„BMW 7“ – pagyrimai dėl technologijų ir malonumo vairuoti

December 11, 2015 Automobiliai - naujienų portalas

Viena didžiausių šių metų automobilių industrijos naujienų – prabangus BMW septintos serijos sedanas – pripažinimo sulaukė ir Lietuvos „Metų automobilio 2016“
rinkimuose. Jis paskelbtas geriausiu verslo klasės automobiliu. Šį apdovanojimą
skyrę komisijos nariai teigia, kad „BMW 7“ šioje kategorijoje – akivaizdus lyderis,
o daugiausia simpatijų nusipelno dėl įdiegtų inovacijų, išskirtinio komforto ir
išsaugoto BMW automobiliams būdingo dinamiškumo.

„Dar prieš oficialų pristatymą naujasis „BMW 7“ buvo vadinamas pažangiausiu
automobiliu savo klasėje ir, pasirodęs realybėje, neabejotinai viršijo daugelio
vairuotojų lūkesčius. Dėsninga, kad jis padarė didelį įspūdį ir automobilių
vertinimo ekspertams – šalies auto žurnalistams, skyrusiems „BMW 7“ garbingą „Metų
verslo automobilio“ titulą“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas
Tamašauskas.

BMW 7 (3)

Šios vasaros pradžioje debiutavęs naujasis „BMW 7“ nustebino net 130 kg sumažėjusio
kėbulo svoriu, kuris tapo lengviausias tarp šios klasės automobilių. Šis kėbulas,
kurio konstrukcijoje sumaniai panaudoti anglies pluošto elementai ir kitos
lengvasvorės medžiagos, praėjusį mėnesį pelnė prestižinį „EuroCarBody 2015“
apdovanojimą. Šis svorio numetęs kėbulas naujam modeliui suteikia net kelis
pranašumus – geresnį valdomumą ir mažesnes degalų sąnaudas.

Išsiskiriantis modernia, sportiškai elegantiška ir prabangia išvaizda, „BMW 7“ yra
aprūpintas įvairiomis funkcionalaus dizaino ir technologijų inovacijomis tarp kurių
– lazeriniai žibintai, kurių skleidžiamos šviesos spindulio ilgis gali siekti net
iki 600 m, ar prasiveriančios priekinės grotelės, kurios reaguoja į variklio
aušinimo poreikį. Tai taip pat pirmasis automobilis, kuris turi nuotolinio parkavimo
sistemą – spustelėjus komandą ant automobilio raktelio, jis gali pats įvažiuoti į ar
išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net
nebūtina.

BMW 7 (5)

Šio prabangaus sedano viduje – pasirenkamas salono apšvietimas, į krėslą su atrama
kojoms galinti transformuotis galinė sėdynė, taip pat turinti masažo funkciją,
multimedijos sistema su lietimais ir gestais valdomu centrinės panelės ekranu, taip
pat galimybė įkrauti telefoną be laidų.

„BMW 7“ variklių gamą sudaro du benzininiai, du dyzeliniai ir su hibridine pavara
montuojamas varikliai. Tad šis sedanas išsiskiria ne tik aukščiausio lygio komfortu,
bet ir dinamiškomis, tiksliomis, itin paklusnaus valdymo įvairiose situacijose
ypatybėmis. Būtent šis derinys paliko didžiausią įspūdį „Metų automobilio“ komisijos
nariams, kurie negailėjo gerų atsiliepimų apie naująjį „BMW 7“.

BMW 7 (17)

Pateikiame kelių „Metų automobilio“ komisijos narių atsiliepimus
Žurnalo „Keturi ratai“ redaktorius Valdas Valiukevičius teigia, kad „BMW 7” „Metų
verslo automobilio“ titulą iškovojo su didžiule persvara, niekam nekilo abejonių,
kad tai geriausias verslo klasės automobilis. Iš visų dalyvių jis pats patogiausias,
užtikrina važiavimo komfortą, turi naujų technologijų, kurių vairuotojai neras nė
viename kitame modelyje. Automobilyje naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos,
puikūs varikliai, pakaba – BMW šioje kategorijoje buvo tiesiog neprilygstamas“, –
sakė V. Valiukevičius.

