Su diktatoriais lyginamas A.Kondrusevičius priėjo liepto galą

February 6, 2015 Naujienos

www.vezejugidas.lt

Vežėjus pasiekė „Linavos“ prezidento kreipimasis, kuriame A.Kondrusevičius siūlo skelbti išankstinius rinkimus. Nuolatinių skandalų lydimas A.Kondrusevičius pripažįsta, kad jo vadovaujamoje asociacijoje vyrauja betvarkė, o esminiai klausimai, svarbūs vežėjams, nesprendžiami. Kodėl tokių desperatiškų veiksmų ėmėsi A.Kondrusevičius, kurį respublikinė žiniasklaida jau lygina su diktatoriais?

Prezidentas – retas svečias „Linavoje“

Aktyviai asociacijos veikloje dalyvaujančių vežėjų nestebina, kad prezidentas asociacijos veiklą vadina „betvarke“, nes šiais metais A.Kondrusevičius – itin retas svečias „Linavoje“, jį retai galima išvysti darbo vietoje.

Aktyvių prezidiumo narių – Erlando Mikėno, Vyto Bučinsko, Artūro Rutkausko, Rimanto Martinavičiaus, Vido Augaičio ir Valiaus Smaidžiūno iniciatyva buvo ženkliai sumažintos „Linavos“ išlaidos, kuriomis ilgus metus naudojosi prezidento aplinka – atsisakyta transporto nuomos, kuo buvo naudojamasi ne tik asociacijos, o ir asmeniniais tikslais, nutrauktos asociacijai nenaudingos sutartys su „Virkečio advokatų kontora“, su „Macrofinance“, kurioms buvo atseikėjama šimtai tūkstančių litų, aktyvių prezidiumo narių pastangomis atpigo TIR draudimas, gražinamas vežėjams viršgarantinis fondas.

„Nauja prezidiumo dauguma užsuko beveik visus kranelius, kuriais pinigai tekėdavo į konkrečių asmenų kišenes. Ilgus metus buvo plačiais mostais žarstomi vežėjų surinkti pinigai, todėl dabar kai kam atėjo sunkūs laikai ir mato vienintelę išeitį – priešlaikinius rinkimus“, – taip A.Kondrusevičiaus pareiškimą vertina vežėjai.

Vežėjai laukia prezidentinės aplinkos „apsivalymo“

A.Kondrusevičius ilgus metus buvo „pats sau viešpats“, jį nuolat supo ištikimi ir parankūs prezidiumo nariai ir revizoriai. Situacija pasikeitė – prezidiumo daugumą sudaro vežėjams dirbantys ir jų lėšų švaistyti neleidžiantys nariai, kurie reikalauja grąžinti IRU sukauptą viršgarantinį fondą vežėjams, asociacijos veiklą akylai prižiūri principinga revizijos komisija.

Visa tai labai nepatinka A.Kondrusevičiui, kuris siūlo priešlaikinius rinkimus ir, matomai, tikisi vėl į prezidiumą sugrąžinti ištikimą bendražygį ir skundais pagarsėjusį M.Atroškevičių ir kitus jam palankius prezidiumo narius, gal net tikisi, kad vėl bus išrinkti jam palankūs „kišeniniai“ revizoriai. Tačiau vežėjai taip nemano.

Ar rinkimuose vežėjai pasitikės prieš viršgarantinio fondo grąžinimą vežėjams balsavusiu J.Misiūnu, kuris net toleravo revizijos komisijos neteisėtą skandinimą teismuose ir net prokuratūroje, kai R.Malkus, baimės genamas, drįso jiems sukurpti baudžiamąją bylą? Ar vežėjai pasitikės J.Misiūnu, kuris kartu su A.Kondrusevičiumi prezidiumo posėdyje nepalaikė palankaus asociacijai sutarties su kompanija Microfinance, už milijonus tvarkiusios buhalteriją, nutraukimo varianto? Ar gali rinkimuose vežėjai pasitikėti J.Misiūnu, kuris  priešinasi asociacijos veiklos modernizavimui, optimizavimui, lėšų taupymui, kuris pirmininkaudamas posėdžiui neteikė klausimo dėl asociacijos lėšų taupymo ir TIR knygelių platinimo tobulinimo ir  modernizavimo, dėl ko nutarimas nebuvo priimtas? J.Misiūnas balsavo ir prieš tai, kad būtų išsiaiškintas PVM grąžinimo veiklos efektyvumas. O paskirtas Darbo grupės nagrinėti Rusijos Federacijos įvestų pervežimų ribojimo Lietuvos vežėjams pirmininku, nei karto nesuorganizavo posėdžio ir neinformavo dėl gautos informacijos.

