JOC: RYTŲ EUROPOS TERMINALUS VERTINAME KAIP GREIČIAUSIAI AUGANČIUS

August 7, 2013 Naujienos

 www.vezejugidas.lt

The Journal of Commerce (JOC)  pranešė, kad Rusija ir Rytų Europa lieka Europos „prošvaistėmis“ jūrinių konteinerių pervežimo versle. Akcentuojama, kad rytų Europa taps greičiausiai augančia jūrinio pervežimo konteineriais Europos dalimi 2013 m. Taip atsitiks dėl kylančio vartojimo Rusijoje. JOC taip pat pažymi, kad didžiosios jūrinės linijos, pavyzdžiui, Maersk „kuriasi“ Rusijos uostuose.

Tarptautinės ekspedicijos bendrovės ABIPA LOGISTICS specialistai jau anksčiau akcentavo, kad Rusijos jūriniai uostai dėl nelanksčios teisinės sistemos bei gamtinių sąlygų (Klaipėdos jūrinis uostas – vienintelis neužšąlantis jūrinis uostas Rytinėje Baltijos pakrantėje), taip pat aukštos Juodosios jūros uostų pervežimo savikainos, kuri yra didesnė nei Šiaurinės Europos uostų, nėra itin patrauklūs.

„Savo klientus visuomet įspėjame: vežant per Rusijos jūrinius uostus, visuomet išlieka papildomo patikrinimo, krovinio sulaikymo rizika, nes kroviniai privalo būti muitinami jūriniame uoste. Klientams visuomet rekomenduojame krovinius vežti per Rygą, Taliną, Kotką arba Klaipėdą“, – sako Pasaulinio tinklo plėtros projektų vadovas Tomas Brasiūnas.

JOC prognozuoja, kad Rytų Europos konteinerių srautas augs 7,3 proc. 2013 metais, o Šiaurinėje Europoje tik 0,8 proc., tačiau 2013 m. pasauliniu mastu išsilaikys 6-7 proc. augimas.

Šaltinis: abipa.lt