Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmuose surengtas naujojo „Audi” Q7 modelio pristatymas.
„Audi” Q7 su 3,0 TDI dyzeliniu varikliu sveria tik 1995 kg – net 325 kg mažiau už pirmtaką. Kėbulo, rėmo ir važiuoklės gamyboje gausiai panaudoti lengvi lydiniai.
Kiekvienas šių stambių automobilio sudedamųjų dalių elementas pagamintas iš kruopščiai pritaikyto pagal standumą ir maksimaliai įmanomo lengvo lydinio. Vien šis automobilio svorio sumažinimas – veiksminga priemonė taupant degalus ir mažinant CO2 taršą.
Variklių asortimente – du našūs 3,0 l agregatai. 245 kW (333 AG) benzininis 3,0 TFSI leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,1 sek. ir pasiekti didžiausią 250 km/val. greitį. Šio variklio degalų sąnaudos – 7,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša siekia 149 g/km.
Q7 su 200 kW (272 AG) pajėgumo dyzeliniu 3,0 TDI varikliu 100 km/val. greitį pasiekia per 6,3 sek. ir gali važiuoti didžiausiu 234 km/val. greičiu. Šio variklio degalų sąnaudos – 5,7 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša – 179 g/ km.
Nors Q7 prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, jutiklinė MMI sistema išlieka.
Sėdinčiųjų ant galinės sėdynės paslaugoms – specialus „Audi” planšetinis kompiuteris, leidžiantis valdyti daugumą garso ir multiterpės pramogų funkcijų.
„Google Android Auto” ir „Apple CarPlay” suderinama naujoviška mobiliųjų telefonų jungtis garantuoja patikimą junglumą, o kartu ir sparčias bei tikslias interneto paslaugas ir pramogas.
Šiuo metu naujasis „Audi” Q7 – daugiausia pasaulyje vairavimo pagalbininkų turintis automobilis. Vairuoti padeda adaptyvinis tempomatas, degalus taupo energinio efektyvumo pagalbininkas, tempimo pagalbininkas padeda velkant priekabą, atitinkami pagalbininkai talkina manevruoti, važinėti mieste, įveikti kamščius.
„Audi” Q7 „e-tron quattro” (Lietuvos ir Latvijos prekybos centrus pasieksiantis 2016 m. pavasarį) – pirmasis įkraunamas „Audi” hibridinis automobilis (plug-in hybrid) su dyzeliniu varikliu, taip pat ir pirmasis „Premium” klasės hibridinių automobilių segmente, su įdiegta įkrovimo sistema, dyzeliniu varikliu ir keturiais varomaisiais ratais.
Sisteminis modelio galingumas – 275 kW (373 AG), o sūkio momentas – 700 Nm. Automobilis sunaudoja vos 1,7 litro degalų 100 km ir išskiria tik 46 g CO2 vienam km.
Su pilnai įkrauta ličio jonų baterija NEDC cikle automobilis elektriniu režimu gali įveikti 56 km.
„Audi” Q7 – vienas žinomiausių įmonės su keturių žiedų emblema modelių. Hibridinių automobilių sėkmės istorija prasidėjo 2006 m., kai buvo pagaminti pirmieji Q7.
Nuo tada parduota daugiau nei du mln. Q serijos automobilių, tarp jų – daugiau nei pusė mln Q7.
Pasak Latvijos „Audi” atstovybės vadovės Ilzės Gracės Kibildės, naujasis „Audi” Q7 atspindi naujosios kartos automobilių technologinį pranašumą. Jis sunaudoja 28 proc. mažiau degalų, nei pirmtakas, ir turi geriausią našumo rodiklį tarp rinkos varžovų.
Q7 automobilio svoris – irgi klasės etalonas, be to, aprūpintas naujausiomis pagalbinėmis sistemomis, informacinės ir pramogų sistemos moduliu bei komunikacijos įranga.
Bazinė Q7 3,0 TDI (200 kW) versijos kaina – 62 500 EUR, o 3,0 TFSI versijos – nuo 64 500 EUR (įskaičiuojant ir 21 proc. PVM).
Šaltinis: vta.lt