Golf GTE – su hibridine pavara

August 30, 2015 Automobiliai - naujienų portalas

Naujasis Golf GTE – vienas inovatyviausių kompaktinės klasės atstovų.

Jis toks pat sportiškas kaip legendinis GTI ir dyzelinis GTD, tačiau turi išskirtinę savybę – vienu mygtuko paspaudimu jis gali tapti visiškai netaršiu elektromobiliu, pasižyminčiu daugeliu tų gerųjų savybių, kurias šiuo metu turi e-Golf elektromobilis.

Išskirtinis dizainas, GT šeimynai būdingi įrangos elementai, nežabotas veržlumas – visa tai dabar prieinama ir nuolat augančiam įkraunamų hibridų mėgėjų ratui. Pavaros mechanizmą sudaro 110 kW (150 AG) pajėgumo 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininio variklio ir 75 kW (102 AG) elektros motoro tandemas, kurio judesį paskirsto specialiai hibridiniams modeliams sukurta naujos kartos 6 laipsnių DSG transmisija.

Bendras pavaros mechanizmo galingumas -150 kW (204 AG). Abu varantieji pavaros mechanizmo agregatai gali veikti ir vienas nepriklausomai nuo kito. Įjungus tik benzininį variklį, atsiskleidžia visos GT šeimynos dinaminės savybės, o važiuojant vien tik akumuliatoriaus tiekiama elektra Golf GTE tampa beveik tikslia e-Golf elektromobilio kopija, žavinčia sklandžiu riedėjimu, tyliu variklio veikimu ir nuline tarša.

Golf GTE vidutinės degalų ir elektros energijos sąnaudos – 1,5 l benzino ir 11,4 kWh el. energijos 100 km kelio. Į aplinką išskiriama 35 g/km CO2 (Visos reikšmės nurodytos pagal NEDC metodiką). Važiuojant vien tik elektra, pilnos akumuliatoriaus įkrovos užtenka įveikti iki 50 km atstumui. Bendra Golf GTE rida – maždaug 940 km.

Nedidelius atstumus važinėjantys vairuotojai teoriškai galėtų naudotis vien tik elektros varikliu („E-mode” režimas, pasirenkamas vienu mygtuko paspaudimu). Vakare grįžus namo, užtenka tiesiog prijungti automobilį prie garaže ar automobilio stoginėje esančio įprasto elektros lizdo. Iš jo akumuliatorius pilnai įkraunamas per 3 val. 45 min.

Apsilankius vienoje iš vis gausėjančių specializuotų elektromobilių įkrovimo stotelių, akumuliatorius prisipildo per 2 val. 15 min. Tarp dviejų miestų ar gyvenviečių dažnai važinėjantys ir ekologijai neabejingi vairuotojai neabejotinai rinksis Golf GTE išmanųjį pavaros mechanizmo valdymo režimą – navigacine sistema pasirinkę maršrutą iš vietos pajudės elektros varikliu. Įvažiavę į greitkelį, priklausomai nuo kelionės nuotolio, įjungs hibridinį arba tik vidaus degimo režimą. Pasiekę kelionės tikslą – kitą miestą ar gyvenvietę, vėl persijungs į oro neteršiantį elektromobilio režimą.

„Gran Turismo” vairavimo stiliaus mėgėjams patiks specializuotas „GTE” režimas. Su TSI benzininiu varikliu Golf GTE iki 60 km/ val. įsibėgėja per 4,9 sek., o 100 km/val. pasiekia per 7,6 sek. Važiuojant hibridiniu režimu, kai kartu veikia benzininis ir elektros varikliai, Golf GTE gali išvystyti iki 350 Nm bendrą sukimo momentą ir pasiekti maksimalų 222 km/val. greitį. Važiuojant vien tik elektros varikliu, maksimalus greitis – 130 km/val.

GT šeimynos įranga. Golf GTE – aktyvaus vairavimo mėgėjams skirtas padidintos galios automobilis. Bazinėje komplektacijoje yra LED žibintai su C raidės forma išdėstytais dienos šviesos diodais, įdomios formos priekinis bamperis, 16 colių lengvo lydinio ratlankiai (18 colių ratlankiai – pagal užsakymą). Priekinius žibintus ir radiatoriaus groteles juosia charakteringa mėlyna dekoratyvinė juostelė – išskirtinis GT šeimynos bruožas. Salone vyrauja mėlynos ir juodos spalvų derinys. Juo apipavidalintos natūralios odos priekinės sportinės sėdynės, dekoratyvine mėlyna siūle papuoštas daugiafunkcinio vairaračio apvadas ir pavarų bei rankinio stabdžio svirtys, melsva šviesa švyti salono apšvietimas. Vairuotojui ir keleiviams nuobodžiauti neleis Composition Media pramogų sistema su lietimui jautriu 6,5 colių ekranu, puikiu junglumu ir galimybe naudotis daugybe Volkswagen vairuotojams skirtų interneto paslaugų.

Volkswagen – pirmasis automobilių gamintojas, kurio kiekvienoje modelių šeimynoje galima rinktis bet kurį iš šiuo metu masinėje gamyboje esančių pavaros mechanizmų. Po Golf GTE masinės gamybos debiuto besidairantys naujo VW Golf galės rinktis benzininį, dyzelinį, įkraunamą hibridinį, elektrinį arba suspaustų dujų variklį.

Golf GTE taps trečiuoju įkraunamu hibridu šalia hibridinių Touareg ir Jetta modifikacijų.

Ketvirtuoju įkraunamu hibridu netolimoje ateityje taps Volkswagen Passat, kurį tradiciškai bus galima rinktis tiek su sedano, tiek su universalo kėbulais.

Šaltinis: vta.lt