Solidus vasarinių padangų asortimentas

March 14, 2014 Automobiliai - naujienų portalas

www.vezejugidas.lt

Daugelį bandymų laimėjusios „Dunlop“ lengvųjų automobilių padangos skirtos įprastiems keliams, tačiau turi ir lenktyninių padangų savybių. 

„Dunlop“, viena iš pasaulyje pirmaujančių galingų ir labai galingų automobilių padangų gamintojų, pristato šių metų vasarines padangas, skirtas mažiems miesto automobiliams ir gerai žinomų markių sportiniams automobiliams.

„StreetResponse2“ – naujoji aukštos kokybės lengvasvorė miesto automobilių padanga

Ši nauja vasarinė padanga sukurta siekiant geresnių savybių sausame ir šlapiame kelyje. „StreetResponse2“ padangos sukibimą su sausu paviršiumi ir stabilumą lemia ištisinė juosta protektoriaus viduryje. Siekiant geresnio valdymo šlapiame kelyje bei mažesnio slydimo vandens sluoksniu pavojaus, buvo suprojektuoti šoniniai grioveliai, protektoriaus dizainas papildytas sudvejintais plačiais perimetriniais grioveliais, o ertmės forma parinkta taip, kad padangos pėdsako kraštai būtų apvalesni.

Palyginti su pirmtake, „StreetResponse2“ stabdymas ant šlapio paviršiaus pagerėjo 6 proc., stabdymas ant sauso paviršiaus – 4 proc, o rida pailgėjo 10 proc.[1] Pagal ES padangų ženklinimo sistemą „StreetResponse2“ sukibimas su šlapia danga yra B klasės, o pasipriešinimas riedėjimui – C klasės[2], todėl dabar ji yra viena iš geriausiai įvertintų ir Europoje parduodamų šios kategorijos padangų. Ši padanga siūloma 13, 14 ir 15 colių skersmens ratlankiams.

„Sport BluResponse“ padanga – daugelio bandymų laimėtoja

Nors galingų automobilių padanga „Sport BluResponse“ buvo išleista tik pernai, tačiau ji jau laimėjo įvairius bandymus, surengtus bent 8 žurnalų, ir pelnė 10 žurnalų apdovanojimus.

Ši padanga išsiskiria puikiomis savybėmis ant šlapios dangos, taip pat gera rida. Be to, ji padeda taupyti degalus ir skleidžia mažiau triukšmo. „Sport BluResponse“ padangos apatinis sluoksnis pagamintas iš mažai šilumos išskiriančio gumos mišinio, o jos forma bei konstrukcija optimizuotos taip, kad pasipriešinimas riedėjimui būtų ženkliai mažesnis. Palyginti su pirmtake, šios padangos pasipriešinimas riedėjimui yra 30 proc. mažesnis, todėl ji atitinka B klasę pagal ES padangų ženklinimo sistemą.

Palyginti su pagrindinėmis konkurentėmis, „Sport BluResponse“ yra labai atspari slydimui vandens sluoksniu ir išsiskiria įspūdingu stabdymu.[3] Šias savybes lemia dideli centriniai grioveliai, veiksmingai šalinantys vandenį, kai važiuojama šlapia danga, ypač dideliu greičiu. „Sport BluResponse“ šiandien yra viena iš geriausiai pagal ES padangų ženklinimo sistemą įvertintų padangų – jos sukibimas su šlapia danga įvertintas A klase,[4]  o pasipriešinimas riedėjimui atitinka B klasę.

„Sport Maxx RT“ – išskirtinis sukibimas ir stabilumas visiems vairavimo entuziastams

Atsižvelgdami į puikius „Sport Maxx RT“ bandymų rezultatus, savo apdovanojimus šiai padangai skyrė žurnalai iš visos Europos[5]. „Sport Maxx RT“ tapo ypač galingiems automobiliams (UHP) skirtų padangų bandymų[6] laimėtoja, o TÜV paskelbė, kad jos stabdymas sausame ir šlapiame kelyje lenkia artimiausius konkurentus. Šios padangos trauka šlapiame kelyje yra 7 proc. geresnė, stabdymas sausame kelyje – 4 proc. trumpesnis, o pasipriešinimas riedėjimui –net 11 proc. mažesnis[7].

