Kontreilerinių vežimų galimybės

February 21, 2013 Automobiliai - naujienų portalas

www.vezejugidas.lt

Vasario 19d. Lietuvos intermodalinio transporto technologinės platformos (LITTP) tarybos posėdyje aptartos autotraukinių ir puspriekabių gabenimo geležinkeliais galimybės. Pranešimą apie infrastruktūros svarbą tarptautinių krovinių vežimo grandinėje skaitė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Ričardas Malkus, o vežėjų patirtį šioje srityje pristatė asociacijos prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Posėdį atidaręs LITTP Tarybos pirmininkas dr. Stasys Dailydka pabrėžė, jog milžiniškos investicijos į geležinkelių infrastruktūrą užtikrina galimybes plėtoti intermodalinius gabenimus. AB „Lietuvos geležinkeliai“ svarsto galimybes pradėti kontreilerinius gabenimus, pasinaudodama Austrijos ir Šveicarijos krovinių vežimo į Rytus patirtimi.

Asociacijos "Linava" prezidentas Algimantas Kondrusevičius posėdyje pasidalino vežėjų patirtimi. A. Ufarto/BFL nuotr.Asociacijos “Linava” prezidentas Algimantas Kondrusevičius posėdyje pasidalino vežėjų patirtimi. A. Ufarto/BFL nuotr.

A. Kondrusevičius išreiškė nuogąstavimų, jog kol nėra aiškių teisinių pagrindų sunkvežimiams su puspriekabėmis gabenti ir atlikti muitinės procedūras svečiose šalyse, kol kas tegalima kalbėti apie techninius sprendimus. „Bėda ta, kad nėra aišku ar puspriekabė, autotraukinys būtų traktuojami kaip transporto priemonės ar kaip kroviniai? Kokie būtų naudojami tranzitiniai dokumentai jiems gabenti į Rusiją? Tai teisinis klausimas, kurį išsprendus galima būtų judėti toliau“, – sakė jis.

Daugiau informacijos: linava.lt