Ar gali vežėjai balsuoti už paramas iš „Linavos“ gaunančia I.Stačinskaja, ar prezidento, o ne vežėjų valią vykdančius D.Abromavičių ir A.Motiejūną?

Todėl vežėjai su nekantrumu laukia prezidento pasiūlytais priešlaikiniais rinkimais, nes jie padės „išsivalyti“ nuo tų, kurie aklai vykdė prezidento valią. Vargu ar be „vėduoklių“ laimėti rinkimus kokių nors galimybių turi A.Kondrusevičius ir „tikrus savo veidus“ vežėjams parodę prezidiumo nariai, tokie kaip M.Atroškevičius, J.Misiūnas ir visi trys vilniečių išrinkti prezidiumo nariai – I.Stačinskaja, D.Abromavičius ir A.Motiejūnas.

Žiniasklaida A.Kondrusevičių lygina su diktatoriais

A.Kondrusevičius teigia, neva laikas švaistomas įstatų korekcijoms. Tačiau neatskleidžia, kodėl ruošiami pakeitimai jam taip nepatinka. Numatyti įstatų pakeitimai, pagal kuriuos bus ribojamas prezidento kadencijų skaičius. Daugiau negu 15 metų „Linavai“ vadovaujantis A.Kondrusevičius negalės būti „amžinu“ prezidentu.

„Amžiną“ prezidentą A.Kondrusevičių aprašo netgi šalies žiniasklaida. „Lietuvos rytas“ rašo:

„Asociaciją, ko gero, labiau garsina ne jos tiesioginė veikla, o nuolatinės rietynės dėl postų, skandalai dėl saviems dalijamų paskolų. Galiausiai ką reiškia vien tai, kad „Linavos“ prezidentas A.Kondrusevičius pagal poste išbūtą laiką tuoj galės lygintis su užsienio šalių diktatorių valdymo laiku“.

Prezidentinės aplinkos pareiškimai naudingi Kremliui?

Prezidento pareiškime teigiama, kad nuolat politikuojama. Tačiau daugiausia viešai politikuoja pats A.Kondrusevičius su savo parankiniais, nuolat teikdamas vežėjams nenaudingus komentarus šalies žiniasklaidai.

Nuolatinis viešas verkšlenimas dėl vežėjams nepalankių sąlygų Rusijoje ir jiems padarytos žalos, naudingas tik pačiai Rusijai. Kremlius mato nuolat raudančius ir panikuojančius Lietuvos vežėjus ir tik didina mums sankcijas, nes mato, kad jos – veiksmingos. Reikalinga dirbti su šalies ir ES struktūromis, o neatrodyti viešumoje tarsi paliegėliams, tai tik džiugina Kremliaus kariauną.

Todėl darnus asociacijos darbas – negalimas, nes A.Kondrusevičiui ir jo ištikimiems prezidiumo nariams, panašu, rūpi tik siauri interesai, o ne visi vežėjai. Jau anksčiau nepasitikėjimą prezidentu išreiškė „Linavos“ prezidiumo dauguma, kuri atskleidė skandalingus faktus apie paramą ir užsakymus, skirtus A.Kondrusevičiaus įmonei. O kiek dar skandalingų faktų vežėjai nežino?

Juos atskleisti padėtų priešlaikiniai prezidento, prezidiumo ir revizijos komisijos rinkimai, kuriuose balsuos vežėjai, o ne „vėduoklės“ ne tik Kongrese, bet ir regionuose, jei prezidiumas ir „Linavos“ vadovybė užtikrins skaidrų balsavimo organizavimą!

„Linava“ turi dirbti vežėjams, o ne vežėjai „Linavai“!