Hibridinis hečbekas su sportiško automobilio savybėmis

April 20, 2015 Automobiliai - naujienų portalas

Naujasis „Peugeot 308 R Hybrid” benzininis hibridas „Plug-In” sukonstruotas ant EMP2 platformos. Tai keturių varančiųjų ratų modelis, pajėgumais pasiekiantis iki 500 AG ir sportiško automobilio atributais.

Keturių varančiųjų ratų „Peugeot 308 R HYbrid” su 500 AG varikliu didžiausias greitis (ribojamas elektronika) – 250 km/val., įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka tik 4 sek.
1000 m iš vietos automobilis pravažiuoja per 22 sek. Tuo tarpu СО2 išmetimas – tik 70 g/km.

60 proc. automobilio masės tenka priekinei daliai ir 40 proc. – galinei. Karšto būdo „Peugeot 308 R HYbrid” pasižymi nepaprastu masės ir galios santykiu, pasiekiančiu vos 3,1 kg/AG.

4 cilindrų 1,6 THP turbo benzininis (270 AG) variklis su S&S sistema, kurio galia didesnė už tokio paties darbo tūrio variklių pajėgumus.

Vienas 85 kW / 115 AG elektrinis variklis su 6 pakopų pavarų dėže. Antras 85 kW / 115 AG elektrinis variklis užpakaliniame tilte.

„Peugeot 308 R Hybrid” automobilio masės centras nuleistas kiek galima žemiau. 3 kWh ličio jonų baterija, paslėpta po galinėmis sėdynėmis, pasižymi nuostabiu galios ir dydžio santykiu.

50 litrų degalų bakas išdėstytas bagažinės dalyje, virš galinio elektros variklio ir dviejų transformatorių. „Peugeot Sport” įmonė visiškai perprojektavo degalų baką, kad jis būtų išdėstytas kiek galima arčiau techninių komponentų. Taip pavyko sumažinti automobilio aukštį pora mm ir pagerinti jo savybes.

Centrinėje konsolėje įrengtas perjungiklis naudojamas valdymo režimams nustatyti: „Hot Lap” režimas – pats galingiausias ir suteikia galimybę panaudoti visų trijų galios šaltinių potencialą taip, kad būtų pasiekta didžiausia 500 AG galia ir 730 Nm sūkio momentas.

„Track” režimu galia pasiekia 400 AG, o sūkio momentas – 530 Nm dėl benzininio variklio ir galinio elektros variklio. Priekinis elektros variklis padidina galią pagreitėjimo metu.

„Road” režimas taikomas, visų pirma, važiuojant plentu, jo galia – 300 AG, o sūkio momentas – 400 Nm.

Benzininis variklis veikia didžiausiu galingumu, o galinis elektros variklis palaiko jį pagreitėjimo metu. Šiuo režimu priekinis elektros variklis neveikia.

ZEV režimu „Peugeot 308 R HYbrid” judėjimą garantuoja galinis elektros variklis. Priekinis elektros variklis įsijungia, priklausomai nuo to, kaip stipriai vairuotojas spaudžia pedalą.

Priekiniuose ratuose įrengti 380 mm vėdinami diskiniai stabdžiai su 4 stūmokliais, gale – 290 mm diskiniai stabdžiai.

Tačiau stabdžiai gali būti naudojami ne visose situacijose. „Peugeot Sport” įmonė sukūrė galios šaltinį taip, kad automobilio greitį būtų galima mažinti elektros varikliais, be to, važiuojant bet kokiu greičiu, net iki 250 km/val.

Tai ne tik tausoja stabdžių diskus ir trinkeles, bet ir suteikia galimybę vienu metu įkrauti bateriją. Kitas baterijos įkrovimo būdas – naudoti pirmą elektros variklį kaip generatorių ir vienu metu naudoti benzininį variklį.

Trečiasis sprendimas – greitas įkrovimas specialiose stotyse, kuriose galima atstatyti didžiausią baterijos galią tik per 45 min.

Šaltinis: vta.lt