Norintieji apsidrausti lietuviai linkę su draudikais bendrauti tiesiogiai, tačiau populiarėja ir paslaugų pirkimas internete

January 24, 2013 Naujienos

www.vezejugidas.lt

Draudimo bendrovės BTA užsakymu viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“  praėjusį gruodį atliktos Lietuvos gyventojų apklausos duomenys rodo, kad pagrindiniu būdu nusipirkti draudimo polisą žmonės vis dar laiko tiesioginį kontaktą su draudimo bendrove apsilankant bendrovės padalinyje arba susitikus su draudimo atstovu savo namuose ar darbe. 

Pasak draudimo bendrovės specialistų, pastaraisiais metais šios tendencijos netgi sustiprėjo ir toks tiesioginio bendravimo būdas priimtiniausias atrodo net 55 procentams potencialių klientų, dalyvavusių „Spinter tyrimai“ atliktoje apklausoje. 2011 m. atliktos analogiškos apklausos metu priimtiniausiu būdų įsigyti draudimo polisą tiesiogiai kontaktuojant su draudimo bendrove pavadino 51 proc. apklaustųjų.

Tyrimą komentavusio draudimo bendrovės BTA direktoriaus pavaduotojo Gintaro Markevičiaus teigimu, gerokai išaugo skaičius žmonių, kurie draudimo paslaugų tiesiogiai ir savarankiškai ieško konkrečios draudimo bendrovės internetiniame puslapyje. „Šis būdas pirkti polisą yra patogiausias net kas šeštam klientui. Tai yra pusantro karto didesnis rodiklis lyginant su 2011 m. Įdomu tai, kad šis būdas yra net keturis kartus priimtinesnis nei draudimo paslaugos pirkimas interneto puslapiuose, kur galima palyginti kelių bendrovių pasiūlymus“, – teigė specialistas.

Draudimo bendrovės  BTA direktoriaus pavaduotojas G.Markevičius įsitikinęs, kad draudimo paslaugų pirkimas bendrovės internetiniame puslapyje yra net kelis kartus populiaresnis nei pirkimas telefonu ar gavus pasiūlymą paštu dėl technologinių pranašumų. „Neabejojame, kad norinčiųjų įsigyti paslaugas bendrovės interneto svetainėje tik daugės“, – tyrimo rezultatus reziumavo G.Markevičius.