
Susitikimo metu pristatytos Lietuvos transporto, ypatingai geležinkelių, intermodalinių Vilniaus ir Kauno terminalų, uosto galimybės. Sutarta dėl bendradarbiavimo bendruose projektuose dėl krovinių vežimo geležinkeliais „Rail Baltica” linija bei koridoriumi Šiaurės jūra–Baltijos jūra. Taip pat dėl konteinerinių traukinių kūrimo, vystymo, galimybių jungtis su kitais koridoriais paieškos.
„Lietuvos geležinkeliai” kompanijai Hupac pristatė Kauno intermodalinį terminalą, kuris galėtų būti skirtas konteineriniams traukiniams tarp Vakarų Europos ir Rusijos ar kitų NVS šalių aptarnauti bei galimas perspektyvas Hupac ar jos partneriams investuoti į intermodalinę infrastruktūrą Kaune po to, kai bus nutiesta „Rail Baltica”.
Susitikimo dalyviai taip pat mato didelį potencialą galimus krovinių srautus iš Klaipėdos uosto ir Europos sujungti Kaune tolimesniam jų vežimui 1520 mm pločio vėže ir atgal. Dėl šių bendrų darbų ir projektų „Lietuvos geležinkeliai” ir Hupac Intermodal SA pasirašė bendradarbiavimo susitarimą.
Hupac Intermodal SA yra tarptautinė logistikos, transporto ir geležinkelių kompanija, įkurta 1967 m. Šveicarijoje. Ji eksploatuoja apie 5100 geležinkelio vagonų, organizuoja daugiau nei 100 reguliarių (angl. Shuttle Net) traukinių per dieną, turi 9 savo konteinerinius terminalus. Kompanija veiklą vykdo daugiausia Šveicarijoje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Danijoje, Lenkijoje ir Rusijoje. Jos metinės pajamos siekia beveik 400 mln. eurų, o visoje kompanijų grupėje dirba 410 darbuotojų.
Šaltinis: rail.lt