Dėl svorio galvas suka ne tik moterys

May 11, 2015 Automobiliai - naujienų portalas


Automobilio masės lengvinimas – ir konstruktorių dėmesio centre. „Audi” Q7 su 3,0 TDI dyzeliniu varikliu sveria tik 1995 kg – net 325 kg mažiau už pirmtaką.

Kėbulo, rėmo ir važiuoklės gamyboje gausiai naudojami lengvi lydiniai. Kiekvienas šių stambių automobilio sudedamųjų dalių elementas pagamintas iš kruopščiai pritaikyto pagal standumą ir maksimaliai įmanomai lengvo lydinio.

Jau vien šis automobilio svorio sumažinimas – veiksminga priemonė taupant degalus ir mažinant CO2 taršą.

Variklių asortimente – du 3,0 litro agregatai. 245 kW (333 AG) benzininis 3,0 TFSI leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,1 sek. ir pasiekia didžiausią 250 km/val. greitį. Šio variklio degalų sąnaudos – 7,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša siekia 149 g/km.

Q7 su 200 kW (272 AG) pajėgumo dyzeliniu 3,0 TDI varikliu 100 km/val. greitį pasiekia jau po 6,3 sek. ir gali važiuoti didžiausiu 234 km/val. greičiu. Šio variklio degalų sąnaudos – 5,7 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša – 179 g/ km.

2016 m. pradžioje Q7 šeimyną papildys novatoriškas „Audi Q7 e-tron quattro”. Tai bus pirmasis pasaulyje dyzelinis SUV klasės įkraunamas hibridas su quattro visų ratų pavara.

Judesį šiam modeliui suteiks 275 kW (373 AG) bendro pajėgumo dyzelinio ir elektrinio variklių derinys, galintis pasiekti iki 700 Nm sūkio momentą.

Vertinant pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC degalų sąnaudų nustatymo metodiką, „Audi Q7 e-tron quattro” 100 km kelio sunaudos 1,7 l dyzelino, o jo tarša numatoma apie 46 CO2/km.

Važiuojant vien tik elektra, pilna akumuliatoriaus įkrova leis nuriedėti iki 56 km.

Šaltinis: vta.lt