Vežėjai reiškia nepasitenkinimą dėl jų atstovavimo „Linavoje“

March 28, 2012 Naujienos

Aurimas Špokas 

Smulkių ir vidutinių vežėjų asociacija kovo 26 d. parengė raštą Lietuvos vežėjų asociacijai „Linava“ „Dėl Gintauto Ramaslausko nepakankamos atsakomybės prieš vežėjus ir iniciatyvos trūkumo“. Jame rašoma, kad asociacijos darbuotojas nesusitvarko su jam pavestu darbu.

Gintautui Ramaslauskui dar visai neseniai buvo pavesta asociacijoje „Linava“ eiti sekretoriaus transporto politikai ir informacijai pareigas. Jis taip pat yra įpareigotas Valstybinės kelių transporto inspekcijos  (VKTI) komisijoje, nagrinėjančioje administracinių teisės pažeidimų bylas, atstovauti ir ginti vežėjų interesus.

„G. Ramaslauskui ne kartą sakiau, kad į VKTI negalima eiti nepasirengus, kaip pas gerus draugus. Esu jam pabrėžęs, kad gavus dėl pažeidimų svarstomų įmonių sąrašą reikia tuoj pat susisiekti su šių įmonių vadovais ir su visais dokumentais juos pakviesti atvykti į „Linavą“. Tuomet reikia bendromis jėgomis išsiaiškinti kiekvienos įmonės problemas – dėl kokių priežasčių joms surašyti pažeidimų aktai. Jeigu įmonė nėra padariusi itin šiurkščių pažeidimų, reikėtų parengti galimą ginybos planą. Eidamas į komisijos posėdžius G. Ramaslauskas turėtų turėti kiekvienos įmonės patikrinimo akto bei administracinio teisės pažeidimo protokolo kopijas. Tik gerai žinodamas situaciją jis gali apginti vežėjus“, – smulkių ir vidutinių vežėjų poziciją dėsto Smulkių ir vidutinių vežėjų asociacijos atsakingasis sekretorius Sigitas Česnavičius.

Šiandien, po 16 val., vezejugidas.lt redakcija su G. Ramaslausku nei fiksuotu nei mobiliuoju ryšiu susisiekti negalėjo.

Šiaulių regioninio susirinkimo metu G. Ramaslauskas sakė, kad deda daug pastangų dėl naujųjų transporto veiklos licencijavimo taisyklių. „Šiuo metu visiems itin opi problema ta, kad buveinės ir įmonės registracijos adresas pagal VKTI reikalavimus turi sutapti. Noriu pasakyti, kad to nei reglamentas, nei licencijavimo taisyklės nereglamentuoja. Kreipėmės į Teisingumo ministeriją ir, manome, kad šią problemą išspręsime“, – apie darbus vežėjų labui kalba G. Ramaslauskas.

S. Česnavičius primena, kad problemas dėl transporto veiklos licencijavimo pirmieji pradėjo spręsti Smulkių ir vidutinių vežėjų asociacija kartu su Nacionaline verslo konfederacija (NVK) dar šių metų vasario mėnesį (aut. pastaba – apie tai jau rašė vezejugidas.lt). Apie tai S. Česnavičius bei NVK generalinė direktorė Nijolė Uinskiekė kalbėjo ir su Susisiekimo viceministru p. Rimvydu Vaštaku.

S. Česnavičius išreiškia priekaištų ir dėl vežėjų atstovavimo pasienyje. „Kiek kartų G. Ramaslauskas buvo išvykęs į Lietuvos-Baltarusijos pasienį?“

Vezejugidas.lt primena, kad asociacijos „Linava“ specialistai V. Glebovienė ir T. Riebža  kovo 26 d. lankėsi Lietuvos-Baltarusijos kontrolės praleidimo punkte Medininkai-Kamennyj Log. Tądien Iš Lietuvos Respublikos eilėje laukė 700 krovininių transporto priemonių, nors Medininkų PKP pralaidumas viršija projektinį pralaidumą, per parą vidutiniškai praleidžiama 500-600 krovininių transporto priemonių.

Dabartinis tarptautinių pasienio kontrolės  punktų pralaidumas yra nepajėgus aptarnauti didelio kiekio transporto priemonių, gabenančių krovinius rytų kryptimi. Siekiant palengvinti sunkiojo transporto darbą, būtina didinti  tarptautinių PKP tinklą. Todėl asociacija LINAVA kreipėsi į Lietuvos Respublikos Susisiekimo ir Užsienio reikalų ministerijas dėl dvišalių PKP su Baltarusijos Respublika teisinio statuso pakeitimo į tarptautinius PKP.

S. Česnavičius siūlo, kad asociacijos Krovininio transporto skyriaus darbuotojai reguliariai prezidiumo posėdžiuose atsiskaitytų prezidiumo nariams, kokios problemos buvo iškilusios vežėjams, kas konkrečiai padaryta ir kokių rezultatų pasiekta.

“Kol kas atsakymo į savo raštą ir išreikštus priekaištus iš “Linavos” nesu gavęs”, – apibendrina S. Česnavičius.