Pristatytas „Audi A3″ sedanas

March 28, 2013 Automobiliai - naujienų portalas

www.vezejugidas.lt

Galingiausias „Audi A3″ sedanų šeimynos atstovas – „Audi S3 Sedan” bus komponuojamas net 221 kW (300 AG) pajėgumo varikliu.  Naujasis sedanas su 1.4 TFSI varikliu sveria tik 1,205 kg. Nors variklio gaubtas, deformacijos zonos ir kai kurios pagrindinės kėbulo konstrukcijos gaminamos iš aliuminio.

Šis leidžia pastebimai sumažinti automobilio masę, keleivių salono erdvė tradiciškai formuojama iš tvirto plieno. Kėbulas labai standus, garantuojantis didelį saugumą avarijos atveju ir pasižymintis puikia garso izoliacija.

Lengvo lydinio technologijos taikomos ne tik kėbulo, bet ir kitų dalių gamyboje. Pavyzdžiui, naujoviškas keturių cilindrų variklis sveria tik šiek tiek daugiau nei 100 kg. 110 kW (150 AG) galios 2.0 TDI variklis pasiekia iki 320 Nm sūkio momentą. Su juo „Audi A3 Sedan” nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,4 sekundės ir pasiekia 213 km/val. maksimalų greitį.

100 km kelio vidutiniškai sunaudojama 4,2 l dyzelino, į aplinką išmetama 108 g/km CO2.

103 kW (140 AG) galios 1.4 TFSI variklis pasiekia iki 250 niutonmetrų sūkio momentą. Išskirtinė šio modernaus variklio savybė – sistema „cilindrai pagal pareikalavimą” („Cylinder On Demand”).  Varikliui veikiant nedidele apkrova arba automobiliui riedant nedidelėmis apsukomis, ši sistema išjungia antrąjį ir trečiąjį cilindrus.

Taip užtikrindama tolygesnį nedidelės galios paskirstymą ir sumažindama degalų sąnaudas. Dėl šio naujoviško techninio sprendimo dėka „Audi A3 Sedan” vidutiniškai sunaudoja 4,7 l benzino 100 km kelio.  Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka tik 8,4 sekundės ir pasiekiamas  213 km/val. maksimalus greitis. CO2 tarša – 109 g/km.

132 kW (180 AG) galios 1.8 TFSI variklis išvysto iki 250 niutonmetrų sūkio momentą. Šio variklio konstrukcijoje pritaikyta daug naujoviškų techninių sprendimų, pavyzdžiui, dvigubas įpurškimas ir į cilindrų galvutę integruotas išmetimo kolektorius.

Variklis pasižymi išskirtiniu sportiškumu – spurtas nuo 0 iki 100 km/val. tetrunka tik 7,3 sekundės, o maksimalus greitis siekia 232 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos: 5,7 l benzino 100 km kelio; CO2 tarša: 135 g/km.

Priklausomai nuo pasirinkto jėgos agregato, variklio sūkio jėga gali būti valdoma 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba automatizuota „S tronic „ transmisija.

Ši su DSG dėže pavaras perjungia ypač sklandžiai, be jokio pastebimo galios pertrūkio. Valdoma įprasto tipo automatinės pavarų dėžės valdymo svirtimi arba ant vairo esančiomis svirtelėmis.

Įprastas D automatinis režimas pritaikytas degalus taupančiam ekonomiškam važinėjimui. Tuo tarpu sportiškasis S režimas suteikia galimybę mėgautis aukštesnėmis pavaromis.

Užsisakius papildomą „Audi Drive select” sistemą, „S tronic” transmisijoje būna įdiegta savita degalus taupanti važiavimo autorotacijos pagalba funkcija.

Priklausomai nuo komplektacijos, „A3 Sedan” tiekiamas su 16 – 18 colių ratlankiais. Iš bendrovės „quattro GmbH” asortimento galima užsakyti išskirtinius 19 colių lengvo lydinio ratlankius. Priekinių stabdžių diskai – vėdinami.

Pristatydama A3 sedaną „Audi” bendrovė užtikrintai įžengė į nepaprastai perspektyvų, tačiau ypač konkurencingą kompaktiškų sedanų segmentą.

Tikimasi, kad Vokietijoje ir kitose Vakarų Europos šalyse masinė prekyba naujuoju keturių durų „Audi” sedanu prasidės šios vasaros pabaigoje.

Pradinė automobilio kaina su 1.4 TFSI varikliu startuos nuo 25 tūkst. eurų (86 tūkst. litų).

Šaltinis: St.Grigaliūnas, VTA.lt