Sveiki, mieli vezejugidas.lt skaitytojai,
praėjus lygiai savaitei nuo mūsų tinklalapio starto vasario 2 d. esame nustebinti jo rezultatais – sulaukėme per 2000 lankytojų. Anaiptol nelaikome to debiutantų sėkme – ir aš, ir kolegos ne pirmus metus darbuojamės žurnalistikos arimuose.
Vis dėlto drįstu pastebėti, kad ilgai gyvenęs ir dirbęs ne Lietuvoje, jau turėjau progos nustebti žiniasklaidos ir viešųjų ryšių atstovų darbo metodais. Kartu su kolegomis tinklalapyje stengiamės plėtoti vežėjams aktualias temas – pradedant nuo situacijos tarptautinėje gabenimų rinkoje ir baigiant reikalais Lietuvos vežėjų asociacijoje „Linava“.
Kadangi pats jau ne pirmus metus stebiu ir analizuoju situaciją logistikos padangėje ir esu pratęs prie Didžiosios Britanijos leidinių žurnalistų darbo stiliaus ir metodų, sklaidydamas transporto tinklalapius ir leidinius Lietuvoje, pasigedau nešališkos minties.
Grįžęs į Lietuvą po kone dešimtmečio praleisto užsienyje, nutariau imtis kažko naudingo Lietuvai. Transporto sektorius Lietuvai sukuria kone 13 proc. BVP. Kodėl jo atstovai negali turėti žiniasklaidos kanalo, kuris atviras visiems – čia nėra „pozicijos“ ir „opozicijos“, čia girdima kiekvieno nuomonė ir idėja, be to, čia logistikos rinkos dalyviai neskirstomi į didelius ir mažus, reikšmingus ir „mažasvorius“.
Kartais vienas pokalbis žmogaus gyvenime keičia labai daug – mano investicijai tereikėjo palaikymo. Skambutis kolegei, komunikacijos mokslų magistrei Žydrei Dargužytei, ir išgirstas jos atsakymas, kad ji traukiasi iš redaktorės pareigų viename iš transporto tematiką plėtojančių tinklalapių, paskatino dar greičiau sudėlioti taškus ant „i“. Radę abiems pusėms priimtiną variantą, nutarėme imtis darbų.
Per tris dienas gimė viešoji įstaiga, dar per tris – tinklalapis. Dirbame atsakingai, greitai ir kokybiškai – nenustebkite, jei paskambinsime Jums ir užduosime klausimą, kurio Jūs nesitikite, kad plėtosime temas, kurios kartais kai kuriems rinkos dalyviams yra „nepatogios“. Garantuojame Jums, kad mūsų tinklalapio rėmuose niekada nebus per ankšta.
Esame tos kartos atstovai, kurie turi teisę, remdamiesi turimais dokumentais, įrašais ir faktais kalbėti apie tai, dėl ko „skauda“ kiekvienam vežėjui. Niekada nesuprasiu viešųjų ryšių specialistų darbo metodų, kai man sėdint šalia, skambinama mano samdomiems žurnalistams ir bandoma juos įtikinti, kad vienokių ar kitokių temų nevertėtų rengti. Kiekvienas leidinio redaktorius geba pats spręsti, apie ką jam kalbėti, o kiekvienas respondentas visada gali atsisakyti teikti informaciją vienu ar kitu klausimu.
Esame Jums, nes atsiradome dėl Jūsų.
Pagarbiai
Aurimas Špokas
VšĮ „Vežėjų gidas“ direktorius

