Transporto sektoriaus atstovai galės greičiau parduoti savo paslaugas ir prekes

July 30, 2012 Naujienos

www.vezejugidas.lt

Rinkoje sparčiai populiarėjant grupinių apsipirkimų tinklalapiams ir gyventojų sąmonėje vis stipriau įsitvirtinant pirkimui internetu, masinių pardavimų organizatoriai stengiasi pateikti potencialiems pardavėjams kompleksinių sprendimų. Vien tik akcijos internete su didelėmis nuolaidomis prekių ir paslaugų tiekėjų nežavi – jiems vis dažniau siūloma intelektualių produktų, kuriančių pridėtinę vertę.

Pridėtinę vertę klientui bandoma sukurti įvairiais būdais: parduodamos prekės ar paslaugos viešinamos tikslinėse auditorijose. Pavyzdžiui, jei grupinių apsipirkimų sistemos valdytojas turi bent kelis specializuotus tinklalapius, jis jau turi pakankamai didelę ir tikslingai susiformavusią auditoriją. Taigi, dirbant su tos pačios srities klientais grupinių apsipirkimų sistemoje, natūraliu būdu pasiekiamas sinergijos efektas – internetinio tam tikros srities tinklalapio auditorijai tampa įdomios specializuotos grupinių pardavimų sistemos akcijos, o potencialiems prekių pardavėjams atrodo kur kas patraukliau parduoti savo prekes ar paslaugas tokioje internetinėje erdvėje, kur galima sulaukti didesnio grįžtamojo ryšio, o ne „šaudyti“ aplinkui.

Tokią sistemą pristato VšĮ „Vežėjų gidas“ komanda – jų valdoma grupinių pardavimų sistema suteikia potencialiems klientams ne tik galimybę parduoti savo prekes ir paslaugas, bet ir tikslinę nišą būti matomiems tarp tų, kuriems tokių paslaugų ar prekių labiausiai reikia.

„Tradiciniai grupiniai pardavimai, kai klientas gauna tik erdvę vykdyti savo pardavimus, tikėdamasis rasti pirkėją iš minios be „veido“, rinkoje jau nebepulsuoja gyvastimi, todėl nusprendėme ieškoti kur kas platesnių bendradarbiavimo su verslo partneriais galimybių – jų prekėms ir paslaugoms siūlome išgrynintą auditoriją – tą, kuriai tikrai reikia vienokių ar kitokių paslaugų. Pinigidas.lt idėja kilo išsiaiškinus konkrečius rinkos dalyvių poreikius. Tarkime, logistikos ir transporto paslaugas teikiančių įmonių atstovai pabrėžia, jog jiems pardavinėti savo prekes ar paslaugas Lietuvos grupinių pardavimų svetainėse retai kada apsimoka, nes pagrindinė tokių puslapių auditorija paprasčiausiai ieško greitam vartojimui skirtų paslaugų ar prekių“, – pasakoja projekto pinigidas.lt idėjos autorė Žydrė Dargužytė.

Anot jos, išrankiam šių dienų prekių ar paslaugų pardavėjui jau nebepakanka dėmesio jo prekėms, greitos reakcijos, nuolatinio atsinaujinimo, norint sėkmingai konkuruoti grupinių pardavimų rinkoje, būtina kurti pridėtinę vertę – kliento „parduodu“ turi eiti koja kojon su „gaunu dar kažką“. „Ką pasiūlyti – kūrybos, darbo ir rinkos pulso pajautos vaisius“, – apibendrina Ž. Dargužytė.

Daugiau informacijos: Žydrė Dargužytė, projekto pinigidas.lt idėjos autorė, tel. 862445915, e. paštas [email protected]