Bendrąjį šios padangos sukibimą su sausa bei šlapia danga lemia jos geba geriau prisitaikyti prie kelio paviršiaus ir su juo sukibti. Puikias „Sport Maxx RT“ savybes šlapiame kelyje ir atsparumą slydimui vandens sluoksniu užtikrina platūs centriniai grioveliai ir apvalesnis pėdsakas. Važiuojant dideliu greičiu, ši padanga užtikrina stabilų valdymą, nes masyvus išorinio jos protektoriaus krašto blokas padidina sąlyčio plotą posūkiuose, taip pat lemia trumpesnį stabdymo atstumą dėl protektoriuje esančių specialiai stabdymui pritaikytų blokų.

„Sport Maxx RT“ buvo kuriama pritaikius praktines žinias apie lenktyninių padangų technologijas ir atitinka kai kurių pirmaujančių automobilių gamintojų, tokių kaip „Audi“, „Maserati“, „Mercedes“ ir „Jaguar“, reikalavimus. Šią padangą galima rinktis iš 25 dydžių.

„Sport Maxx Race“ – įprastiems keliams skirta padanga, turinti lenktyninių padangų savybių

Ši padanga ypač tiks aistringiems vairuotojams, kurie vairuoja galingus automobilius. Puikų šios padangos stabilumą važiuojant dideliu greičiu lemia hibridinis viršsluoksnis su aramidu – itin stipriu ir šilumai atspariu sintetiniu pluoštu. Aramidas taip pat naudojamas aeronautikos pramonėje ir gaminant neperšaunamas liemenes. Siekiant užtikrinti gerą pusiausvyrą posūkiuose ir geresnį sukibimą trasoje, „Sport Maxx Race“ padangos masyvaus išorinio krašto bloko raštas yra asimetrinio dizaino. Didelio kampo juostos taip pat užtikrina didesnį skersinį standumą.


[1] Išbandyta 2013 m. Mireval mieste (Prancūzija) įsikūrusiame „Goodyear“ tyrimų ir bandymų centre.  Remiantis bendrovės atliktų 175/65R14 T dydžio padangų, sumontuotų „Ford Fiesta 1.6i“ automobilyje, bandymų rezultatais.

[2] Pagrįsta 20 padangos dydžių įvertinimo rezultatais, iš jų 18 dydžių (90 proc.) atitiko B ir C klases.

[3] Palyginta su keturių pagrindinių konkurentų padangų savybių vidurkiu. „Goodyear Dunlop“ užsakius, bandymus 2012 m. rugsėjo mėn. atliko „TÜV SÜD Automotive“.   Padangos dydis: 205/55 R16 91V; automobilis: VW Golf; bandymų vietos: Mireval (Prancūzija), Papenburg ir Garching (Vokietija); ataskaita Nr. 76249744.

[4] Remiantis 2013 m. kovo 1 d. duomenimis, kurie rodo, kad 58 proc. išleistų šios padangos dydžių yra įvertinti B ir A klasėmis.

[5] Pavyzdžiui, Prancūzijos žurnalas „L’argus“, kuris išbandė automobilį „Skoda Octavia“ su 225/40R18 dydžio „Dunlop Sport Maxx RT“ padangomis ir pavadino jas geriausiomis iš 7 išbandytųjų, taip pat Vokietijos žurnalas „Sport Auto“ (2013 m. Nr. 4).

[6]2013 m. Švedijos AM&S Nr. 8

[7] 2011 metais „TÜV SÜD“ atliktų 225/45R17 dydžio „SportMaxx RT“ padangų, sumontuotų „Volkswagen Golf GTi“ automobilyje, bandymų rezultatai, palyginti su konkurentų padangomis, išbandytomis naudojant tą patį automobilį.  Bandymų vietos – „TÜV SÜD“ trasos Vokietijoje ir įprasti keliai.  Ataskaita Nr. 76246818-1