Šaltinis: VOLVO
UAB „Autex“, vadovaujama Andriaus Brazo, jau ne vienerius metus krovinius užsakovams gabena „Volvo“ vilkikais.
APIE UAB „AUTEX”
Bendrovė: įkurta 2003 m. Vilniuje.
Parkas: 8 sunkvežimiai.
Veikla: kuro bei kitų skystų naftos, chemijos produktų pervežimai autocisternomis Baltijos šalyse ir Vakarų Europoje.
Filosofija: Atviras bendravimas ir efektyvūs klientų krovinių transportavimo ir koordinavimo sprendimai.
Kokia jūsų įmonės vizitinė kortelė?
Keletą metų po įmonės veiklos starto „Autex“ užsiėmė ekspedijavimu. Vėliau pradėjome auginti nuosavą transporto parką – dabar turime 8 modernius „Volvo“ vilkikus ir specializuojamės kuro bei kitų skystų naftos, chemijos produktų pervežimu autocisternomis Pabaltijo šalyse ir Vakarų Europoje.
Gabenate pavojingus krovinius, kuo ypatingi jūsų pervežimai?
Ne visi mūsų kroviniai pavojingi – daug dirbame su įvairiais gyvulinės kilmės riebalais, aliejais, tepalais, techninėms reikmėms skirtu muilu ir panašiais kroviniais. Tačiau tikrai nemažą dalį užima būtent ADR kategorijos kroviniai: skiedikliai, rūgštys, aviacinis kuras, dyzelinas. Atsakomybė pasirinkus tokią specializaciją iš tiesų didelė ir reikalaujanti kruopštaus planavimo ir dėmesio smulkiausioms detalėms. Mes kaip tik tai ir darome. Galima sakyti, kad savo veikloje vadovaujamės principu „nebijok didelių išlaidų – bijok mažų pajamų“, todėl investuojame į techniką ir jos būklę. Siekiame išvengti taupymo kokybės ir patikimumo sąskaita, nes jei gedimai „pasiveja“ kur nors Vokietijoje, tokia keleto dienų nenumatyta prastova generuoja kur kas didesnius nuostolius, negu investicijos į puikią sunkvežimių eksploatacinę parengtį. Lietuvoje daryti „namų darbus“ kur kas paprasčiau, patogiau ir pigiau. Žinoma, „Volvo“ serviso kokybė turi savo kainą, bet paslaugos yra to vertos. Šia prasme mūsų požiūris į verslą yra labai panašus.
Ar į tai kreipia dėmesį jūsų įmonės klientai?
Be abejonės. Patikimumas – stiprus koziris. Prisiėmę įsipareigojimus darome viską, kad krovinys adresatą pasiektų tiksliai tada, kada pageidauja klientas. Jei pakeliui nuolat gaištume spręsdami savo pačių technines problemas, labai greitai prarastume gerą vardą, o drauge ir užsakymus. Ypač dabar, kai konkurencija smarkiai išaugo. Šiuos dalykus puikiai suvokia visi įmonės žmonės.
Kas pagrindiniai jūsų klientai?
Pirmiausiai stengiamės būti patrauklūs Lietuvos kompanijoms. Dirbame ko gero su visais biodegalų gamintojais ir chemijos pramonės įmonėmis. Mūsų transportas juda po visą žemyną išskyrus tolimiausius Pietų Europos kraštus. Savo ruožtu „Volvo“ turi serviso centrus visose šalyse, kur mums tenka gabenti krovinius. Dar nebuvo atvejo, kad jie nesugebėtų išspręsti kokios nors netikėtai užgriuvusios problemos.
Kiek techninių problemų galima išspręsti savarankiškai, be serviso pagalbos?
Tiesą sakant, ne kartą buvau gerokai nustebintas sužinojęs, ką mūsų vyrai sugeba nuveikti turėdami viso labo telefoną ir vilkiko eksploatacijos instrukciją. Gavę rekomendacijas iš serviso meistrų, jie „ištraukia“ gal pusę visų smulkių gedimų ar elektronikos kaprizų. Kita vertus reikia pripažinti, kad mūsų pasirinkta technika yra pakankamai patikima ir tokių dalykų pasitaiko labai retai.
Kas jums dar padeda užtikrinti, kad kroviniai užsakovą pasiektų laiku?
Turime Auksinę „Volvo“ paslaugų sutartį. Ji užtikrina vilkikų parengtį, ir viskuo pasirūpina servisas. Savo veiklą stengiamės organizuoti taip, kad transporto priežiūros ir remonto darbai vyktų tuo metu, kai vairuotojai ilsisi. Jei iškyla kas nors netikėto, į bet kokias problemas „Volvo“ servisas reaguoja beveik sprinteriškai, o tai mūsų versle yra itin svarbu.