„Mazda“ stendas Ženevoje pražys naujovėmis

February 6, 2015 Automobiliai - naujienų portalas

www.vezejugidas.lt

Leverkuzenas (Vokietija). Į aštuoniasdešimt penktąją Ženevos automobilių parodą, startuojančią  vasario 5 dieną, Japonijos koncernas „Mazda“ atvyksta apsiginklavęs naujovėmis. Ženevoje numatytas visiškai naujo modelio – kompaktiško miesto visureigio CX-3 – debiutas Europoje. Taip pat bus parodyti naujos kartos rodsteris MX-5, mažos klasės „Mazda2“ ir atnaujinti CX-5 bei „Mazda6“.

Pagrindinis „Mazda“ ekspozicijos akcentas – sparčiai populiarėjančios kampaktiškų miesto visureigių klasės atstovas CX-3.  Dviem arba keturiais ratais varomas automobilis išsiskirs glotniomis KODO dizaino linijomis ir neįprasta važiavimo dinamikos ir degalų ekonomijos kombinacija. Turėdamas visą SKYACTIV technologijų paketą, visureigis pasirengęs įvažiuoti į konkurencingą rinkos segmentą su trenksmu.

Ilgai lauktas naujos kartos rodsteris MX-5 jau sulaukė didžiulio mėgėjiškų lenktynių entuziastų dėmesio, nes naujame KODO dizaino kūne išlaikė ankstesnių kartų MX-5 kovotojo dvasią. Kaip ir anksčiau, rodsterio prioritetai liko tie patys – mažas svoris ir puikus valdymas. Europos prekybos salonuose MX-5 atsiras rudeniop.

„Mazda2“ vėl sugebėjo nustebinti savo gebėjimais sutalpinti tiek daug talentų mažame kūne. Iškirtinės išvaizdos mažylė, apsiginklavusi savo klasei neįprastai dideliu technologijų arsenalu ir projekciniu prietaisų skydeliu HUD jau spėjo tapti Japonijos metų automobiliu ir laimėti Europos „Auksinį vairą“.

Dar du Ženevos debiutantai demonstruos koncerno gebėjimą tobulinti ir šiaip jau puikius modelius. 2015 metų laidos miesto visureigis CX-5 ir vidutinės klasės „Mazda6“ sulaukė ne tik kosmetinių išvaizdos pakeitimų, bet ir atnaujintų salonų bei papildomų saugumo sistemų, įskaitant ir adaptyvius LED žibintus.  „Mazda6“ šeimą papilys ir versija su visais varančiais ratais, o CX-5 gaus galingą benzininį 2,5 litro darbinio tūrio SKYACTIV-G variklį.

Visi penki Ženevoje demonstruojami modeliai turės komunikacijos sistemą „MZD Connect“ bendraujančią su vairuotojo išmaniuoju telefonu ir i-ACTIVSENSE aktyvias saugumo sistemas.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 77 mlrd. litų.

Apie „Inchcape Motors“

„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu.  „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.