Ilgalaikis tvirtumas ir sukibimas su kelio danga: nepriklausomi bandymai patvirtino, kad „RoadSmart III“ pirmauja pagal patvarumą ir sukibimą su kelio danga posūkiuose

 

– 82 proc. didesnis priekinės padangos patvarumas, palyginti su išbandytų
konkurentų padangų vidurkiu
– Sukibimo su kelio danga ir valdymo sausame kelyje lyderė
– Savybės išlieka net padangai nusidėvėjus
– Labai geri bandymų šlapiame kelyje rezultatai

Išskirtinis sukibimas su šlapia ir sausa kelio danga per visą padangos eksploatavimo laiką. Toks buvo „Dunlop Motorcycle Europe“ naujovių kūrimo padalinio tikslas kuriant naują sportinę turistinę padangą „RoadSmart III“.„RoadSmart III“ išleidimo išvakarėse šiai padangai skirtam šūkiui „Ilgalaikis tvirtumas“ svariai paantrino autoritetinga nepriklausomus vertinimus atliekanti organizacija „Motorrad Test Center“ (MTC), palyginusi ją su pagrindinių konkurentų padangomis.

Aiški lyderė pagal valdymą ir sukibimą su sausa kelio danga

Atliekant MTC valdymo sausame kelyje bandymus, „Dunlop RoadSmart III“ pelnė pirmąją vietą, nes net 10 proc. pranoko keturių konkurentų rezultatų vidurkį**. Lyderės titulą naujoji „RoadSmart III“ išlaikė ir po paskesnių intensyvių bandymų, kurių metu MTC motociklininkai skrupulingai vertino padangų savybes sausame kelyje pagal 15 kriterijų, įskaitant stabilumą, vairavimą ir sukibimą su kelio danga posūkiuose. Per šiuos bandymus „RoadSmart III“ aiškiai pirmavo pagal šešis kriterijus (įskaitant vairavimo tikslumą su keleiviu ir be jo) ir pasidalijo pirmąja vieta dar pagal kitus septynis kriterijus.

Jokių kompromisų šlapiame kelyje

Vienas iš pagrindinių „Dunlop“ tyrimų ir tobulinimo grupės tikslų buvo užtikrinti, kad dėl konkurentų padangas pranokusio puikaus valdymo sausame kelyje nepablogėtų padangos savybės šlapiame kelyje. MTC bandymai patvirtino, kad „Dunlop“ sėkmingai įvykdė šią užduotį. Atlikę bandymus šlapiomis sąlygomis, MTC motociklininkai skyrė naujajai „Dunlop“ padangai pirmąją vietą arba pirmąją vietą kartu su kitomis padangomis pagal šešis pagrindinius kriterijus, įskaitant vairavimo tikslumą įvažiuojant į posūkį, valdymą šlapiame kelyje važiuojant ilgais posūkių ruožais ir geriausią sukibimo su kelio danga priekyje ir užpakalyje pusiausvyrą.

Ilgalaikis tvirtumas

Patvarumas yra esminis sėkmės veiksnys sportinių turistinių padangų rinkoje. Kai motociklininkai leidžiasi į maratoną per visą Europą, jiems rūpi, ar padangų savybės nesikeis važiuojant daugelį tūkstančių kilometrų.  MTC nustatė, kad naujoji „Dunlop“ padanga savo patvarumu stulbinamai toli pralenkė pagrindinių konkurentų padangas. Įveikusi varginantį bandymų maršrutą Ispanijoje, kur teko važiuoti įvairiausiais greitkeliais, antraeiliais keliais ir sudėtingais kalnų keliukais, MTC komanda įvertino „Dunlop“ ir trijų pagrindinių konkurentų padangų ridos galimybes. MTC padarė išvadą, kad „RoadSmart III“ priekinė padanga ne tik nusipelno pirmosios vietos, bet ir turi neįtikėtiną 82 proc. ridos persvarą palyginti su išbandytų konkurentų padangų vidurkiu*, vertinant pagal Vokietijoje galiojantį reikalavimą dėl mažiausio 1,6 mm protektoriaus gylio. Užpakalinė padanga pagal ridos savybes irgi buvo įvertinta aukščiausiai – jos rida buvo 19 proc. didesnė už išbandytų konkurentų padangų vidurkį*. MTC motociklininkai teigė, kad šių ilgalaikių ridos bandymų pabaigoje „naujoji „RoadSmart III“ puikiai įveikdavo posūkius, panašiai kaip ir dar būdama nenusidėvėjusi“.

Motosporto ir motociklų padalinio vykdomasis direktorius Xavier Fraipont teigė: „Mūsų tikslas buvo pagaminti padangą, kuri taptų nauju valdymo savybių ir patvarumo etalonu ir kurios savybės šlapiame kelyje išliktų geros. Mums itin malonu, kad MTC bandymai patvirtino „RoadSmart III“ stipriąsias puses ir tai, kad mūsų tikslas siekti „ilgalaikio tvirtumo“ buvo įgyvendintas.“

„Dunlop RoadSmart III“ jau parduodama, o siūlomą asortimentą sudaro 18 dydžių bei specifikacijų padangos, pritaikytos tiek galingiems GT motociklams, tiek naujausios kartos vidutinio dydžio motociklams su sudvejintais cilindrais.

„Dunlop RoadSmart III“

 

Leave a Reply