu pristatoma ir „Optivision“ kelio topografijos numatymo sistema.

2013 m. pasirodęs „Renault Trucks T“ pradėjo naują erą kompanijos istorijoje. „Tarptautiniu metų sunkvežimiu“ 2015 m. pripažintas modelis netruko įtikinti klientus savo technine kokybe ir degalų energijos naudojimo efektyvumu. Tačiau „Renault Trucks“ nė neketina miegoti ant laurų: atnaujintas sunkvežimis kilstelės pirmtako nustatytą kartelę į dar nematytas aukštumas. „Klientų atsiliepimai rodo, kad mūsų „T“ serija pranoksta klientų lūkesčius važiavimo kokybės bei degalų sąnaudų srityse,- sako Sophie Rivière, „Renault Trucks“ tolimųjų gabenimų modelių gamos vadovė. – Tobulindami savo „T“ seriją dirbome iškart trimis kryptimis: siekdami sumažinti oro pasipriešinimą tobulinome aerodinamiką, mažinome nuosavą svorį, kad galėtume padidinti keliamąją galią bei stengėmės paskatinti ekonomišką vairavimą, įdiegdami kelio topografijos numatymo sistemą“.

P028510

Tobulindami aerodinamines savybes „Renault Trucks“ inžinieriai rėmėsi naujausiais duomenimis, surinktais testuojant eksperimentinį „Renault Trucks Optifuel Lab 2“ sunkvežimį.  Svarbiausias aerodinaminis 2016 m. „T“ modelio patobulinimas – integruotas oro srauto nukreipiklis po priekiniu buferiu, siūlomas kaip papildoma įranga. „Šis spoileris efektyviau nukreipia oro srautą po sunkvežimio dugnu sumažindamas sūkurių susidarymo tikimybę, – aiškina Sophie Rivière. – Be to, naujajame „T“ modelyje debiutuoja naujas lengvesnis, jokios metalinės laikančiosios struktūros neturintis stogo deflektorius, leidžiantis sunkvežimiui lengviau skrosti orą“. Priklausomai nuo versijos, palyginti su dabartiniu modeliu, klientai gali sutaupyti iki 2% degalų.

Tobulinant važiuoklę svarbiausiu prioritetu tapo svorio mažinimas. Buvo pakeista kai kurių elementų konstrukcija arba panaudotos lengvesnės tų pačių agregatų versijos, o tai sudarė sąlygas sutaupytą svorį paversti naudinga apkrova. Pavyzdžiui, nauja varančioji ašis bei pneumatinė pakaba yra keletu kilogramų lengvesnės nei atitinkami ankstesnio modelio elementai, be to, klientai dabar gali rinktis ir aliumininį sukabinimo balną. „Mažindami sunkvežimio svorį laikomės analogiškos pozicijos kaip ir tobulindami aerodinamiką, – sako  Sophie Rivière. – Kiekvienas individualus sprendimas svorį sumažina nežymiai, tačiau galutinis rezultatas reikšmingas – naudinga keliamoji galia padidėja net 114 kg, o mūsų klientams tai reiškia padidėjusias pajamas!”

P028409

„DTI 11“ ir „DTI 13“ varikliai taip pat sulaukė patobulinimų, dėl kurių pagerėjo degimo procesas ir atitinkamai sumažėjo degalų sąnaudos. Abu varikliai  jau šiandien atitinka dar tik 2016 m. gruodžio 31 d. įsigaliosiančius, griežtesnius „Euro 6 C pakopos“ emisijų standartus.

Svarbiausia „DTI 13“ variklio naujovė – „common rail“ tipo degalų įpurškimo sistema. „Šios įpurškimo sistemos patikimumas ir efektyvumas, o taip pat nedidelės degalų sąnaudos 11 l  darbo tūrio variklyje paskatino mus pritaikyti analogišką sistemą ir 13 l varikliui, – paaiškino Sophie Revere. – Ir iki šiol garsėjęs ekonomiškumu, „DTI 13“ įsitvirtins kaip geriausias sprendimas vežėjams, kurių sunkvežimiai veža sunkius krovinius sudėtingo reljefo sąlygomis“. Varikliai komplektuojami su naujos kartos robotizuotomis „Optidriver“ pavarų dėžėmis.

Be pačių sunkvežimių konstrukcijos pakeitimų, „Renault Trucks“ pristato ir naują paslaugų, skirtų mažinti degalų sąnaudas, seriją. Viena jų – „Optivision“ kelio topografijos numatymo sistema, prijungta prie GPS palydovų tinklo. Sistema leidžia sunkvežimiui pačiam priderinti pavarų jungimo, įsibėgėjimo bei greičio parinkimo strategiją prie maršruto sąlygų. „Pavyzdžiui ilgoje nuokalnėje sistema gali maksimaliai panaudoti visą sunkvežimio inercijos potencialą, – sako Sophie Riviére. – Jau prieš pat pasiekiant kalno viršūnę sistema žinos, kad po to laukia ilga nuokalnė, todėl leis sunkvežimiui važiuoti aukščiausia ir ekonomiškiausia pavara“. Kiekvienos kelionės metu sistema registruos ne tik konkretaus sunkvežimio, bet ir visų panašiais maršrutais važiuojančių sunkvežimių su įdiegta „Optivision“ sistema duomenis. Tai leis  konkrečiam sunkvežimiui jau pirmąkart važiuojant nežinomu keliu pasinaudoti visais, ta pačia atkarpa važiavusių kitų sunkvežimių surinktais duomenimis. Sunkvežimius su įdiegtu „Fuel Eco+“ paketu, susidedančiu iš „Fuel Eco“ paketo (turinčio ekonominio režimo funkciją, „Soft Cruise Control“ su „Optiroll“ riedėjimo tuščia eiga kontrolės sistemą, automatiškai atjungiamą oro kompresorių, kintamo srauto vairo stiprintuvo pompą ir automatinio variklio išjungimo funkciją) ir „Optivision“ sistemos, naudojantys vežėjai gali sumažinti savo degalų sąnaudas net iki 5%.

Su 2016 m. versijos „T“ serijos sunkvežimiais „Renault Trucks“ siūlo kardinaliai naują transporto paslaugų sprendimą. Padidinusi sunkvežimių keliamąją galią, aprūpinusi savo sunkvežimius ekonomiškesniais varikliais, o taip pat pasiūliusi paslaugų, leidžiančių panaudoti naujausias degalų sąnaudų mažinimo inovacijas, kompanija „Renault Trucks“ žengia svarbų žingsnį į priekį, siekdama tikslo pasiūlyti savo klientams sunkvežimį, tapsiantį tikru jų kompanijos pelno centru.

 

Leave a Reply