„Passat” šeimą papildė GTE įkraunamas hibridas ir padidinto pravažumo „Passat Alltrack” modelis.
„Volkswagen” automobilių klasifikacijoje GTE indeksu žymimi įkraunami hibridai. Šį ženklą galima išvysti ir ant naujojo „Passat” modelio.
Judesį jam suteikia 115 kW (156 AG) pajėgumo 1,4 l darbo tūrio TSI benzininio variklio ir 85 kW (115 AG) elektros motoro derinys. Veikdami kartu, šie agregatai išvysto 160 kW (219 AG) bendrą pajėgumą.
Akumuliatoriaus įkraunamas iš įprasto elektros ir papildomai įkraunamas važiavimo metu naudojant stabdymo energijos regeneravimo sistemą.
Riedant veikiant vien tik elektros motorui „Passat GTE” gali nukakti iki 50 km kelią. Važiuojant hibridiniu režimu, su pilnu benzino baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi, galima nuvažiuoti iki 1100 km.
Nuo įprastų „Passat” modelių naujasis GTE variantas iš išorės skiriasi per radiatoriaus groteles einančia ir žibintus jungiančia dekoratyvine mėlyna juostele ir būdingos „C” raidės formos dienos šviesos LED žibintais.
Rodmenų skyde ir borto kompiuteryje yra hibridinės pavaros valdymui skirtos priemonės – daviklių skalės, įkrovos indikatoriai, įveikiamo atstumo prognozės rodikliai ir pan.
Daugelį „Passat GTE” funkcijų galima valdyti išmaniuoju telefonu įdiegus „Car-Net e-Remote” papildomą programėlę. Per ją galima valdyti akumuliatoriaus įkrovą, įjungti ir išjungti įvairias oro kondicionieriaus funkcijas ar net žvilgterėti į žemėlapį, kur paliktas automobilis.
„Passat GTE” universalas šalyje kainuoja nuo 41042 eurų, tokio pat automobilio su sedano kėbulu kaina prasideda nuo 40158 eurų.
Padidinto pravažumo universalas „Passat Alltrack”, kuris nuo įprasto universalo „Passat Variant” skiriasi dugno, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugos skydais, masyvesniais bamperiais bei apsauginiais slenksčių antdėklais. „Passat Alltrack” automobilio prošvaisa padidinta 27,5 mm.
Padidintą pravažumą lemia „4MOTION” visų ratų pavara, EDS diferencialo blokatorius su XDS+ sistema ir papildoma DCC adaptyvinė važiuoklės kontrolė, montuojama bazinės komplektacijos automobiliuose su 162 kW TSI ir galingesniais varikliais.
Visos automatinės sistemos ir vairavimo pagalbininkai turi papildomą bekelės režimą, automatiškai priderinantį automobilio parametrus prie kelio pokyčių. „Passat Alltrack” gali vilkti iki 2200 kg bendros masės priekabą su stabdžiais ir su ja įveikti iki 12 proc. statumo įkalnes.
„Passat Alltrack” automobilio kaina startuoja nuo 37,875 eurų.
Šaltinis: vta.lt