Pokyčių metas jūrinių gabenimų rinkoje

August 5, 2013 Naujienos

www.vezejugidas.lt

Prieš keletą mėnesių „Maersk Line“, MSC ir CMA CGM paskelbė apie ketinimus sukurti aljansą krovinių pervežimui.

„Tikėjomės ir laukėme šios naujienos. Aljanso sukūrimas teigiamai atsilieps ir pačioms linijoms, ir jų paslaugomis besinaudojantiems krovinių ekspeditoriams, klientams”, – sako bendrovės „Abipa Logistics“ Pasaulinio tinklo plėtros projektų vadovas Tomas Brasiūnas.

„Maersk“ kompanija anksčiau M.I.F.F.A. tinklo nariams pristačiusi pranešimą apie „nesveiką“ jūrinių pervežimų rinkos situaciją, šiemet pradėjo eksploatuoti didžiausią pasaulyje Tripple–E krovininį laivą bei aktyviai imasi formuoti pervežimų rinką pasauliniu lygiu.

„Jūrinių pervežimų rinkos didžiausio žaidėjo veiksmai: lėtaeigis didžiausias krovininis laivas, sumažinsiantis  transportavimo savikainą, aljanso susikūrimas, koreguos iškreiptą šių metų paklausos ir pasiūlos situaciją. Tai, be abejo, suvienodins jūrinių linijų pervežimo kainas, pristatymo laikus ir pan. Paslaugų kokybės niveliacija viena vertus reiškia konkurencijos nykimą, tačiau klientams tai reikš trumpesnius pervežimų terminus”, – dėsto T. Brasiūnas.

Aljanso nariai veiklą turėtų pradėti vykdyti 2014 m. antroje pusėje. Planuojama, kad konteinerių pervežimas Azija – Šiaurės Europa didės iki 8 reisų per savaitę.

Šaltinis: abipa.lt