LINAVA: TIR apimčių mažėjimo tendencija išlieka

www.vezejugidas.lt

TIR

Apibendrinus šių metų rugsėjo TIR garantijų išdavimo duomenis, matyti, kad neigiamos tendencijos išlieka: rugsėjį išduotų TIR knygelių apimčių kritimas siekė 26 procentus, lyginant su 2013-aisiais. Šį rezultatą galima pavadinti rekordiškai mažu. Rugsėjo duomenys nusmukdė ir bendrą rezultatą – šalia sudėjus praėjusių ir šių metų pirmų devynių mėnesių duomenis, matyti, kad bendras kritimas yra 22 proc.

Ši padėtis siejama su Rusijos muitinės apribojimais bei rugpjūtį įvestu Rusijos Federacijos embargu Europos Sąjungos ir kitų šalių produkcijai.

„Linavos“ generalinis sekretorius Vidmantas Adomaitis teigia, kad visos Europos vežėjai susiduria su panašia situacija, tačiau mūsų vežėjų rezultatai kol kas šiek tiek geresni nei bendras rodiklis: Tarptautinės vežėjų asociacijos (IRU) duomenimis, bendras pervežimų apimčių kritimas siekia 35 proc.

„Be abejo, toliau vyksta pervežimų krypčių persiskirstymas. Pernai kroviniai į Rusiją sudarė 50 proc. visų TIR sistemos pervežimų, šiemet šis skaičius siekia 46 proc. ir toliau mažėja “, – statistiką komentuoja TIR departamento direktorius Heliodoras Giedrys.

Dar labiau situaciją jaukia Rusijos Federacijos muitinės sprendimas nuo 2014 m. lapkričio 30 d. nutraukti sutartį su TIR sistemos atstovais Rusijoje – nacionaline vežėjų asociacija ASMAP. Taip bus dar labiau apribotas civilizuotas prekių vežimas į Rusijos teritoriją, taip pat tranzitas. Papildomų garantijų įsigijimas dar stipriau atsilieps pervežimų savikainai, transporto bei logistikos rinkai.

www.linava.lt 

  • Klausymėlis

    Kada naujas prezidiumas atleis pagrindinį Linavos švaistūna ALGIMANTĄ KONDRUSEVIČIŲ ????????

  • Sveiki kolegos,

    CargoNews aprašo „svarbų” Vilniaus regiono vežėjų susitikimą su V.Adomaičiu. Ir kas gi atstovavo Vilniaus regioną? Ogi didžiausi švaistūnai ir partijos „Kondrusevičius ir Co ” aktyviausi nariai. Pvz.: Jonas Grybauska-milijonierius skolininkas, paramų gavėjas-Mečys Atroškevičius, Neringa Seržintienė, Izrael Kamerman,kuris sugriovė praeitos kadencijos revizinės komisijos darbą. Svarstyti klausymai,- palikti kasininkę, nes ji gauna 4500litų atlyginimą, kitur tokio negaus. Ir šie visi piliečiai smarkiai pasipiktine, kam optimizuojama Linavos sekretoriato valdymo struktūra ir darbuotojų palikta 1š 100 tik 47. Baisus tas naujas prezidiumas, kam jis atleido visą gvardyja namūdininkų ir visokių švogerių klaną. Ar ne Mečy??

  • kam priklauso Mečys?

    Skaidruoliai dabar vežėjų masėje ištirpo kaip pavasario sniegas, dabar asociacijos valdžioje liko trys kategorijos: reformatoriai, stagnatoriai ir švaistūnai, kokiai gildijai Tu priklausai? Iš tavo rašliavos suprantu, kad reformų Linavoje krataisi, tuomet kuriai iš likusių dviejų grupių priklausai?

    • Kulturingas žmogus prieš užduodant klausimą ar pradedant diskusiją – prisistato. Su *** -anonimais diskutuoti nesiruošiu.

