Kitų metų pradžioje nuo „Volkswagen” konvejerio nuriedės vidutinės klasės hibridiniai „Passat” GTE sedanai ir universalai, apibūdinami kaip išmanieji, komfortiški ir netaršūs miesto bei greitkelių automobiliai.
Hibridiniu režimu 160 kW (218 AG) naujasis „Passat” GTE 100 km kelio turėtų sunaudoti vidutiniškai 1,6 l benzino ir 12,2 kWh elektros. „Passat Variant” universalas – 12,4 kWh.
Važiuojant hibridiniu režimu, „Passat” GTE vidutiniškai į aplinką turėtų išmesti 37-39 g/km CO2. Pagal naująją automobilių energinio vertinimo metodiką, „Passat” GTE atitinka A+ energinio efektyvumo klasę.
Įjungus variklį, automobilis pradeda važiuoti varomas vien tik elektra. Prietaisų skyde yra specialus važiavimo režimų perjungimo mygtukas. Juo galima persijungti į hibridinį arba vien tik vidaus degimo režimą.
Įvažiuojant iš greitkelio į miestą, paspaudus mygtuką persijungiama į vien tik elektros režimą. Važiuojant vien tik elektra, galima įveikti iki 50 km kelio.
Nuo kitų „Passat” šeimos atstovų naujasis GTE skiriasi šiek tiek pakeistos išvaizdos chromuotomis radiatoriaus grotelėmis su mėlyna juostele, kitokio dizaino priekiniu bamperiu ir naujoviškais „c” raidės formos dienos šviesos žibintais.
Anot „Volkswagen” atstovų, nuo šiol visų elektromobilių ir įkraunamų hibridų žibintai turės šios raidės kontūrus atkartojantį akcentą arba šviesos elementų išdėstymą.
„Passat” GTE ir „Passat GTE Variant” Europoje formaliai debiutuos šį rudenį. Skelbiama, kad Londone naujojo „Passat” GTE vairuotojai bus atleidžiami nuo taršos mokesčių.
Kai kuriose šalyse išankstiniai užsakymai priimami jau dabar. Per keletą ateinančių mėnesių „Passat” GTE bus galima užsisakyti visame Senąjame žemyne.
Į Baltijos šalis „Volkswagen” GTE atriedės pirmąjį 2016 m. ketvirtį.
Šaltinis: vta.lt