Žydrė Dargužytė
Kovo 21 d. Klaipėdos regiono vežėjai rinksis į Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ regioninį susirinkimą. Tikėtina, kad jame netrūks diskusijų. Kalbinti vežėjai ir ekspeditoriai vienbalsiai tvirtina, kad neatsakytų klausimų apstu. Vis dėlto pagrindinė tema, tikėtina, lydės asociacijos vadobybę visų susirinkimų Lietuvos miestuose metu. Tai – asociacijos finansiniai klausimai.
Vidutis Urbonas, UAB „Dan-Balt Trans“ generalinio direktoriaus pavaduotojas
„Linavos“ vadovybė nusipelnė labai daug klausimų ir jūs juos visus žinote ir objektyviai atspindite savo straipsniuose. Taigi nieko naujo čia nesugalvosi. Yra vienas pagrindinis klausimas – kur pinigai? Kaip jie „išgaravo“?
Aš jau prieš trejus metus sakiau, kad „Linavos“ vadovai atsakingiau pasižiūrėtų į ataskaitas, o jei ne, pabrėžiau, kad gali kilti bankrotas. Šiandien panašiai ir atsitiko.
Būtų gerai, kad tokia organizacija kaip „Linava“ nepražūtų. Juk ji reikalinga vežėjams. Juk ji vienintelė parduoda TIR knygeles. Kitos lygiavertės asociacijos kol kas nėra. Taigi, manau, jog Susisiekimo ministerija turės spręsti problemas tam, kad asociacija „nepaskęstų“. Gal „Linavos“ generalinis sekretorius Vidmantas Adomaitis imsis pertvarkų?
Gintautas Šiaškus, UAB „Klaipėdos transekspedicija“ vadovas
Pirmiausia paprašysime pateikti ataskaitas apie padarytus darbus situacijai gerinti, o po to kalbėsime apie planus. Ir, žinoma, apie taupymus.
Karai asociacijos viduje yra blogai. Nei vienas karas laimėtojų neatneša. Reikia asociacijos vadovybei įvertinti situaciją ir pradėti naujus darbus. Tą energiją, kurią skiria kovoms, galima daug produktyviau nukreipti.
Arūnas Krivickas, UAB „UTF“ vadovas
Dar negalvoju,ko čia reikės klausti, bet informaciją apie asociaciją renku. Prieš regioninį susirinkimą susidėliosiu klausimus.
Aš manau,kad kažkas kaišioja į „ratus“ pagalius ir dėl to taip užsivilkino viskas. Kažkas nori vilkinti pažangius procesus asociacijoje. Gal buvusieji prezidiumo nariai?
Juk naujai išrinkti nariai, regis, nori permainų, bet jiems trukdoma. Dabar svarbiausia, kad pasimatytų, kas padaryta ir kas atsakingas už tai, kad asociacija skolose. Ir jei yra tų žmonių dabartinėje valdžioje, jie turėtų palikti asociaciją ir tada naujai atėję bandytų kažką keisti. Juk matosi, kad norinčių keisti tikrai yra.
Aurimas Stončius, UAB „Avstonis“ vadovas
Domėsimės TIR knygelių kainomis. Kodėl tiek daug jos kainuoja Lietuvoje? Kodėl negrąžina pinigų,kai grąžinama atgal panaudota TIR knygelė? Teko girdėti, kad kitur dalį pinigų grąžina, kai vežėjas atiduoda panaudotą knygelę.
Negana to, kad brangiau mokame, dar ir nieko susigrąžinti negalime.
Atvykusią asociacijos vadovybę galima užbombarduoti klausimais iki begalybės, bet ar nuo to kas pasikeis? Aš asmeniškai esu už bet kokią galimybę, kuri padeda taupyti pinigus.
Marius Pukinskas, UAB „Baltijos transekspedicija“ vadovas
Pagrindinis klasimas – kokia finansinė situacija asociacijoje. Viskas suksis apie pinigus. Dar domina „Linavos“ serviso reikalai.
Man regis, kad kažkas asociacijoje yra labai nešvaru – finansinių ataskaitų neduoda vien dėl to, kad kažkas kažkur, matyt, negerai, kad reiks atsakyti prieš vežėjus tam paaiškejus.
Mes mokame ir nario mokesčius, ir TIR knygeles perkame, o informacijos negauname, pinigų nėra.
Manau,kad šįkart vežėjai aktyviau domėsis, nepaisant to, kad į regioninius važiuoja dažniausiai tik tie, kurie TIR‘us perka, o tie, kurie dirba tik Europoje, nelabai domisi.
UAB „Autorola“ vadovas Rolandas Grabys
Rūpi finansai ir visa tai, kas įvykę „Linavoje“. Apie tai šnekės mūsų regiono vadovas. Visi klausimai, manau, kils vietoje, tikėtina, kad viskas suksis apie finansus.