„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ – tokius pavadinimus nuo 2016-ųjų gaus atnaujinti
„Porsche“ gaminami dvejų durų sportiniai automobiliai su kėbulo viduryje sumontuotu
varikliu. Skaičių 718 „Porsche“ pasirinko neatsitiktinai – jis žymi savo laiku itin
novatorišku laikytą 1957-ųjų lenktyninį automobilį, laimėjusį ne vienerias
automobilių lenktynes.
„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ taps panašesni tiek savo išvaizda, tiek techninėmis
ypatybėmis. Ateityje abu šie modeliai bus aprūpinti vienodą galią išvystančiais
horizontalaus išdėstymo 4 cilindrų varikliais su turbina. Kabrioleto modifikacijos
modeliai kainuos brangiau už kupė, kas būdinga ir 911 modelių kainodaroje. Naujieji
„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ rinkai bus pristatyti per 2016 metus.
718 serijos modeliai turės keturių cilindrų variklius ir pratęs išskirtinių
„Porsche“ lenktyninių automobilių tradicijas. Šios koncepcijos naujausias pavyzdys –
„919 Hybrid LMP1“ lenktyninis automobilis, naudojantis keturių cilindrų 2 litrų
tūrio variklį su turbina, kuris yra itin efektyvus. Tai padėjo „Porsche“ ne tik
užimti pirmąją ir antrąją vietas prestižinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse, bet ir
pelnyti gamintojo bei lenktynininko čempionų titulus WEC Pasaulio ištvermės
lenktynėse. Šiomis pergalėmis „919 Hybrid“ demonstruoja būsimų sportinių automobilių
variklių potencialą.
„Porsche 718“ istorija – horizontalusis keturių cilindrų variklis, pelnęs daugybę
pergalių
„Porsche“ naudojami horizontalieji keturių cilindrų varikliai turi ilgą istoriją ir
yra pelnę neįtikėtiną pasisekimą. Šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje
legendinio „Porsche 550 Spyder“ pamaina 718 turėjo geriausios konfigūracijos
horizontalųjį keturių cilindrų variklį. Todėl nepriklausomai nuo to, ar teko
lenktyniauti 12 valandų Sebringo lenktynėse 1960-aisiais, ar varžėsi Europos kalnų
čempionate nuo 1958-ųjų iki 1961-ųjų, „Porsche 718“ visada sugebėjo įveikti daugybę
konkurentų būtent dėl savo galingo ir efektyvaus horizontaliojo keturių cilindrų
variklio. 1959-1960 m. 718 tris kartus iškovojo pirmąją vietą legendinėse Sicilijos
lenktynėse „Italia Targa Florio“. Klasišką pergalę „718 RSK“ modelis, varomas 142 AG
galios keturių cilindrų variklio, 1958-aisiais iškovojo ir 24 valandų trukmės Le
Mano lenktynėse.
„Porsche 919 Hybrid“ – technologinis flagmanas serijinės gamybos automobiliams
2014 m. „Porsche“ su savo hibridiniu „919 Hybrid“ modeliu sugrįžo į aukščiausias
vietas garsiosiose Le Mano lenktynėse ir WEC Pasaulio ištvermės čempionate.
Automobilis „LMP1“, kuris buvo sukurtas pasiekti maksimalų efektyvumą, yra
sudėtingiausias kada nors „Porsche“ sukurtas lenktyninis automobilis. Dabar jis
tarnauja tyrinėjant technologijų pritaikomumą ateities serijinės gamybos modeliuose
– jame suderintos dvi energijos kaupimo sistemos su 2 litrų tūrio keturių cilindrų
turbininiu varikliu.