    • Klausymėlis

      Skaidruoliai niekur nedingo, jie padarė didelį darbą, supurtė Linavos vagis iš pamatų. Pastatė ant bėgių nauja prezidiumo Lokomotyvą,ir jis nors puškuodamas, bet nuosekliai ,kriptingai juda į priekį,traiškydamas po kojomis pasimaišiusius Linavos vagis.

  • to Mečiui

    Ar Mečys jau skaityti nebemoka ar rodydamas A.Kondrusevičiui ištikimybę drįsta net juokdariu virsti, kaip galėjo toks būti Linavos Viceprezidentu, tuomet tokio molio yra ir pats A.Kondrusevičius, kad anoje kadencijoje tokį tipą teikė viceprezidentu ir visą kadsenciją dešine jo ranka buvo.Ta Linava tikras nesusipratimas, kada jų vadovai baigs pokštus krėsti ir pradės spręsti vežėjų problemas?

  • klaidintojui Mečiui

    Negi tu Mečy nemoki skaityti komentarų, jame kalbama ne apie garantinį, o apie viršgarantinį fondą (tai kartota kelis kartus), kurį reikia kuo greičiau grąžinti vežėjams, kol jis dar neištratintas.

    Neklaidink mūsų nesame mes tokie kvailiai, kad galvoji, kad mes nemokame skaityti komentarų,o gal tavo nuo paramų ir pykčių kai netekai valdžios, jau visiškai galvelė apsissuko.
    O garantinis fondas žinoma tegul būna Ženevoje, ten ne taip greit prie jo prisėlins visokie gyliai, malkai ar paraminiai-atroškevičiai.
    Kalbama komentare apie viršgarantinį fondą.Suprantu Tu paramų, o gal ir kitų malonių prisiėmęs atidirbinėji Bosui, bet mes eiliniai vežėjai paramų negavome, todėl nors atiduokite tą ką atitinkamai kiekvienas vežėjas kone metus permokėjo už TIrus, o mes permokėjome tada, nelaimingas besoti kai tu valdžioje buvai.Labai aiškiai matosi, kad šlykščiai ir labai juokingai atrodai, atidirbinėdamas Bosui.

    Tu pabuvęs valdžioje paramomis apšašęs net nesupranti, kaip mums dabar sunku, kai mus skandina Putino sankcijos, o tau į tai nusispjaut, jei taip elgsies niekada daugiau į valdžią nepateksi ir būsi amžinas Boso „ginklanešys”.

  • naivuoliams

    Pirmiausia pasiimkime iš Ženevos IRU viršgarantinį fondą ir tada mažinikime TIR kainas, dabar baisus perteklinių pinigų kiekis IRU ,o mes kalbame apie TIr knygelių mažinimą.
    Nvažiavimas į Ženenvą nieko neduos reikia tiesiog reikalauti susigrąžinti viršdarantinį fondą gal net per teismus, nes jis gali iširpti, jei anksčiau ištirpo garantinis fondas, tai viršgarantinio fondo jau gali aplamai nebebūti.
    Nepamirškite, kad IRU tas Preto, Kondrusevičius , Malkus , Atroškevičius tai tos pačios motinos besočiai vaikai, visi jie pasiruošę mums numauti paskutines kelnias.Nejaugi mes duosimės apnuoginami, ar mes galime įrodyti, kad esame vyrai, o ne kokie nors bekelniai išsunkti mužikai

    • Naivuoli, nesi vyras, nes turi pilnas kelnes baimės, tesugebi tik anonimiškai postringauti. Tau net neduota suprasti, kad tave eilinį kartą skaidruoliai mulkina su tuo garantiniu fondu. Garantinio fondo buvimas Ženevoje – tai ir yra didžiausia garantija vežėjams. Nes tada jis priklauso ne nuo Malkaus, Adomaičio ar kitų. Praėjusios kadencijos prezidiume balsavau už tai, kad vežėjų pinigai būtų saugomi Ženevoje. Šios nuomonės laikausi ir dabar. Jau turėjome vieną kartą pamoką per Gilio vadovavimo laikotarpį, turėjome pasimokyti.
      Kai tik garantinis fondas bus grąžintas į Lietuvą jis ištirps skaidruolių pasiūlytuose projektuose, kaip pavasarį sniegas.
      Viršgarantinį fondą galima susigrąžinti tik tuo atveju, kai jo panauduojimas bus visiškas aiškus ir skaidrus ir tam pritartų dauguma vežėjų.

