„Ford“ improvizuoja: raudona ir juoda „Fiesta Red“ ir „Fiesta Black“

June 24, 2014 Naujienos

2014-ford-fiesta

Kelnas (Vokietija), birželio 23 d. „Ford“ tęsia improvizacijas „Fiesta“ ir geriausiu
pasaulyje varikliu pripažinto vieno litro darbinio tūrio „EcoBoost“ tema. Vairavimo
gurmanams pristatytos dvi naujos ribotos serijos modifikacijos – „Fiesta Red
Edition“ ir „Fiesta Black Edition“ – tapo galingiausiais istorijoje serijiniais
automobiliais, varomais 1 litro darbinio tūrio varikliu. Žaisminga dviejų spalvų
išvaizda slepia garsųjį 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį, kurio galią
„Ford“ inžinieriai padidino iki 140 AG. Tai reiškia, kad pagal galią, tenkančią
litrui darbinio tūrio, „Fiesta“ lenkia tokius supersportinius automobilius kaip
„Bugatti Veyron“ ir „Ferrari 458 Speciale“.

Įkvėpti pasaulinių mados tendencijų ryškiems spalvų kontrastams, „Ford“ sukūrė
dviejų ryškių spalvų modelius. Ryškiai raudonos spalvos „Fiesta Red“ išsiskiria
juodu blizgančiu stogu ir tokios pačios spalvos detalėmis, tuo tarpu panteros
juodumo „Fiesta Black“ versijoje išsiskiria blizgantis raudonas stogas bei subtilios
išorės ir vidaus detalės, taip pat nudažytos raudonai.

Nesvarbu, kurį spalvos derinį rinksis pirkėjas – jo juoda ar raudona „Fiesta“ turės
sportiškesnę, standesnę važiuoklę, iš naujo suderintą greičių dėžę ir sportiškiau
sureguliuotą vairavimo mechanizmą.

„Šiedu automobiliai yra neabejotinai drąsus ir matomas objektas kelyje,
suteiksiantis vairuotojams naują patirtį tiek dėl galingesnio „EcoBoost“ variklio,
tiek dėl sportiškesnių važiuoklės ir vairavimo sistemų nustatymo“, – sakė „Ford of
Europe“ viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir aptarnavimui Roelantas de
Waardas.

Modifikacijos patobulinimų sąraše taip pat yra „Panther Black“ lengvo lydinio 16
colių arba papildomai užsakomi 17 colių ratlankiai. „Fiesta“ taip pat išsiskiria
„raumeningesniais“ priekiniais buferiais, šoniniais aerodinaminiais ortakiais ir
galiniu spoileriu. Salone į akis krenta juoda blizganti centrinė prietaisų konsolė,
juoda oda apsiūtas vairo ratas ir pavarų perjungimo svirties antgalis.

„Abi modifikacijos yra išskirtinės ir šiuolaikiškos. Maža to, jos atspindi ir
šeimininkų asmenybę, ir parodo tam tikras jo nuostatas. Tarkime, man atrodo, kad
juodoji versija labiau provokuoja – tos raudonos detalės ir ryškiai raudoni
priekinių radiatoriaus grotelių apvadai sakyte sako, kad aš noriu būti pastebėtas.
Raudonoji versija yra labai emocinga, tačiau subtilesnė, ne tokia tiesmuka“, –
pažymėjo „Ford of Europe“ dizaineris Johnas McLeodas.

Išvaizda svarbu, tačiau ji neparodo to darbo, kurį „Ford“ inžinieriai atliko
varikliui. Jų burtai paveikė turbinos slėgį, vožtuvų valdymo sistemos darbą,
tarpinio aušinimo sistemą ir akceleratorių, todėl „Fiesta“ iki 100 km/h įsibėgėja
per 9 sekundes ir pasiekia 201 km/h greitį. Nepaisant pagerėjusios dinamikos,
„EcoBoost“ variklio taupumas išliko stebinantis – vidurkis siekia vos 4,5 litro
degalų 100 km kelio, o anglies dvideginio emisija siekia vos 104 g/km.

„Vos prieš 10 metų sportiška „Fiesta ST“ su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu
išspausdavo 100 AG ir tai atrodė įspūdinga. Šiandien mes turime variklį, kuris,
lyginant darbinius tūrius, yra daugiau nei dvigubai galingesnis. Esu tikras, kad tai
yra naujas galios ir degalų naudojimo efektyvumo standartas mažų variklių klasėje“,
– sakė „Ford of Europe“ degalų padalinio vadovas Andrew Fraseris.

Vieno litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis išrinktas geriausiu varikliu
pasaulyje 2012 ir 2013 metais. Kaip ir jo ankstesnės 100 ir 125 AG modifikacijos,
naujoji versija turi turbiną, dvigubą vožtuvų fazių valdymo sistemą „Variable Cam
Timing“ ir aukšto slėgio tiesioginio degalų įpurškimo sistemą.

Naujoji „Ford Fiesta“ pradėta gaminti 2012 metais, ji išsiskiria dinamiška išvaizda,
kokybišku, patogiu salonu ir visa puokšte „Ford“ technologijų, įskaitant balsu
valdomą komunikacijos sistemą SYNC, susidūrimo išvengimo sistemą „Active City Stop“
ir programuojamą raktą „MyKey“.

Specializuotos ir geriausios komplektacijos „Fiesta“ modifikacijos šiemet užima
beveik pusę parduotų „Fiesta“ portfelio. Be to, „Fiesta“ jau pusantrų metų
neužleidžia perkamiausio B segmento automobilio pozicijos Europoje.

vezejugidas.lt