Portalo „Alfa.lt“ žurnalistas Renaldas Gabartas teigė dėmesį labiau kreipęs ne į
novatoriškas technologijas, o tradicines automobilio charakterio ypatybes: „Apie
daugybės dalykų, leidusių bavarams pasipuikuoti tapus inovacijų lyderiu, egzistavimą
sužinojau tik perskaitęs naujojo septintuko pristatymo medžiagą. Kita vertus, būtent
tai leido pasidžiaugti oldskul kartos vairuotojų širdį glostančiomis smagybėmis:
tobulai subalansuota pakaba, visuose sūkių diapazonuose esančiu galios rezervu,
sklandžiai veikiančia transmisija, informatyviu vairo mechanizmu, idealia garso
izoliacija ir audio sistemos akustika. Šio automobilio šeimininkas, nusprendęs pats
sėsti prie septintuko vairo, gali patirti visus esminius vairuotojiškus malonumus“.

BMW 7 (10)

Laidos „Motorai“ vedėjas, atstovaujantis „Delfi.lt” portalui Jurgis Paplaitis sakė
niekada negalvojęs, kad kada nors reprezentacinį 7 serijos BMW jam kada nors teks
įvardyti kaip „vienareikšmiškai labiausiai patikusį Metų automobilio rinkimų
dalyvį“: „Neįtikėtina kaip bavarų inžinieriai sugebėjo apjungti visas šias ypatybes
– daugiau kaip 5 metrų ilgio automobilis vikrus lyg važiuotum sportišku trečios
serijos BMW, visų ratų pavara ir milžiniškas dyzelinio 3.0 l motoro 620 Nm sukimo
momentas svaigina vos 5,8 sekundės iki 100 km/val. trunkančiu pagreičiu, o vidutinės
degalų sąnaudos bandymų metu buvo tik 8 l/100 km!”.
„Įspūdingo grožio multimedijos sistemos grafika ir galingiausiems išmaniesiems
telefonams nenusileidžiančios galimybės, leidžiančios valdyti funkcijas gestais ore
ir planšete, daugybė važiavimo režimų pasirinkimų – tai neabejotinai
progresyviausias reprezentacinis automobilis, siūlantis kelionę aukščiausia klase
tiek vairuotojui, tiek ir keleiviams!“, – pridūrė J. Paplaitis.

Dinos Sergijenko, „Verslo žinių“ automobilių ir transporto korespondentės nuomone,
verslo klasės automobilis privalo turėti svarų vardą, pasižymėti pakankama prabanga
ir komfortu. Taip pat – ne žengti koja kojon su naujausiomis automobilių pramonės
technologijomis, bet diktuoti tendencijas. „Būtent toks yra septintosios serijos
BMW. Ir bene labiausiai džiugina tai, kad, nepaisant „BMW 7“ solidumo bei galimybių
valdyti ne vieną automobilio parametrą iš galinės sėdynės, šis modelis išsaugojo
vairavimo malonumą teikiančias ypatybes“, – pastebėjo D. Sergijenko.

BMW 7 (14)

Naujienų portalo „lrytas.lt“ autorubrikos redaktorė Ilona Steponėnė teigė pati
turėjusi senesnės kartos „BMW 750 iL“ su E32 modifikacijos kėbulu, todėl išbandyti
naują septintą seriją jai buvo itin įdomu. „Jie nesiskiria kaip diena ir naktis –
jie skiriasi kaip Žemė ir Mėnulis. Automobilis numetė net 130 kg ir tai kardinaliai
pakeitė jo valdomumą, bet kartu nepadaryta jokių kompromisų iš komforto pusės. 7
serijos BMW lygiai taip pat malonu vairuoti, kaip ir būti vežamam ant galinės
sėdynės“, – teigė I. Steponėnė.

„Prieš pasirodant kiekvienam naujam BMW modeliui, man kirba klausimas: tai kada
bavarai vardan didesnio komforto išduos sportiškumą? Išbandęs automobilį, atsakymą
vis gaunu tą patį: automobilis valdomas nuostabiai, komfortas aukštame lygyje.
Tikėjausi, kad BMW 7 pagaliau taps išdaviku, bet kur tau – tai aukščiausios klasės
pavyzdys, kaip galima sukurti reprezentacinį automobilį, kurį jo savininkas norėtų
vairuoti pats“, – sakė dar vienas “Metų Automobilio” komisijos narys, naujienų
portal „15min.lt“ žurnalistas Paulius Sviklas.

Tradicinius, 19-ą kartą vykusius Lietuvos metų automobilio rinkimus organizavo
Lietuvos žurnalistų klubas. Vertinimo komisiją sudarė šio klubo nariai: Dainius
Leonavičius, Dina Sergijenko, Ilona Steponėnė, Jurgis Paplaitis, Paulius Sviklas,
Ramūnas Fetingis, Renaldas Gabartas, Valdas Juozas Vilūnas, Valdas Valiukevičius ir
Vitoldas Milius.