Antrosios kartos „Volkswagen Passat Alltrack” variklių gamoje – penki visiškai nauji – du benzininiai (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai.
Benzininiai varikliai – 110 kW (150 AG) ir 162 kW (220 AG), dyzeliniai – 110 kW (150 AG), 140 kW (190 AG) ir 176 kW (240 AG). Abu 150 AG pajėgumo varikliai (benzininis ir dyzelinis) komplektuojami su mechaninėmis 6 laipsnių pavarų dėžėmis. Kiti varikliai bazinėse komplektacijose derinami su DSG pavarų dėžėmis.
Naujasis „Passat Alltrack” bazinėje komplektacijoje tiekiamas su „4MOTION” visų ratų pavara. Jos pagrindinis mazgas – jau 5-os kartos „Haldex” mova.
Įprastomis sąlygomis veikia tik priekiniai varomieji ratai. Atsiradus praslydimui, sklandžiai įjungiamas galinis tiltas. Be to, atsiradus praslydimui, variklio judesys tiksliai paskirstomas praslystantiems ir nepraslystantiems ratams, taip garantuojant didesnį pravažumą.
Kartu su „Haldex” mova „4MOTION” pavaros sudėtyje yra EDS elektroninis diferencialo blokatorius, o pati visų ratų pavara veikia glaudžioje sąveikoje su ECS elektrinio stabilumo paketu.
Be to, 220 AG galios „Passat Alltrack” 2,0 TSI ir 240 AG galios 2,0 TDI abi ašys komplektuojamos XDS+ sistema. Už papildomą mokestį šią sistemą galima sumontuoti ir kituose modeliuose.
Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsauginius antdėklus, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės/nuokalnės įveikimo savybes (užvažiavimo/nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 27,5 mm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas.
„4MOTION” visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže bei ir nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais.
Visuose „Volkswagen Passat” modeliuose vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: taupų, įprastą, sportinį ir individualų. „Passat Alltrack” turi ir papildomą bekelės režimą.
„Passat Alltrack” vairuotojui padeda daug išmanių vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą. „Front Assist” situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema ir miesto avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo funkcija padeda išvengti skaudžių eismo įvykių.
Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai padeda važinėti intensyvaus eismo miesto gatvėmis, pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys neleidžia įvykti pakartotiniam smūgiui.
Vaizdo už automobilio stebėjimo sistema pageda parkuoti automobilį ir važiuoti atbuline eiga. Be to, „Passat Alltrack” yra unikalus važiavimo su priekaba pagalbininkas, padedantis manevruoti su priekaba.
Išskirtinį junglumą ir gausias šiuolaikines informacines pramogas užtikrina „App Connect”, „MirrorLinkTM”, „Android Auto” (Google) ir „Car Play” (Apple) sistemos, pasirengusios pradžiuginti vairuotoją ir keleivius raiškiais ekranais, neprilygstama interneto ryšio sparta, kerinčiu garsu bei suderinamumu su daugybe skaitmeninių vaizdo ir garso formatų.
Šaltinis: vta.lt