Atnaujinta „Peugeot” ambicija

July 22, 2014 Automobiliai - naujienų portalas

„Peugeot” pristatė atnaujintą 508 modelį. Tai savotiška gamintojų ambicija, gerinanti „Peugeot” poziciją rinkoje ir orientuota į aukštesnį kokybės lygį.

Tarp 508 modelyje įdiegtų naujovių – „Euro 6″ standarto benzininis 1,6 THP (165 AG) variklis, komponuojamas su šešių laipsnių mechnine ir nauja EAT6 šešių laipsnių automatine pavarų dėžėmis bei „Stop&Start” įranga.

Naujasis benzininis 1,6 THP variklis išmeta mažiau CO2 – 129 g/km (su 6 laipsnių mechanine dėže) vietoje ankstesnių 144 g/km.

Pasirinkimas papildytas naujuoju dyzeliniu 2,0 litrų (180 AG) EAT6 „BlueHDi” varikliu su šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Jo CO2 išlakų kiekis – tik 111 g/km. Tai kol kas vienas iš geriausių rezultatų D klasės segmente.

„Peugeot 508 RXH” versijoje įdiegta „Hybrid4″ technologija, šiuo metu pakilusi į antrą poziciją Europos hibridų segmente (3008, 508 ir RXH modeliai).

„Hybrid4″ komponuojamas su dyzeliniu 2,0 litrų „HDi” (163 AG) ir elektriniu (37 AG) varikliais, traukiančiais atitinkamai priekinę ir galinę ašį bei veikiančiais kartu arba atskirai.
Vairuotojas gali rinktis iš keturių važiavimo režimų (ZEV, 4WD, „Sport” ir „Auto”). Variklio CO2 tarša – 85 g/km, o vidurinės degalų sąnaudos – tik 3,3 l/100 km.

Atnaujintam 508 modeliui skirtas taupus ir galingas „Euro 6″ standarto 2,0 litro (150 AG) „BlueHDi” dyzelinis variklis. Jo vidutinės degalų sąnaudos – tik 4,3 l 100/km, o CO2 tarša – vos 105 g kilometrui. Tai kol kas geriausias rodiklis D klasės segmente, esant tokiam galingumui.

Atnaujintame 508 modelyje įdiegta šiuolaikinė įranga, kaip antai, jutiklinis ekranas, atbulinio vaizdo kamera ir tamsaus kampo įspėjimo sistema. LED technologija įdiegta ne tik „full-LED” priekiniuose, bet ir dienos, posūkių ir rūko žibintuose.

„Renne” (Prancūzija) gamykloje surenkamas atnaujintas „Peugeot 508″ automobilis Baltijos šalis pasieks 2014 m. spalį.

Šaltinis: vta.lt