„Volkswagen” gamintojų duoklę techninei pažangai ir taupumui atspindi ekscentriškas sportinis konceptas „ XL Sport” bei įkraunamas hibridas „Passat GTE”.
„Volkswagen XL” – galingiausias automobilis su dviejų cilindrų varikliu. Tai supermotociklams „Ducati 1199 Superleggera” skirtas 200 AG galios V2 formos motoras, leidžiantis pasiekti didžiausią 270 km/val. greitį, iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėjant per 5,7 sek.
Dviejų cilindrų variklis komponuojamas su 7 laipsnių DSG pavarų dėže. „ XL Sport” rėmas, kėbulas ir variklis pagaminti iš šiuolaikinių labai lengvų magnio ir aliuminio lydinių, todėl pats automobilis sveria tik 890 kg.
18 colių skersmens ratlankiai skirti 205/40 R18 (priekiniai) ir 265/35 R18 (galiniai) matmenų padangoms.
Įkraunamas hibridas „Volkswagen Passat GTE” – pirmasis „Passat” šeimos atstovas su kombinuotu pavaros mechanizmu, kurį sudaro benzininis TSI variklis ir elektros motoras.
Bendra pavaros mechanizmo galia siekia 160 kW (218 AG), bendras sūkio momentas – iki 400 niutonmetrų. Didžiausias greitis – 220 km/val.
VW Passat GTE
„Passat GTE” iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,0 sek. Vertinant pagal NEDC metodiką, „ Passat GTE” sunaudoja 2 l benzino ir 13 kWh elektros 100 km kelio. CO2 tarša – šiek tiek mažesnė nei 45 g/km CO2.
Su pilnu benzino baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi „ Passat GTE” turėtų įveikti iki 1 tūkst. km atstumą. Vien elektra varomas hibridas turėtų pasiekti iki 130 km/val. greitį ir įveikti iki 50 km.
Viena iš didžiausių „Passat GTE” naujovių – speciali išmaniojo telefono programėlė „CAR-NET e-Remote”, leidžianti aktyvuoti ir valdyti prie įkrovimo stotelės prijungto automobilio akumuliatoriaus įkrovimą išmaniuoju telefonu.
Šaltinis: vta.lt