      • Tundra, tu tundra, mes žinom kaip ir už ką tu balsavai.Ir kam tu tarnauji besmegeni tu vienas.Tau jau siūlė. kažkas, eik žiūrek savo verslą, tai nereikės gviešintis į vežėjų pinigus ir imti paramas. Dirbk sąžiningai ir užsidirbsi, nereiks laukti, kol numes kaulą tau bosas linavos. Tas fondas Ženevoje, tai kaip migla, už šį fondą matomai Kondrusevičius gavo vietą IRU ,kad visokias pasakas sekė apie garantinį Malkevičius -Malkus. Labai gerai ,kad pagaliau užvesta byla, dėl piniginių lėšų iššvaistymą Linavoje.

  • vežėjas vova: vežėjui vasilijui

    Taip, klausimas dėl TIR knygelių nepagrįstai padidintų kainų lieka atviras. Gal šį klausimą išspręs atnaujintas Linavos prezidiumas ir naujoji RK???

  • vežėjas vasilijus

    O kas padengs išlaidas, kurias „padarė” drg. Malkevičius jaunesnysis, kai samdė brangiausius Lietuvos advokatus dėl p. Danuko kreipimosi į KT dėl nesąžiningų TIR knygelių kainų??? Klausimas retorinis.

    KT nustatė tik formalius neatitikimus dėl kainų diskriminacijos nariams ir kandidatams i Linavos narius, kas padėties iš esmės nekeičia, o kainų nesąžiningumo visai netyrė (įmitavo tyrimą 2 metus). Kas gali paneigti, kaip sakė Profesorius, kad „tarp vadukų buvo slaptas susitarimas”???

  • Mečys šį kartą teisingai rašo apie „Linavos” prezidiumo narius, kuriems labiausiai rūpi tik reprezentacinės lėšos ir asmeninė nauda, kai pasiima sau beprotiškas algas. Kiek galėdami iš vežėjų grobė seni prezidiumo nariai, o dabar dar daugiau sau stengiasi nugriebti dabartiniai smaidžiūnai, bučinskai ar rutkauskai. Jie kombinuoja ne tik sau bet dar padeda pašvarinti „Linavos” pinigėlius zeniukam, asociacijos spaudos atstovui, finansų sekretoriui ir dar daug kam iš savo bičiulių tarpo. Ar dar daug bus priimta į „Linavą” prezidiumo nariams lojalių draugų, kurie nelabai supranta ką iš vis reikia dirbti asociacijoje.
    Kada prezidiumo machinatoriai nustos rodyti į kitus, o patys darys dar blogiau už Julių, Erlandą ar Iriną? Jų taip pat gali laukti atpildas pagal Lietuvos Respublikos Baudžiamojo kodekso 184 straipsnio 2 dalį ir 228 straipsnio 1 dalį (turto iššvaistymas).
    Apie prezidiumo narių gėdingas ir nepadorias protekcijas, daug kas galvoja „Linavoje” kaip ir M. Atroškevičius čia komentuoja.

    • Mečys pats naudojasi nesivaržydamas vežėjų pinigais, o kai buvo išspirtas iš prezidiumo, tai net stiklinę degtinės vienu mauku išlenkė, sielvartui numalšinti, tai dabar ardosi kaip paskutinis ***.

    • Kaip Mečys galvoja ne „daugėlis” ,o tie kurie kaip Mečys buvo išspirti už ativežėjišką, nusikalstamą veiklą. Žinoma ,tai gyvenus plačiai iš vežėjų kišenės, dabar po tokių racionalių naujo prezidiumo veksmų,gali ir patį velnią apkaltinti Kondrusevičius ir Ko.

