Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ spaudos konferencija

www.vezejugidas.lt

Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ š. m. kovo 25 d., trečiadienį, 11.00 val. naujienų agentūros BNS spaudos konferencijų salėje (Jogailos g. 9/1, Vilnius) rengia spaudos konferenciją, kurioje bus pristatytos problemos, su kuriomis susiduria Lietuvos vežėjai 2015 m. vasario 24 d. Rusijoje įsigaliojus naujam federaliniam įstatymui, aptarti vežėjų patirti nuostoliai nuo Rusijos embargo pradžios, pateikta situacija dėl minimalaus valandinio atlyginimo taikymo Vokietijoje ir naujausios žinios dėl jau balandžio viduryje planuojamo analogiško reikalavimo Prancūzijoje. Papildomai taip pat bus aptarti „Linavos“ valdymo klausimai.

2015 m. vasario 24 d. Rusijoje įsigaliojo įstatymas „Dėl tarptautinių vežimų automobilių transportu valstybinės kontrolės vykdymo bei atsakomybės už padarytus pažeidimus“. Jame atsiradusi krovinio iš trečiųjų šalių sąvoka jau kelia vežėjams problemų vežant krovinius, kurie nepagaminti Lietuvoje, nors dar 2012 metų rugsėjį Lietuva ir Rusija sutarė, kad vežimai iš Lietuvos terminalų ir uostų į Rusiją bus įvardijami kaip dvišaliai ir bus atliekami su dvišaliais, o ne trečiųjų šalių leidimais.

Europos Komisijos atstovai taip pat jau pateikė žinių, kad iš vietos pajudėjo minimalaus 8,5 Eur/val. atlyginimo klausimas. Nepaisant to, Prancūzija jau po poros savaičių ketina įsivesti analogiška 9,79 Euro/val. atlyginimo taikymo nuostatą komandiruojamiems asmenims.

Asociacijos „LINAVA“ prezidentui Algimantui Kondrusevičiui įteikus atsistatydinimo pareiškimą, Asociacijai laikinai vadovaus jos viceprezidentai. Todėl bus informuojama, kaip toliau bus organizuojamas Asociacijos darbas. Be to, bus informuojama, kaip Asociacijai sekasi mažinti išlaidas ir dengti skolas.

Spaudos konferencijoje dalyvaus „Linavos“ viceprezidentai, prezidiumo nariai.

Maloniai kviečiame dalyvauti!

  • Kondrusininkai tikrai nukvako, jiems viskas negerai, kas veda Linava prie tvarkos. Gerai buvo ,kai naudojo vezeju pinigus kelionems ir savo gerbuvio gerinimui, taip sakant voge is vezeju.Dabar E.Mikenas jiem uzsuko pinigu kranelius ir dar bylas iskele , todel ir spirga kaip spirgai keptuveje.

  • Nusišnekėjo juodai

    Ar girdėjote kokį briedą suskaičiavo Erlandas Mikėnas per spaudos konferenciją – 700 mln. EUR vežėjų patirtų nuostolių!

    Vidutiniškai per metus įmonės veždamos į Rusiją prekes gaudavo apie 2,5 mlrd. litų pajamų (apie 715 mln. EUR). Tai yra visa prekybos apyvarta!

    Jų pelnas sudarydavo apie 10-20 proc. tai ir bus kokie 70 mln. EUR metinio pelno.

    Parduotų TIR knygelių skaičius rodo, kad vežėimų apimtys sumažėjo 2 kartus. Reiškia mažėjo analogiškai pajamos, bet buvo netekta ir apie pusė pelno – 35 mln. EUR.

    Sakykime, nuostolis (negautas pelnas) Europoje buvo panašus dėl kritusių frachtų – dar kokie 35 mln. EUR..

    Iš kur 700 mln. EUR nuostolio, Mikėnai? Reikia skaičiuotuvo tau.

    Kažkas sėkmingai iš tavęs šaiposi duodamas tokius skaičius 🙂

Leave a Reply