Transeuropinio tinklo kelio E67 (A10) Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,80 iki 60,90 km AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus pagal 2012 m. birželio 12 d. su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašytą rangos sutartį.
2012 m. balandžio mėn. įvyko atviras darbų „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimas“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo 5 tiekėjai: UAB „Šiaulių plentas“, AB „Kauno tiltai“, AB „Panevėžio keliai“, UAB „Aukštaitijos traktas“ ir ūkio subjektų grupė UAB „Kauno keliai“ ir AB „Latvijas tilti“. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešojo pirkimo komisija nustatė, kad atvirą konkursą laimėjo AB „Panevėžio keliai“ pasiūlymas.
2012 m. birželio 12 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ pasirašė rangos sutartį, kurios priimta suma (be PVM) yra 36,3 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 7,6 mln. Lt. Apie 80% sutarties vertės numatoma finansuoti ES sanglaudos fondo lėšomis.
Pagal minėtą sutartį Panevėžys–Pasvalys–Ryga kelio ruože nuo 47,80 iki 60,90 km bus sustiprinta 13,1 km kelio dangos, įdiegtos saugaus eismo priemonės ir rekonstruoti inžineriniai tinklai. Planuojama darbų pabaiga – 2013 m. sausio mėn.
Projektas „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonsravimas“ bus įgyvendinamas pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto „Transeuropinių transporto tinklų plėtra“ priemonės Nr. VP2-5.1-SM-01-V „Transeuropinės reikšmės automobilių kelių infrastruktūros pralaidumo didinimas, techninių parametrų gerinimas“.
Įgyvendinus projektą bus gauta tokia nauda:
– pagerintos kelių transporto eismo sąlygos tarptautiniam eismui, važiuojančiam iš Vakarų Europos į Lietuvą, Latviją, Estiją, Skandinavijos valstybes, Rusiją, Baltarusiją, taip pat mūsų šalies viduje važiuojančiam transportui;
sulėtėjęs kelio dangos irimas;
pailgėjęs kelio dangos tarnavimo laikas;
sumažintas neigiamas poveikis aplinkai;
sumažintas eismo įvykių skaičius;
sumažintos transporto priemonių eksploatacinės išlaidos;
sumažintos kelio priežiūros ir remonto išlaidos.