  • Mečiui pamąstymui
    Buvęs asociacijos generalinis sekretorius Ričardas Malkus lengvai neišvengs teisinės atsakomybės dėl nusižengimų, apie kuriuos byloja asociacijos prezidiumo ir revizijos komisijos teisėsaugai pateikta medžiaga.
    Vilniaus apygardos prokuratūros prokuroro Audriaus Matulionio pasirašytame rašte pranešama, kad pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal Lietuvos Respublikos Baudžiamojo kodekso 184 straipsnio 2 dalį ir 228 straipsnio 1 dalį (turto iššvaistymas).

    Už minėtų baudžiamojo kodekso straipsnių dalių pažeidimus skiriama bauda arba baudžiama laisvės atėmimu iki septynerių metų.

  • Palikit tą *** Mečy, tegu amsi ir atidirba Kondrusevičiui. Šiuo metu yra rimtesnių pavojų. Pavogti iš vežėjų pinigai mesti vienai firmai, kuri kurpia planus, kaip išsilaikyti Kondrusevičiui dar ilgiau valdžioje. Tai ir vėduoklių grąžinimas, ir rinkimai ir prokuratūros prieš revizinę. Ši minėta firma dirba išsijuosusi, nes prieš akis maišas pinigų.Tai prezidiumas turi susivienyti ir išspirti pagaliau tą supuvusį prezidentą. Pirmyn į didingą rytojų.

  • atroškevičiui

    kam , kam, bet tau tai jau reik patylėti. kiek privažinėjai pats? buvai visur , kur tik įmanoma, nors kompetencijos pas patį, kaip ir nerasta. Padėjai Malkui užsiimti aferomis, Kondrusevičiui tratinti pinigus ir buvai pirmas, kuris visais būdais neleidai dirbti revizinei komisijai.Tavo minimi prezidiumo nariai per pusmetį padarė tiek, kiek Linavoje nebuvo padaryta per 15 metų ir jie baigs pertvarkas greitu laiku. tamsta nori, kad visi tavo bendražygiai voktų, o prezidiumo nariai, kurie dirba kiekvieną dieną Linavos labui nepasidengtų nors mažos dalies išlaidų? besmegeniai jūs, besmegeniai. ar dar nesupratot, kad 50 procentų darbuotojų Linavoje nereikalingi ir kad 50 atlyginimai yra didesni negu rinkos? ir dar. Proto bokste, aqutobusams TIR nereikia, o kiti turi pasirinkimą – ar dirbti su neprognozuojama Rusija, ar ne, KURIOS ŽMONES IR MŪSŲ KAIMYNUS TU, aTROŠKEVIČIAU, VIEŠAI ŽINIASKLAIDOJE IŠVADINAI VAGIMIS, BANDITAIS. Tik silpnaprotis žmogus taip gali elgtis, kadangi be rusijos uždusime visi. pagal tavo rašliavas matosi ir išsiduodi, kad tau labai skauda. menkysta.

  • Prezidiume,iš Kondrusevičiaus pareikalaukite, kad grąžintu išvogtus pinigus, o sumelė yra nemaža, apie 100 milijomų., tai ir grybauskų,sadauskų, Baltijos vilkikų milijonai, per PVM skyrių išplauti milijonai, Linavos serviso milijonai per traktorius, jachtas ir t.t., 1,3milijono paskolų darbuotojams , ir dar paskutiniai Malkevičiaus-Malkaus šedevrai, nusinešę dešimtis milijonų. Mes galėtume keletą metų ramiai guyventi ir nesukti galvos už tuos grąžintus milijonus. Kodėl sanča-panča Atroškevičius jų neieško? Gal jam netaip skauda dėl jų, kadangi pats gaudinėjo „paramų”. Atsakyk .

