Frankfurto automobilių parodoje pristatytas naujasis „Subaru Levorg” jau pasiekė šalies „Subaru” atstovybes.
Naujasis „Subaru Levorg” – sportiškas universalas, kuriame pritaikyta garsaus sportinio „Subaru WRX” automobilio važiuoklė ir įrengtas naujas tiesioginio įpurškimo „Boxer” variklis su turbokompresoriumi.
„Levorg” universalas, kuriam būdinga viena talpiausių bagažinių segmente, jau spėjo pelnyti prestižinį apdovanojimą už savo dizainą.
Naujasis „Levorg” – šiek tiek didesnis už trečiosios kartos „Legacy” modelį. Šio praktiškai įrengto automobilio krovinių skyriaus talpa siekia 522 litrus.
„Levorg” varomas naujuoju 1,6 l tiesioginio įpurškimo varikliu su turbokompresoriumi, kurio galia – 170 AG (250 Nm). Sportiškas universalas komponuojamas su 6 laipsnių automatine „Lineartronic” dėže, valdoma pavarų perjungimo svirtelėmis prie vairo.
Ji taip pat turi mechaninį 6 pakopų perjungimo režimą, kad sportinio važiavimo pojūtis automobiliui įsibėgėjant būtų dar stipresnis. Ši funkcija gali veikti droselinės sklendės atidarymo slėgiui pasiekus vos 30 proc.
Automobilio vidus išsiskiria sportiniu stiliumi, kurį išryškina kaušo formos sėdynės. D formos vairas perimtas iš „WRX STI” modelio. Naujas akcentas – mėlynos apmušalų apdailos siūlės. Vairuojant galima mėgautis tiksliu ir neutraliu automobilio valdymu. Dėl įrengtos aktyviosios sukimo momento paskirstymo sistemos „Levorg” lengvai įveikia kelio vingius, tiksliai judėdamas vairo pasukimo kryptimi.
Saugumas visuomet buvo didžiausias „Subaru” veiklos prioritetas. Be pasyviosios ir aktyviosios saugos dabar „Subaru” siūlo dar vieno tipo saugos įrangą – prevencinės saugos technologijas. Kartu su „Levorg” pasirodys visa serija naujų saugos sistemų.
„Levorg” – pirmasis gamintojų modelis su įrengta „Subaru” transporto priemonių fiksavimo automobilio gale („Subaru Rear Vehicle Detection, arba SRVD”) sistema.
Kartu su radaru veikianti sistema stebi į vairuotojo regėjimo lauką nepatenkančias zonas. Sistemai užfiksavus iš paskos važiuojančią transporto priemonę, kuri ketina persirikiuoti į kitą eismo juostą, automobilio šoninio vaizdo veidrodėlyje pasirodo įspėjamasis signalas.
Tais pačiais jutikliais naudojasi ir perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones („Rear Cross Traffic Alert, arba RCTA”) sistema. Ji aktyvuojama įjungus atbulinės eigos pavarą. Sistema stebi vaizdą automobilio gale ir įspėja vairuotoją apie artėjančias transporto priemones.
„Levorg” taip pat komplektuojama adaptyvioji priekinių žibintų sistema. Užfiksavusi priešpriešiais ar priešais važiuojančio automobilio šviesas, ji automatiškai perjungia artimąsias šviesas. Į šio automobilio įrangos sąrašą įtrauktas ir automatiškai patamsėjantis galinio vaizdo veidrodėlis.
„Levorg” saugumas buvo išbandytas Japonijos „NCAP” testais ir pelnė aukščiausią bendrą įvertinimą (40 taškų iš 40 galimų). Iškart po pasirodymo vietos rinkoje „Levorg” buvo skirtas vienas aukščiausių Japonijos pramonėje apdovanojimų už dizainą. „Subaru Levorg” pelnė Japonijos pramoninio dizaino reklamos instituto apdovanojimą „Good Design Award 2014″.
„Levorg” buvo palankiai sutiktas Japonijos pirkėjų. Praėjus tik šešiems mėnesiams nuo pasirodymo pradžios Japonijoje jau buvo parduota 30 tūkst. šių modelių.
Iš pradžių „Subaru” bendrovė „Levorg” automobilius planavo tiekti tik Japonijos rinkai, tačiau dėl teigiamų atsiliepimų ir jų paklausos Europoje dabar šie modeliai pristatomi ir europiečiams.
Naujojo „Levorg” automobilių kaina šalyje prasideda nuo 26 490 €.
DUOMENYS
„Subaru Levorg 1.6 GT”
Ilgis: 4690 mm
Plotis: 1780 mm
Aukštis: 1485 mm
Važiuoklės bazė: 2650 mm
Tarpvėžė (priekyje/gale): 1530/1540 mm
Apsisukimo spindulys: 10,8 m
Bendroji masė: 2020 kg
Velkamoji galia: 1500 kg
Bagažinės talpa
(nenulenkus/nulenkus sėdynes): 522/1446 l
Variklis: 1,6 l tiesioginio įpurškimo „Boxer-4″ su
turbokompresoriumi ir tarpiniu aušintuvu
Galia: 170 AG esant 4800-5600 aps./min.
Sūkio momentas: 250 Nm esant 1800-4800 aps./min.
Degalų sąnaudos: 6,9 l/100 km
CO2 kiekis: 159 g/km
didžiausias greitis: 210 km/h
Pagreitėjimas iki 100 km/h: 8,9 s
Pavarų dėžė: 6 pavarų automatinė „Lineartronic”
Transmisija: simetriškoji visų varomųjų ratų sistema
su aktyviąja 60:40 santykiu sukimo momentą paskirstančia sistema
Vairo mechanizmas: su elektrohidrauliniu stiprintuvu, krumpliastiebio tipo
Pakaba priekyje/gale: „McPherson” statramstis su spyruoklėmis/daugiasvirtė,
dvigubas trikampis balansyrasStabdžiai: visi aušinamieji diskai
Šaltinis: vta.lt