Atnaujinti „Audi” Q3 ir padidintos galios Q3 RS modeliai pasižymi ne tik pakitusiais išorės akcentais, bet ir daugybe techninių patobulinimų, pirmtakus pranokstantys išaugusia galia, sumažėjusiomis degalų sąnaudomis ir CO2 tarša.
Naująjį variklių spektrą sudaro trys benzininiai TFSI ir trys padidinto ekologiškumo „TDI clean diesel” keturių cilindrų agregatai. CO2 tarša, gamintojų teigimu, mažesnė net 17 proc.
1,4 ir 2,0 litro darbo tūrio variklių pajėgumai – nuo 88 kW (120 AG) iki 162 kW (220 AG). Visi varikliai su turbinomis ir tiesioginio įpurškimo sistemomis bei atitinka griežtus „Euro 6″ reikalavimus.
Kai kuriuose varikliuose įdiegta automatinio cilindrų atjungimo sistema. Pavyzdžiui, pasirinkus šią sistemą turintį 1,4 TFSI COD benzininį arba 2,0 TDI variklį, automobilis papildomai paženklinamas aukštą energinį efektyvumą ir ekologiškumą nurodančia „Audi Ultra” emblema.
„Audi” Q3 važiuoklės konstrukcija – puikus dinamiškumo ir saugumo derinys. Jeigu automobilyje sumontuota papildoma „Audi drive select” sistema ir papildomi reguliuojamo standumo amortizatoriai, atsiranda galimybė priderinti važiuoklės standumą prie eismo sąlygų arba vairuotojo poreikių.
“Audi” Q3 ratus galima komplektuoti nuo 16 iki 20 colių ratlankiais su atitinkamo dydžio padangomis. Papildomų važiuoklės komponentų sąraše taip pat galima rasti ir specialų važiavimo į nuokalnę pagalbininką.
Automobilio matmenys beveik nepasikeitė: ilgis – 4,39 m, plotis – 1,83 m, aukštis – 1,59 m. Atstumas tarp ašių taip pat išliko nepakitęs – 2,6 m. „Audi” Q3 bendras svoris be vairuotojo – 1385 kg.
„Audi” RS Q3 – padidinto galingumo Q3 modifikacija. Atnaujintas šis SUV tapo dar karštesnis ir galingesnis. 2,5 litro darboo tūrio 5 cilindrų variklis pasiekia 250 kW (340 AG) pajėgumą ir iki 450 Nm sūkio momentą bei atitinka „Euro 6″ standartą.
100 km/val. greitį jis išvysto jau po 4,8 sek. ir gali skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Didesnį greičio apetitą varžo elektroninės ribojimo priemonės. Savitos konstrukcijos RS išmetimo sistema ne tik pasižymi padidintu ekologiškumu, bet ir skleidžia įdomų ir atpažįstamą variklio gausmą.
Pavarų dėžė – septynių laipsnių „S tronic”. Ji perduoda variklio judesį „Quattro” visų ratų pavarai su naujoviška, jau 5-osios kartos daugiadiske sankaba. Sportiškai suderintą RS važiuoklę galima papildyti reguliuojamo standumo adaptyviniais amortizatoriais ir „Audi drive select” sistemos valdymo priemonėmis.
Be 19 colių ratlankių papildomai galimi ir didesni – 20 colių diskai. Per ratlankio stipinų tarpus matyti banguoto profilio stabdžių diskai ir ryškiai nudažytos jų apkabos. RS modifikacijos išskirtinumą pabrėžia žvilgsnį traukiantys bamperiai, RS emblemomis pažymėti įvairūs išorės, prietaisų skydo ir salono elementai.
Borto kompiuteryje įdiegtos automobilių lenktynėse labai praverčiančios funkcijos, – tokios, kaip antai, rato įveikimo laikmatis, specializuotas alyvos termometras ir degalų įpūtimo slėgio matuoklis.
Vokietijoje bazinės komplektacijos RS Q3 kainuos maždaug 56 600 eurų (apie 195 270 litų). Prekybos salonus automobilis pasieks pirmąjį 2015-ųjų ketvirtį.
Šaltinis: vta.lt