  • dėl didelio įplaukų mažėjimo

    Prie dabartinės sunkios finansinės situacijos Linavoje garbingiems ir nesavanaudiškiems asociacijos prezidiumo nariams reikėtų atsisakyti bet kokių privilegijų į per didelį vežėjų pinigų pasisavinimą „tikro finansinio badmečio metu” ir drąsiau galėtų priimti sprendimus galimai jau padirbėti ir visuomeniniais pagrindais. Kolkas Linavos prezidiumo nariai gerai dirba mažindami algas asociacijos darbuotojams, tačiau į savo kišenes stengiasi prisikišti kuo daugiau pinigų.
    Kodėl prezidiumo nariai užsimerkia į tą faktą, kad smarkiai mažėja TIR knygelių pardavimai ir asmeniškai į tai nereguoja? Kadangi įplaukų į Linavos kasą kritimas pasiekė apie 25%, tai ir prezidiumo nariams būtų pareiga, nors tokiu procentu, susimažinti Kondrusevičiaus paskirtus atlyginimus dar asociacijos klestėjimo laikais. Kur dingo Linavos prezidiumo narių sąžinė? Juk yra ir tokių prezidiumo narių, kurie savo įmonėse visiškai neperka TIR-ų, o tai reiškia, kad į Linavos kasą neineša jokių pinigų. Ar tokiems prezidiumo nariams neatrodo, kad Jie ne visai garbingai bei nesigėdidami naudojasi kitų vežėjų suneštomis lėšomis.

    • Nejuokinkit Jus su tuo prezidiumo narių nesavanaudiškumu ir sąžiningumu.
      Trys prezidiumo naria – Martinavičius, Mikėnas ir Smaidžiūnas per 2014 metus nenupirko nė vienos TIR knygelės. Bet tai netrukdo Martinavičiui gauti viceprezidento algą. Taip pat šis prezidiumo narys rugpjūčio mėn jau spėjo nuvažiuoti į nelabai pigią ir abėjotiną pagal naudą asociacijai komandiruotę į Kišiniovą. Ar jis atsiskaitė prieš vežėjus už tą komandiruotę? Ką ji davė Linavai, gal nuo jos padidėjo asociacijos pajamos? Mikėno iniciatyva prezidiumas priėmė nutarimą leidžiantį prezidiumo nariams naudoti lėšas reprezintacinėms reikmėms. Anksčiau tai galėjo daryti tik prezidentas ir generalinis asekretorius. Taip pat prezidiumo nariams priskyrti tarnybiniai telefonai su nemažu pokalbių limitu. Kam Smaidžiūnui tarnybibis telefonas, jei jis ir savo po dvi savaitės nekelia, regiono vežėjai negali savo rinkto prezidiumo nario niekaip surasti. Rytoj bus svarstomas klausimas dėl kelionės į Ženevą spalio pabaigoje. Šios kelionės tikslas – aptarti problemas su generaliniu sekretoriumi Umberto De Pretto. Ar mes neturime jau nei prezidento, nei dviejų viceprezidentų, generalinio sekretoriaus? Ar jais jau napasitikima? Jei ne, tai jau lapkričio pradžioje vyks IRU Generalinė asamblėja, kurioje dalyvaus Linavos vadovybė. Tai koks tikslas dvi savaitės prieš Generalinę asambleją važiuoti į Ženevą, leisti vežėjų pinigus dėl kažkokių abėjotinų tikslų. O gal tai eilinis pasivažinėjimas, kaip tai buvo dar Gilio laikais. Su tuom kelionėm tai dyvų dyvai. Lapkričio mėn. Linavos delegacija važiuos į Uzbekistaną. Tai šiemet už Linavos pinigėlius vėl ruošiasi važiuoti Valius Smaidžiūnas. Taip, taip, kolėgos, tas pats, kuris TIR lnygelių pats neima. Bet užtat jis tas knygeles padėda platinti. Linava iš jo nuomojasi patalpas. Nuomos kaina – kaip Vilniaus senamiesty.

Leave a Reply