Likus dienai iki naujai išrinktų prezidiumo narių posėdžio, Judėjimas “Už skaidrumą LINAVOJE” išplatino informaciją logistikos specialistams apie tai, kas vyksta asociacijoje.
“Gegužės 21 d. rengiamas naujai išrinkto „Linavos“ prezidiumo posėdis. Čia bus sprendžiami vežėjams itin
svarbūs klausimai – generalinio sekretoriaus ir viceprezidento rinkimai. Tačiau „Linavos“ prezidentas A.Kondrusevičius užsimojo rengti slaptą posėdį ir taip galimai bando „prastumti“ į postus savus žmones.
Į posėdį neįleidžiamos net revizorės
Pagal „Linavos“ įstatus bei prezidiumo darbo reglamentą, prezidiumo posėdžiai nėra slapti, o vieša
informacija yra prieinama visiems vežėjams. Tačiau prezidentas A.Kondrusevičius nesilaiko galiojančių teisės
aktų. Dalyvauti prezidiumo posėdyje norą pareiškusios revizorės Alicija Monkevič ir Aušra Mecelienė gavo štai tokį, Vytauto Kalašinsko pasirašytą atsakymą.
„Prezidento pavedimu noriu Jus informuoti, kad remiantis asociacijos „Linava“ prezidiumo darbo reglamento 3.9 punktu, revizijos komisijos nariai prezidiumo posėdžiuose dalyvauja tik esant reikalui. Atsižvelgiant į tai, kad šiame posėdyje bus sprendžiami itin svarbūs konkrečius asmenis liečiantys klausimai, būtume dėkingi, jei neatvyktumėte į asociacijos „Linava“ 2014 m. gegužės 21 d. rengiamą prezidiumo posėdyje“.
Ar naujas prezidiumas taps atviras vežėjams?
Visiems vežėjams kelia nerimą, kas bus paskirtas generaliniu sekretoriumi, nes nuo to priklausys „Linavos“
ateitis. Iš naujo prezidiumo vežėjai tikisi konsolidacijos, o tai priklausys nuo to, ar A.Kondrusevičius sugebės pasiūlyti tinkamą kandidatūrą į šį postą.
Vežėjų manymu, renkantis generalinį sekretorių, neturėtų būti problemų, nes „Linavoje“ šias pareigas gali tinkamai eiti G.Ramaslauskas, H.Giedrys bei V.Adomaitis. Pastarasis, skaidrėjant prezidiumui ir nykstant „akliems rankų kilnotojams“ prezidiume (apart D.Abramavičiaus), dabar ypač tiktų šioms pareigoms. Bet ar jis pats sutiktų gavęs tokį A.Kondrusevičiaus siūlymą? Jei jis nesutiks, vadinasi „Linavoje“ dar nėra skaidru.
O jei A.Kondrusevičius siūlytų M.Atroškevičių, tuomet vežėjams bei blaiviai mąstantiems prezidiumo nariams reikia elgtis labai paprastai – reikalauti prezidento A.Kondrusevičiaus atsistatydinimo.
„Stumiamas“ ištikimas rankų kilnotojas M.Grigelis
Viena netinkamiausių kandidatūrų į generalinio sekretoriaus postą – M.Grigelis. Pirmiausia dėl to, kad jis yra „keleivininkas“ ir neturi tinkamo supratimo apie krovinių pervežimo problemas, todėl dalį kadencijos jam tektų praleisti, kol įsigilins į visas krovinių pervežimo subtilybes. Be to, jis visą praėjusią kadenciją priklausė „akliems rankų kilnotojams“, kurie klusniai vykdė „prezidentinės aplinkos“ paliepimus ir niekada nepakėlė rankos už tai, kad būtų sumažintos TIR knygelių kainos ar sumažintos išpūstos administracinės išlaidos.
M.Grigelis liko abejingas, kad būtų tinkamai parinktas auditas, todėl „Makrofinance“ atėjimas yra ir jo rankos pakėlimo pasekmė. Be to M.Grigelis gyvena Kaune ir tai sudarytų nemažai nepatogumų pastoviam darbui ir jo kokybei.
