Naujųjų „Audi” A4 ir A4 „Avant” variklių pasiūlą sudarys 7 visiškai nauji varikliai – trys benzininiai TFSI ir 4 dyzeliniai TDI, pasiekiantys nuo 110 kW (150 AG) iki 200 kW (272 AG) galingumą.
Palyginti su pirmtakais, naujųjų variklių galia išaugo, bet degalų sąnaudos vidutiniškai sumažėjo net iki 21proc. Sumenko ir tarša. Antai, A4 2,0 TDI „ultra” sedanas 100 km kelio sunaudoja tik 3,7 l dyzelino, į aplinką išmesdamas tik 95 g/ km CO2.
A4 „Avant” universalas sudegina atitinkamai 3,8 l dyzelino, išmesdamas 99 g/km CO2. Pageidaujantiems daugiau sportiškumo, skirtas 6 cilindrų 3,0 TDI variklis.
140 kW (190 AG) galios 2,0 TFSI „ultra” variklyje pritaikytas visiškai naujas degimo būdas, garantuojantis pažangų energinį našumą. Šis benzininis galiūnas 100 km kelio sunaudoja tik 4,8 l benzino ir aplinką išmeta tik 109 g/ km CO2. Toks pat A4 „Avant” universalas sunaudoja atitinkamai 5,0 l benzino ir į aplinką išmeta 114 g/ km CO2.
Gamintojai žada, kad vėliau „Audi” A4 variklių šeimą papildys suspaustomis gamtinėmis arba sintetinėmis dujomis varomi 140 kW (190 AG) pajėgumo „g-tron” ir įvairių konstrukcijų įkraunami hibridai.
„Audi” A4 gali būti komponuojamas su 6 laipsnių mechanine, 7 laipsnių automatizuota S tronic arba net 8 laipsnių automatine „tiptronic” pavarų dėžėmis. Automatinėse transmisijose numatytas degalus taupantis saviriedos režimas.
Automobilių su galingiausiais 6 cilindrų TDI varikliais versijos turi sportinį galinės ašies diferencialą ir „Audi drive select” automatinę automobilio parametrų suderinimo sistemą.
Naujasis „Audi” A4 ir A4 „Avant” atrodo žemesnis, platesnis ir masyvesnis už pirmtaką. Jo 4,73 m ilgio ir 2,82 m pločio kėbulas pasižymi iki šiol akivaizdžiu aptakumu.
Sedano A4 aerodinaminis koeficientas – tik 0,23, o nuo jo nedaug atsilieka ir universalas.
„Audi” A4 konstrukcijoje įdiegta daug naujausių technologijų. Didžiausia naujiena tapo iš koncepcinių modelių ir aukščiausios klasės limuzinų perimtas „Audi virtual cockpit” skaitmeninis rodmenų skydas, „Audi” MMI borto kompiuterio sąsaja, prie lubų tvirtinamas pagalbinis ekranėlis, „Audi connect” interneto paslaugų junglumą garantuojanti išmaniojo telefono jungtis, specialus išmaniųjų telefonų skyrelis su įkrovimo funkcija, prabangi „Bang & Olufsen” garso sistema su erdvinio garso atkūrimo galimybe.
Pirmą kartą „Audi” A4 šeimoje įdiegta prieigos prie automobilio be raktelio sistema.
Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi” A4 tapo gerokai lengvesnis. Priklausomai nuo kėbulo tipo ir pasirinkto variklio, naujojo automobilio masė – iki 120 kg mažesnė. Naujojo „Audi” A4 kėbulas dabar – vienas iš lengviausių savo klasėje.
Universalo „Audi A4 Avant” bagažinės talpa – net 505 l. Nulenkus galinių sėdynių atlošą, suformuojama 1510 l tūrio krovinių erdvė.
Bazinėje A4 „Avant” komplektacijoje numatytas elektra varstomas bagažinės dangalas ir gaubtas. Papildomai galima užsisakyti bagažinės gaubto valdymo jutiklį.
Turintiems „iOS” ir „Android” išmaniuosius įrenginius „Audi” sukūrė prieigos prie MMI sąsajos programėlę. Ja naudodamiesi gale sėdintys keleiviai įgys galimybę valdyti kai kurias informacinės ir pramoginės sistemos funkcijas, pvz., navigacijos sistemai pasiūlyti naują kelionės tikslą, įjungti ar išjungti oro kondicionierių, padidinti ar sumažinti įrašo garsą ir pan.
Šaltinis: vta.lt