Padidintas darbinio mulo talpumas

April 7, 2015 Automobiliai - naujienų portalas

Naujojo „Volkswagen Caddy” pailginta „Caddy Maxi” versija net 47 cm ilgesnė už bazinį modelį, o atstumas tarp ašių – net 32 cm ilgesnis, nei trumpabazės modifikacijos.

Kuriant naująjį „Caddy Maxi” daug dėmesio buvo skirta keleivių erdvės įrengimui ir salono transformavimo galimybių įvairovei. „Caddy Maxi” salone dažniausiai būna dvi arba trys sėdynių eilės. Antrosios ir trečiosios eilės sėdynių atlošai nulenkiami, o pačias sėdynes, esant reikalui galima nesunkiai išimti ir vėl įdėti.

Gabenant vien tik krovinius ir išėmus antrąją bei trečiąją sėdynių eiles, „Caddy Maxi” salone suformuojamas 4,7 m3 tūrio krovinių skyrius.

Variklių gamą sudaro 5 šiuolaikiški, EU6 taršos standartą atitinkantys varikliai. Dyzelinių variklių asortimente – 3 nauji dviejų litrų tūrio, nuo 75 kW (102 AG) iki 110 kW (150 AG) pajėgumo 4 cilindrų TDI varikliai.

Pageidaujantiems benzininio variklio, siūlomi 2 nauji agregatai: galima rinktis 75 kW(102 AG ) trijų cilindrų 1.0 TSI arba 92 kW (125 AG) galios 1,4 TSI.

Smulkius krovinius mieste vežiojančiam vairuotojui ypač praverčia „Front Assist” (erdvės priešais automobilį stebėjimo pagalbininko) ir „City Emergency Brake” (avarinio miesto stabdžio) tandemas.

Pirmasis pagalbininkas vaizdo kamera nuolat stebi priešais automobilį esančia erdvę, ir, važiuojant mažesniu, nei 30 km/val. greičiu, vairuotojui tinkamai bei savalaikiai nesureagavus į priešais esančią kliūtį, automobilis stabdomas visiškas automatiškai.

Lengvuosiuose „Volkswagen” automobiliuose pasiteisinęs pakartotinio smūgio išvengimo stabdys nuo šiol montuojamas ir „Caddy Maxi” furgonuose. Įvykus susidūrimui, jis automatiškai stabdo automobilį, užkirsdamas kelią pakartotiniam smūgiui.

Šaltinis: vta.lt