www.vezejugidas.lt
Jau gegužę Europos rinkose turėtų pasirodyti atnaujintas miesto visureigis „Mazda CX-5”, išsiskiriantis geriausiai klasėje vertinama vairavimo dinamika, pažangesnėmis saugumo technologijomis ir naujos kokybės interjeru. „Mazda“ specialistai daugybės liaupsių dėl dizaino susilaukusio automobilio išvaizdos beveik nelietė – didžioji dalis pokyčių įvyko viduje.
Tiesa, kai kurios naujos išorės detalės bus matomos. Ir labai ryškiai – atnaujintame „Mazda CX-5” yra įdiegtos naujosios „Adaptive LED Headlights“ (ALH), arba, autonominė priekinių žibintų ryškaus pluošto sistema su keturiais nepriklausomai kontroliuojamais LED lempučių blokais. Ši sistema visiškai apriboja ryškų žibintų spindesį priešais važiuojančių automobilių kryptimi ir apšviečia kelią taip, kad matomumas tamsiuoju paros metu būtų kuo geresnis. ALH taip pat turi „High Beam Control“ (HBC) bei „Adaptive Front-Lighting System“ (AFS) funkcijas, automatiškai reguliuojančias šviesos srauto aukštį bei intensyvumą.
Miesto visureigyje taip pat puikuojasi kelios kitos naujosios saugumo sistemos. „Advanced Blind Spot Monitoring“ (BSM) išplečia „Rear Vehicle Monitoring“(RVM)
sistemos, padedančios identifikuoti kliūtis, esančias už automobilio, galimybes ir tuo pačiu papildo „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA) funkciją, kuri perspėja
vairuotoją apie artėjančius objektus važiuojant atbulomis. „Lane-Keep Assist System“ (LAS) suteikia vairo sukimo momentui papildomą pagalbą tam, kad užtikrintų, kad
automobilis, neplanuotai krypstantis į kitą eismo juostą, būtų sugrąžintas atgal. Ši funkcija papildo „Lane Departure Warning System“ (LDWS). „Driver Attention Alerts“
(DAA) funkcija stebi vairuotojo būseną ir rekomenduoja vairuotojui pailsėti, jei sistema aptinka pokyčius vairuotojo elgsenoje.
„Smart City Brake Support Forward/Reverse“ (SCBS F/R) automatiškai aktyvuoja stabdžius kilus pavojui atsitrenkti į kitą objektą.
Itin ergonomiškas, kokybiškomis apdailos medžiagomis išsiskiriantis salonas, kurio elementai pirmiausia buvo išbandyti „Mazda3” modelyje, suteiks papildomų emocijų
vairuotojui ir keleiviams.
„Mazda CX-5” taip pat išsiskiria naujos kartos elektroninių automobilio sistemų valdymo platforma „Human-Machine Interface“ (HMI), įdiegta „MZD Connect“ išmaniojo telefono jungties sistema, 7 colių liečiamuoju ekranu. Salone nebesimato rankinio stabdžio svirties – šią funkciją nuo šiol atliks elektroninis stabdys, padėjęs
sukurti švaresnę, mažiau apkrautą erdvę automobilio salone.
„Mazda“ inžinieriai gerokai patobulino ir triukšmo slopinimo priemonių arsenalą – važiuojant salone tvyro aukščiausios klasės automobiliams būdinga tyla. Lietuvoje
atnaujinto „Mazda CX-5“ visureigio kaina prasideda nuo 22 250 Eur (76.824,80 Lt), pirmųjų automobilių salonuose laukiama gegužės pabaigoje.
Apie „Mazda Motor Corporation“
Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo
automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat
JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių,
jo pardavimai viršija 77 mlrd. litų.