Tyrimas: Valstybinės geležinkelio inspekcijos teikiamos paslaugos – kokybiškos

February 7, 2013 Naujienos

www.vezejugidas.lt

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos atliko Inspekcijos teikiamų administracinių paslaugų vartotojų poreikių patenkinimo tyrimą. Buvo apklausta 112 įmonių, kurios naudojosi Inspekcijos paslaugomis. Paaiškėjo, jog 98 proc. apklaustųjų jomis yra patenkinti. Kad ateityje dar labiau gerėtų administracinių paslaugų kokybė, Inspekcija planuoja įdiegti ir taikyti priemones, garantuojančias kokybišką ir tolygų konsultavimą telefonu, žada nustatyti konsultavimo tvarką ir kt.

Tyrimo metuInspekcijos teikiamos administracinės paslaugos vertintos pagal keletą aspektų: darbo skaidrumą, reprezentatyvumą, bendravimą, darbo vietą ir laiką, operatyvumą, darbuotojų kompetenciją, paslaugos suteikimo laiką, informacijos prieinamumą ir išsamumą, teikiamas konsultacijas, metodinę pagalbą,
Puikiai buvo įvertinti Inspekcijos darbo skaidrumas ir reprezentatyvumas (darbuotojų apranga, patalpos). Kitų išvardintų aspektų vertinimas – gerai, išskyrus Inspekcijos buvimo vietą, kuri įvertinta patenkinamai.
Labai gerai buvo įvertintos geležinkelių riedmenų registravimo bei statinių projektų atitikties nustatytiems reikalavimams vertinimo paslaugos. Gerai – geležinkelio įmonių (vežėjų) saugos sertifikavimo ir įgaliojimų eismo saugos srityje išdavimo geležinkelių infrastruktūros valdytojams bei leidimų pradėti naudoti Lietuvoje geležinkelių riedmenis ar transeuropinės geležinkelių sistemos struktūrinius posistemius išdavimo paslaugos.
Inspekcijos teikiamomis administracinėmis paslaugomis buvo nepatenkintos tik dvi įmonės iš 112-kos apklaustųjų (t.y., vos 2 proc.).
Kad vartotojai būtų dar labiau patenkinti Inspekcijos teikiamomis paslaugomis, numatomas ne tik kokybiškas konsultavimas telefonu, bet ir Inspekcijos darbuotojų kompetencijos didinimas, administracinių paslaugų teikimo laiko sutrumpinimas ir procedūrų supaprastinimas, periodiška jų analizė.
Šaltinis: sumin.lt