www.vezejugidas.lt
„Zafira Tourer” vienatūriai su benzininiais 1,6 SIDI Turbo varikliais pasirodys lapkritį.
„Opel” naujos kartos benzininis „1,6 SIDI Turbo” (147 kW/200 AG) variklis „Zafira Tourer” vienatūriui pelnė galingiausio kompaktinių segmente reputaciją.
Ne tik galia, bet ir didžiausias sūkio momentas leis „Zafira Tourers 1,6 SIDI Turbo” išsiskirti iš kitų vienatūrių. 300 niutonmetrų sūkio momentas ( su „overboost” funkcija) pasiekiamas esant 1700 – 4700 aps./min. Tai 20 proc. daugiau nei gali pasiūlyti varžovai vienatūrių segmente.
Efektyvus „1,6 SIDI Turbo” variklis montuojamas su nauja šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, išsiskiriančia sklandžiu pavarų perjungimu. Naujo variklio ir pavarų dėžės derinys dar labiau didina „Opel” kompaktiško vienatūrio patrauklumą, apibūdinamą kaip „poilsis ant ratų”.
Naujasis „1,6 SIDI Turbo” (147 kW/200 AG) variklis savo artimiausią varžovą galia pranoksta 9 proc., o didžiausiu sūkio momentu – 20 proc., t.y. 60 Nm daugiau.
Su „1,6 SIDI Turbo” „Zafira Tourer” vienatūris nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,9 s, o dėl padidėjusio variklio elastingumo važiuojant penkta pavara, nuo 80 km/h iki 120 km/h greitį pasiekia per 8,3 s. Didžiausias greitis – 225 km/h, o vidutinės degalų sąnaudos važiuojant mišriu ciklu – 7 l/100 km, anglies dvideginio tarša – 164 g/km.
„SIDI Turbo” variklio širdis -naujas cilindrų blokas, atlaikantis maksimalų, iki 130 barų slėgį cilindre. Cilindro blokas, pagamintas iš tvirto ketaus, derintas su aliuminio plokšte. Palyginti su 125 kW/170 AG versija, 147 kW/200 AG variklio variantui buvo sukonstruoti kito tipo stūmokliai, suspaudimo laipsnį sumažinantys nuo 10,5 iki 9,5:1.
Galingųjų „Opel” versijų išskirtinumas pabrėžiamas ir vizualiomis detalėmis. Tai dveji dujų išmetimo vamzdžio antgaliai, kairėje ir dešinėje pusėse arba raudonos spalvos užrašas gale – „turbo”. Pageidaujantys gali pasirinkti prisitaikančią „FlexRide” amortizatorių sistemą ir 17 – 19 colių dydžio ratus.
Papildomai montuojama mechatroninė „FlexRide” važiuoklės sistema ir techniškai pažangios vairuotojo pagalbinės sistemos – nematomos kliūties šone įspėjimo sistema („Side Blind Spot Alert”), antrosios kartos „Opel Eye” priekinė kamera, turinti kelio ženklų atpažinimo ir išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo funkcijas, prisitaikanti priekinių AFL+ žibintų sistema su išmania šviesios srauto pritaikymo funkcija, automobilio statymo pagalbininkas bei galinio vaizdo kamera.
Įrangos pasirinkimą praplečia panoraminis priekinis stiklas ir stoglangis, salone skleidžiantis daugiau šviesos. Universalumo „Zafira Tourer” salone suteikia naujos kartos „Flex7″ sistema, su savita „Lounge” sėdynių funkcija gale sėdintiems keleiviams užtikrinanti didelę erdvę.
„Zafira Tourer 1,6 SIDI Turbo” modifikacijos kaina bus paskelbta startavus užsakymams lapkričio pradžioje.
Šaltinis: vta.lt