„TOYOTA Motorsport” komanda 2017 m. grįš į FIA Pasaulio ralio čempionatą (WRC), kuriame ji varžysis su Kelno (Vokietija) technikos centre sukonstruotu automobiliu „Yaris WRC”.
„Yaris WRC” automobilis varomas 1,6 l variklio su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi, galia siekiantis daugiau nei 300 AG. Į jo bandymų programą bus įtrauktos kelios Europoje esančios WRC lenktynių vietos ant įvairios dangos.
„TOYOTA Motorsport” su „Yaris WRC” automobiliu pasaulio ralio čempionate pasirodys po beveik dviejų dešimtmečių pertraukos. Iki 1999 m. pasaulio ralio čempionate TMG dalyvavo daugiau nei 25 sezonus.
Per šį laiką dalyvaudama „WRC Toyota” yra laimėjusi 43 lenktynes su legendiniais automobiliais, tokiais kaip „Celica Twincam Turbo” ir „GT-Four” bei „Corolla WRC”. Juos vairavo garsūs pilotai – Carlosas Sainzas, Juha Kankkunenas ir Didieras Auriolis.
TMG grįžimą į ralio pasaulį ženklina ir praėjusiais metais pristatytas ralio bolidas GT86 CS-R3, sukurtas pagal FIA taikomus reikalavimus R3 klasės automobiliams.
Dešimtajame dešimtmetyje dalyvaudama WRC „Toyota” komanda yra pelniusi keturias pergales – keturias asmeninėje ir tris konstruktorių įskaitose.
„Yaris WRC” techniniai duomenys
Važiuoklė
Tipas Plieninis korpusas
Stabdžiai 300 mm diskai (važiuojant žvyru), 355 mm (važiuojant asfaltu)
Ratlankiai 7 x 15 colių (važiuojant žvyru), 8 x 18 colių (važiuojant asfaltu)
Padangos „Michelin”
Matmenys Ilgis: 3910 mm, plotis: 1820 mm
Galios agregatas
Variklis 1,6 l
Tipas Keturi cilindrai vienoje eilėje
Tiesioginio įpurškimo sistema Iki 200 bar
Degalų rūšis Benzinas
Turbokompresorius 2,5 bar (maks.)
Oro ribotuvas 33 mm
Galia apie 300 AG (esant 6000 aps./min.)
Sūkio momentas 420 Nm
Maks. sūkių skaičius 8500 aps./min.
Transmisija Šešių laipsnių sekvencinė
Sankaba „ZF Sachs”
Šaltinis: