„Audi” SUV segmento flagmanui Q7 iš esmės pakeisti išorės bruožai, kompaktiškesni tapo kėbulo matmenys ir gerokai sumažintas automobilio svoris.
Tarp naujovių – taupesni ir ekologiškesni varikliai, pažangiausios elektroninės sistemos, išplėstas vairuotojo pagalbininkų sąrašas bei daugiau pramoginių funkcijų.
Pritaikius naujausius lengvus lydinius ir konstrukcijos mazgus, bendroji automobilio masė sumažėjo net 325 kg. Su 3,0 TDI varikliu sverdamas tik 1995 kg, atnaujintas Q7 pretenduoja į lengviausio aukštos klasės SUV segmento automobilio titulą.
Svorio sumažinimą lėmė visiškai nauja važiuoklė ir savita kėbulo bei rėmo konstrukcija. Jo kiekvienas elementas gaminamas iš tik specialiai parinkto, pagal inžinerinius parametrus kruopščiai suderinto lydinio.
Vien tik Q7 automobilio svorio sumažinimas lemia akivaizdžius taupumo rodiklius. Kaip antai, benzininio TFSI variklio degalų sąnaudas pavyko sumažinti 28 proc., o dyzelinio TDI – 23 proc.
200 kW (272 AG) galios 3,0 TDI ir 245 kW (333 AG) TFSI varikliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja atitinkamai per 6,1 ir 6,3 sek. Dyzelinis V6 variklis 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 5,7 l degalų ir į aplinką išmeta tik 149 g CO2.
Šiek tiek vėliau bus pristatytas „Q7 e‑tron quattro” – pirmasis „Audi” dyzelinis įkraunamas hibridas su „Quattro” visų ratų pavara. Bendra „Q7 e‑tron quattro” dyzelinio ir įkraunamo variklių galia turėtų siekti 275 kW (373 AG) ir leis išvystyti iki 700 Nm.
Pagal NEDC metodiką išmatuotos „Q7 e‑tron quattro” degalų sąnaudos turėtų sudaryti 1,7 l dyzelino 100 km kelio, į aplinką išmetant 50 g CO2/km. Važiuodamas vien tik elektros režimu, „Q7 e‑tron quattro” su pilna akumuliatoriaus įkrova turėtų įveikti iki 56 km atstumą.
Šaltinis: vta.lt