www.vezejugidas.lt
Balandį „Opel” atstovų salonuose turėtų atsirasti naujasis „Cascada” keturvietis kabrioletas.
Tai vidutinio dydžio modelis, su aukštos kokybės minkšto audinio sulankstomu stogu, tinkamas važiuoti bet kokiu sezonu.
Plati „Cascada” kabrioleto variklių gama prasideda nuo 1,4 l, turbininio benzininio agregato. Jis komponuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir galimas skirtingų galių – 88 kW/120 AG ar 103 kW/140 AG, sūkio momentas – 220 Nm.
Abiejų galių varikliai turi slėgio padidinimo („overboost”) funkciją. Prekybos pradžioje galingiausias „Cascada” variklių gamos agregatas bus 1,6 l „SIDI Turbo ECOTEC” benzininis variklis.
Šis kabriolete debiutuojantis vidutinio dydžio agregatas su tiesioginio degalų įpurškimo sistema – naujos kartos variklių šeimos dalis. Jis bus montuojamas ir į kitus vidutinio bei mažo dydžio „Opel” modelius.
1,6 l „SIDI Turbo ECOTEC” variklis garantuoja tolygų važiavimą ir sūkio momentą. Tai aktualu važiuojantiems su pastovaus greičio palaikymo funkcija. Jo galia – 125 kW/170 AG, esant 4250 ir 6000 aps./min. ir 280 Nm sūkio momentas pasiekiamas dėl slėgio padidinimo („overboost”) funkcijos.
Variklis bus komponuojamas su mechanine pavarų dėže ir „Start/Stop” funkcija bei naujos kartos automatine 6 laipsnių transmisija. 1,6 l „SIDI Turbo ECOTEC” variklis – ne tik efektyvus (pasiekia maksimalų 222 km/h greitį, nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdamas per 9,6 s), bet ir taupus (6,3 l/100km, anglies dvideginio tarša 148 g/km).
Iki vasaros debiutuos ir naujas, modernus 2,0 l „CDTI BiTurbo” dyzelinis variklis. Jo galia 143 kW/195 AG, sūkio momentas 400 Nm.
Nuoseklaus darbo „BiTurbo” technologija leidžia pasiekti maksimalią galią (maksimalus greitis – 230 km/h, nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėjama per 9,4 sekundes) ir taupyti degalus (5,2 l/100 km, anglies dvideginio tarša tik 138 g/km).
Šis variklis bus komponuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir „Start/Stop” įranga.
Kitas 2,0 l CDTI dyzelinis variklis (121 kW/165 AG) bus komponuojamas su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. Šio variklio sūkio momentas dėl padidinimo sistemos išauga iki 380 Nm slėgio.
„Cascada” – pirmasis „Opel” modelis, kuriame bus montuojama naujos kartos mažos trinties šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė. Ši transmisija turės „Active Select” funkciją, leisiančią perjungti pavarų laipsnius mechaniškai ir išnaudoti mašinos sportiškumą.
Vokietijoje sukurtas „Cascada” kabrioletas bus surenkamas modernioje „Opel” gamykloje Glivicėje (Lenkija).
Šaltinis: St.Grigaliūnas, VTA.lt