Praturtino dyzelinių variklių spektrą

August 5, 2015 Automobiliai - naujienų portalas

„Audi” Q7 versijų pasirinkime – jau 3 našūs varikliai.

„Audi Q7 ultra 3,0 TDI quattro” automobilis – ne tik taupiausias, vidutiniškai sunaudojantis 5,5 l/100 km dyzelino. Tai kartu ir pigiausias prestižinės „Audi Q7″ atstovas, kainuosiantis nuo 60 050 eurų ir Europos rinkoje pasirodysiantis rugsėjį.

„Audi Q7″ su 160 kW (218 AG) pajėgumo 3,0 TDI varikliu pasiekia iki 500 Nm sūkio momentą (1250 – 3000 aps./ min.) ir 215 km/val. didžiausią greitį. Iki 100 km/val. per 7,1 sek. įsibėgėjantis automobilis 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 5,5 l dyzelino ir į aplinką išmeta 144 g/ km CO2.

„Ultra” indeksu pažymėtas 3,0 TDI net 28 proc. energetiškai efektyvesnis už pirmtaką. Jame įdiegta keli šiuo metu pažangiausi inžineriniai sprendimai: variklio bloko veikimo algoritmai sureguliuoti kuo mažesnėms degalų sąnaudoms, atitinkamai priderintas vandens siurblio, alyvos aušintuvo veikimas ir uždegimo procesas.

Iki pasirodant 3,0 TDI „ultra” varikliui birželį debiutavusių „Audi” Q7 versijas sudarė 3,0 l tūrio 245 kW (333 AG) benzininis TFSI ir 200 kW (272 AG) dyzelinis TDI varikliai. Gamintojų teigimu, netrukus pasirodysiančiu taupiuoju „ultra 3,0 TDI” nebus užbaigtas „Audi Q7″ variklių gamos papildymas.

Variklių degalų sąnaudos:

„Audi Q7 ultra 3,0 TDI quattro tiptronic” (160 kW):
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 5,5 – 6,2
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 144 – 161

„Audi Q7 3,0 TFSI quattro tiptronic” (245 kW):
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 7,7- 8,3
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 179 – 193

„Audi Q7 3,0 TDI quattro tiptronic” (200 kW):
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 5,7 – 6,2
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 149 – 163

P.S. Degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir energinį našumą lemia naudojami ratlankiai bei padangos, o taip pat vairavimo pobūdis.

Šaltinis: vta.lt