Įgaliotasis „Volvo Trucks“ atstovas „Volvo Lietuva” gegužės 8–10 dienomis Vilniuje vyksiančios parodos „Transbaltica“ lankytojams pristatys naujosios „Volvo FH“ serijos vilkikus su moderniomis kabinomis ir aukščiausios klasės jėgos agregatais. „Volvo FH“ modelis buvo kuriamas atsižvelgiant į patogumą vairuotojams ir siekiant padidinti krovinių gabenimo įmonių pelningumą.
Naujosios „Volvo FH” serijos sunkvežimiai yra vertinami dėl saugumo, našių jėgos agregatų ir novatoriškų sprendimų, palengvinančių vairavimą, transporto parko valdymą ir techninę priežiūrą. Tai pirmieji sunkvežimiai rinkoje, įžengę į informacinę visuomenę su nuotoline sunkvežimių diagnostika ir pasižymintys techninėmis inovacijomis: dinaminio vairavimo sistema, nepriklausoma priekine pakaba, trimis kryptimis reguliuojamu vairaračiu ir kitomis naujovėmis.
„Volvo Lietuva” stende, 5-oje „Litexpo” parodų salėje bus eksponuojami du skirtingų komplektacijų naujieji „Volvo FH” 4×2 konfigūracijos vilkikai su 460 AG varikliais. Vienas iš jų – Lietuvos ekonomiško sunkvežimių vairavimo „The Drivers‘ Fuel Challenge” varžybose važiuojantis vilkikas su padedančiomis taupyti degalus funkcijomis ir įranga. Lankytojai taip pat galės susipažinti su „Volvo” sunkvežimiams skirtų atsarginių dalių, techninės priežiūros ir remonto pasiūlymais.
Parodoje „Transbaltica” pristatomas naujasis „Volvo FH” yra pelnęs tarptautinį „Metų sunkvežimio 2014″ ir Lietuvos „Metų sunkvežimio 2014″ apdovanojimus.
Unikalus valdymas
„Volvo FH” sunkvežimiai siūlo neprilygstamą valdymą, labai primenantį lengvojo automobilio vairavimą. Tai užtikrina du unikalūs sunkvežimių pramonėje sprendimai -nepriklausoma priekinė pakaba ir „Volvo” dinaminio vairavimo sistema.
Dinaminio vairavimo sistemos tikslumas buvo atskleistas „Volvo Trucks” filme „Neįtikėtinas špagatas” , kuriame pagrindinį vaidmenį atliko veiksmo filmų žvaigždė Žanas Klodas Van Damas. Jis pademonstravo vieną įspūdingiausių savo triukų – špagatą, stovėdamas ant dviejų atbuline eiga važiuojančių sunkvežimių veidrodžių.
„Volvo” dinaminio vairavimo sistema leidžia vairuoti sunkvežimį be didesnių pastangų, ypač važiuojant nedideliu greičiu, ir pagerina manevringumą. Sistema užtikrina, jog dėl kelio nelygumų beveik nereikia sukinėti vairaračio koreguojant važiavimo kryptį. Be to, sistema automatiškai centruoja vairaratį važiuojant atbuline eiga. „Volvo” dinaminio vairavimo sistemą sudaro įprastas hidraulinis vairo stiprintuvas su papildomu elektros varikliu. Šis elektros variklis, prijungtas prie vairo mechanizmo veleno, turi iki 25 Nm sukimo momentą, jį 2000 kartų per sekundę reguliuoja elektroninis valdymo blokas.
Patogi vairuotojo darbo ir gyvenimo vieta
„Volvo FH” kabina buvo optimizuota vairuotojo darbui ir laisvalaikiui. Geresnis gultas, integruotas autonominis kabinos vėsintuvas, mažesnis triukšmingumas ir kitos savybės padeda geriau atsipalaiduoti ir išsimiegoti, todėl vairuotojai mažiau pavargsta ir yra budresni kelyje.
Vairavimą palengvina vairaratis, kurį galima ir palenkti – ši funkcija sunkvežimių pramonėje pristatyta pirmą kartą. Valdymo svirtys ir kiti valdymo prietaisai yra patogiai išdėstyti prioritetine tvarka. Dėl didesnių langų ir naujos formos galinio vaizdo veidrodžių geriau matomas kelias.
Belaidis ryšys tarp sunkvežimio ir serviso
Belaidžio ryšio sąsaja leidžia per atstumą stebėti sunkvežimio dalių nusidėvėjimą ir bendrą sunkvežimio būklę. Serviso centro technikai turi galimybę nuotoliniu būdu patikrinti realų įvairių sunkvežimio dalių nusidėvėjimą. Atėjus tam tikros dalies eksploatavimo laiko pabaigai, serviso centras gali iš anksto susisiekti su vežėju ir susitarti dėl techninės priežiūros patogiausiu metu. Ši technologija padidina saugumą kelyje, užtikrina efektyvų ir ekonomišką jėgos agregatų panaudojimą bei prailgina sunkvežimio parengties darbui laiką.