Didžiausia klaida – viceprezidento postas D.Abramavičiui
Kiti, aukščiau paminėti kandidatai iš „Linavos“ sekretoriato, niekaip nesusiję nė su viena „lėšų
švaistytojų“ ar radikaliąja srove, todėl jų pasirinkimas konsoliduotų vežėjų kolektyvą. Jei šios kadencijos prezidiumo nariai nesugebės užkasti karo kirvio, tolimesnė kova gali atnešti „Linavai“ neigiamų pasekmių ir visų pirma, suduos smūgį pačiam A.Kondrusevičiui.
Didžiausia klaida būtų viceprezidentu skirti D.Abramavičių, kuris per visą kadenciją skaldė vežėjų bendruomenę ir „aklai kilnojo rankas“. Jis net dabar nesutinka, kad vežėjams 50 litų būtų sumažintos TIR knygelių kainos ir taip „Linavoje“ būtų užkirstas kelias nepažabotam pinigų švaistymui. D.Abramavičius gerokai „susimovė“ ir su
savo jubiliejinėmis dovanomis arba tokiu būdu jį buvo bandoma sąmoningai „prisirišti trumpu pavadėliu“.
A.Kondrusevičius piktnaudžiauja valdžia
Vežėjams pasibaisėjimą sukėlė žinia, kad į pirmąjį prezidiumo posėdį A.Kondrusevičius
nenori įsileisti revizijos komisijos narių (žiūr. žemiau pridėtą Linavos sekretoriato raštą) bei kitų vežėjų, nes, neva,
tai ten bus svarstomos generalinio sekretoriaus ir viceprezidentų kandidatūros. Posėdyje nepageidautini ir
kiti vežėjai, kuriems net praėjusios kadencijos prezidiumas leido kiekvienam prezidiumo nariui, stebėtojų teisėmis, pasikviesti savo regiono vežėjus.
Kokią prezidentas turi teisę, be prezidiumo narių sutikimo, organizuoti slaptus „masoniškus“ posėdžius? Ar to buvo atsiklausta naujai išrinktų prezidiumo narių? Visa tai panašu į A.Kondrusevičiaus piktnaudžiavimą valdžia.
Jei jau pirmas prezidiumo posėdis pradedamas slaptai, reiškia permainų ar solidarumo „Linavoje“ iš prezidento pusės vargu ar galima tikėtis. Gal A.Kondrusevičius
nori toliau skaldyti vežėjų bendruomenę, todėl kyla klausimas – ar pajėgs tai sustabdyti nauji prezidiumo nariai? Juk visiems gerai žinoma, kad blogus sprendimus patogiausia priimti slapčia, kad eilinis vežėjas, net nežinotų
kas kaip balsavo, o juk mes, vežėjai, rinkome savo prezidiumo narius ir privalome žinoti, kaip jie tarnauja vežėjams.
Tik vežėjų vienybė garantuos „Linavos“ veiklos skaidrumą
Vežėjai baiminasi, kad A.Kondrusevičius bandys palikti generaliniu sekretoriumi R.Malkų, ar siūlyti šį postą M.Atroškevičiui. Galbūt dėl to taip bijoma viešumo. O gal viceprezidentu norima prakišti savo „ištikimą rankų kilnotoją“ D.Abramavičių ir todėl reikalinga „Linavoje“ prisidengti slaptais masonų ložės principais?
Naujai išrinkti „Linavos“ prezidiumo nariai privalo nuo pirmos dienos užkirsti kelią tokioms konklavoms ir slaptiems posėdžiams.
Todėl kviečiame vežėjus rinktis „Linavoje“ ir aktyviai stebėtojų statusu dalyvauti gegužės 21 d. 10.00 val. vyksiančiame pirmame posėdyje, kur prezidiumas rinks naują valdžią.
Nelikite abejingi, nes masonų ložės principu jau buvo išrinktas R.Malkus, viceprezidentu M.Atroškevičius. Nuo pat pirmo prezidiumo posėdžio prezidentą A.Kondrusevičių reikia pratinti prie viešumo, nes nuo to priklausys „Linavos“ ateitis – ar ji pasuks permainų keliu, ar toliau skęs rietenose, jeigu nebus įsiklausoma eilinio vežėjo balso.