Las Vegase (JAV) vykstančioje CES parodoje „Audi” demonstruoja daugybę elektronikos naujovių, skirtų vairuotojams, automobilį suvokiantiems kaip savotišką mobiliosios elektronikos įrenginį.
Naujuosiuose „Audi” TT ir Q7 modeliuose įdiegta valdymo balsu funkcija. Garsiai ištarus kelionės tikslą, navigacijos sistema jį suranda ir parenka optimalų maršrutą.
„Audi” TT ir Q7 automobiliuose sumontuota naujoviška pilnai jutiklinė MMI valdymo sistema, suteikianti galimybę slinkti ir didinti ekraną panašiais pirštų veiksmais, kaip jau tapo įprasta išmaniajame telefone. „Audi connect” paslaugomis užtikrinama prieiga prie „Napster” ir „Aupeo!” interneto muzikos portalų.
TT modelyje standartiškai įrengtas „Audi virtual cockpit” virtualus prietaisų skydas, pagal užsakymą prieinamas ir Q7 vairuotojams. Tai visiškai naujoviškas prietaisų skydo sprendimas, pasižymintis naujomis informacijos grafinio atvaizdavimo ir suasmeninimo galimybėmis bei persijungimo tarp 2D ir 3D vaizdo funkcija.
CES parodoje „Audi” bendrovė ne tik brėžia ateities gaires, bet ir demonstruoja jau šiuo metu prieinamas pažangias elektronines sistemas ir net daro savotišką retrospektyvą, akivaizdžiai demonstruodama, kokių nuostabių galimybių turi jau dabartinės ar net praeitų kartų elektroninės sistemos, t.y., kiek ateities yra jau šiandien.
Bene ryškiausias to pavyzdys – pernai prieš svarbias lenktynes įvykęs demonstracinis važiavimas, kai Hokenheimo (Vokietija) žiedu maksimaliu 240 km/val. greičiu „garbės ratą” apsuko robotizuotas „Audi” RS 7 be vairuotojo.
Prieš pat CES parodą surengta ekspedicija – iš Silicio slėnyje esančio Stenfordo į Las Vegasą maždaug 900 km atvažiavo ir 4 kelionės dalyvius atvežė žmogaus beveik nevairuojamas „Audi A7 Sportback”.
Abiem atvejais buvo naudojamos vien tik serijinės gamybos vairavimo pagalbos ir autonominio vairavimo technologijos, kurių šerdis – adaptyvinis tempomatas ir jo išmani sąveika su kitomis automobilio sistemomis.
Šaltinis: vta.lt