Prancūzai savaip interpretuoja bendrus ES reglamentus ir baudžia,jeigu sunkvežimį vairuojantys du vairuotojai neatlieka 45 minučių poilsio po vairavimo, tokiu būdu sukeldami pykčio bangą tarp užsienio vežėjų ir asociacijų.
Įsigaliojus ES reglamentui165/2014 dėl kelių transporto priemonėse naudojamų tachografų, Prancūzijos inspektoriai savaip interpretavo dokumentą. Pagal juos, laikas, kurį vairuotojas leidžia transporto priemonėje kaip keleivis, nėra laikomas pertrauka. Vokiečių Ekspedicijos ir Logistikos Asociacija (DSLV) informavo, jog prancūzų policija remiantis 34 str., kitaip nei anksčiau, reikalauja daryti pertraukas po 4,5 val. vairavimo,kai transporto priemonę vairuoja du vairuotojai. Tai yra, jeigu sunkvežimyje yra du vairuotojai ir vienas iš jų atlieka 45 minučių poilsį važiuojančioje transporto priemonėje, vežėjas yra baudžiamas.
Iškur atsirado ši reglamento interpretacija ir kaip ją paaiškinti nežino nei DSLV nei kitos tarptautinės asociacijos. Dėl tokio dokumento paaiškinimo daug užsienio vežėjų turėjo sumokėtinemažą baudą. Apie tai jau buvo pranešta Europos Komisijai, prieš kurią Prancūzijos vyriausybė netrukus turės paaiškinti savo priimtus sprendimus.
Primenamame, jog rekomenduojama po kiekvieno vairuotojų pasikeitimo daryti 45minučių pertrauką. Žinoma, tai prailgins važiavimo laiką, bet leis išvengti didelių baudų.
Apibendrinant:
Ivairuotojas 4,5 val. vairavimo
45minučių pertraukos
IIvairuotojas 4,5 val. vairavimo
45minučių pertraukos
Ivairuotojas 4,5 val. vairavimo
45minučių pertraukos
Ivairuotojas 4,5 val. vairavimo
9val. poilsio
Šaltinis: Trans.eu