RINKIMAI: „LINAVA“ turi dirbti vėžėjams, o ne vežėjai „LINAVAI“!

March 18, 2014 Naujienos

Judėjimas “Už skaidrumą LINAVOJE” vežėjams ir žiniasklaidos atstovams išplatino savo programą. 

PROGRAMA

“Gerbiami kolegos, vežėjai,

daugiau negu dešimtmetį nekeičiami „Linavos“ vadovai mūsų asociaciją atvedė ten, kur esame – verslo sąlygos vežėjams nuolat blogėja, kyla mokesčiai ir pervežimo savikaina. Dėl to mažėja Lietuvos vežėjų konkurencingumas, o administracines išlaidas nuolat didinanti „Linava“ tampa labiau panaši ne į asociaciją, o į privačią užslaptintą bendrovę.

Jau dvejus metus blokuojama teisėtai išrinktos revizijos komisijos veikla, todėl ryžtingai sieksime, kad būtų atlikta revizija už 2012 metus.

Vežėjai netgi per teismus negali gauti informacijos apie „Linavos“ veiklą ir net jos skolininkus.

Tik dėl „Linavos“ vadovybės veiksmų, asociacija buvo atsidūrusi ant bankroto slenksčio.
Nuo žlugimo „Linavą“ išgelbėjo patys vežėjai, mokėdami didesnį mokestį už TIR knygeles. Net ir surinkus IRU garantinį fondą, mokestis vežėjams nebuvo laiku sumažintas, didėjo tik „Linavos“ vadovų reprezentacinės, komandiruočių ir teisinių paslaugų išlaidos.

Prieš 3 metus Judėjimo „Už skaidrumą Linavoje“ pastangų dėka, pavyko išgyvendinti „Linavai“
žalos pridariusias „vėduokles“. Pernai „Linavos“ vadovybė Seime vėl bandė grąžinti „vėduokles“, bet tam kelią rytingai užkirto Judėjimas „Už skaidrumą Linavoje“. Išgyvendinus „vėduokles“, šiandien galime laisvi rinkti tuos, kurie dirbs visų vežėjų labui!

Mes turime ilgalaikę „Linavos“ veiklos viziją ir pasieksime, kad iššūkių nebijantys Lietuvos vežėjai būtų rinkos lyderiai ir užkariautų vis daugiau atsiveriančių naujų rinkų!

„Linavos“ vadovybės veikla privalo būti sąžininga, garbinga ir tinkama!

„Linavos“ veiklos skaidrinimas

–  Grąžinsime vežėjams permokas – po 22 Šveicarijos frankus (~ 65 lt.) už kiekvieną TIR knygelę, nuo to momento, kai buvo surinktas „Linavos“ vadovybės išsvaistytas IRU garantinis fondas.

–  Sumažinsime TIR knygelių kainas, mažindami administracines „Linavos“ išlaidas – reprezentacines, renginių, teisinių paslaugų, komandiruočių, masinių išvykų.

–  Visokeriopai sieksime, kad Seime nebūtų gražinta įgaliojimų dalinimo – „vėduoklių“ tvarka.

–  Neleisime viršyti kongrese patvirtinto biudžeto.

–  Griežtai kontroliuosime, kad nebūtų teikiami kreditai bet kokia forma „Linavos“ prezidiumo ir revizijos komisijos nariams, asociacijos nariams ir „Linavos“ darbuotojams.

–  Sieksime, kad būtų ribojamas „Linavos“ prezidento, prezidiumo ir revizijos komisijos narių kadencijų skaičius iki dviejų iš eilės.

–  Sieksime, kad būtų apribotos „Linavos“ generalinio sekretoriaus galios.

–  Užtikrinsime rinkimų skaidrumą regionuose ir kongrese.

–  Garantuosime netrukdomą revizijos komisijos darbą.

–  Užtikrinsime „Linavos“ informacijos pasiekiamumą kiekvienam asociacijos nariui – pateiksime informaciją arba atsakysime raštu per 15 dienų.

–  Prezidiumo posėdžius rengsime atvirus, juose galės dalyvauti bet kuris asociacijos narys.

„Linavai“ bendradarbiaujant su valdžios institucijomis sieksime:

–  Kad nebūtų ribojamas standartiniuose vilkikų bakuose iš užsienio šalių įvežamo kuro kiekis.

–  Kelių mokesčių mažinimo Lietuvoje sunkiajam transportui.

–  Imsimėspriemonių eilių mažinimui pasienyje, gerinat pasienio punktų infrastruktūrą ir muitinės pareigūnų darbą.

–  Darbuotojų iš užsienio šalių įdarbinimo supaprastinimo, leidimo dirbti ir leidimo laikinai gyventi terminų ilginimo.

–  Kad nebūtų apmokestintos reinvesticijos, perkant automobilius ir investuojant į įmonių infrastruktūrą iš pelno.

–  Didėjant MMA 1,3 koeficiento vairuotojų algai panaikinimo.

Lietuvos vežėjų verslo sąlygų gerinimas

– Sieksime
tobulinti privalomojo civilinės atsakomybės draudimo įstatymą ir didinti konkurenciją draudimo rinkoje, mažinant draudimo įmokų naštą (ypač mažiesiems) vežėjams.

–  Sieksime sumažinti dyzelinio kuro akcizą tiek, kad jo kaina būtų mažesnė negu Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje, tuo gerindami sąlygas krovinių tranzitui per Lietuvą.

–  Garantuosime asociacijos nariams mažiausią muitinės tranzito garanto kainą, vykstant į Rusiją.

–  Sieksime bevizių kelionių tolimųjų reisų vairuotojams į Rusiją.

–  Vykdysime konsoliduotus kuro pirkimus Lietuvoje ir užsienyje, konsoliduotus vilkikų, puspriekabių pirkimus (be asociacijos „Linava“ garantijų).

–  Palengvinsime kitakalbių vairuotojų problemas dėl ADR kursų ir VKTI egzamino.

–  Glaudžiai dirbsime su kitomis asociacijomis ir kartu ginsime vežėjų interesus.”