Kuri transporto birža geriausia?

www.vezejugidas.lt

BIRŽALogistikos naujienų tinklalapis vezejugidas.lt išsikėlė tikslą išsiaiškinti, kuri Lietuvoje populiari transporto birža yra lyderis visomis prasmėmis – nuo krovinių paieškos ir srautų iki inovacijų diegimo. Prašome Jūsų užpildyti šią anketą, kurios duomenys bus naudojami analitiniam straipsniui rengti ir detalesniems tyrimams.

ANKETA_IŠREIKŠKITE SAVO NUOMONĘ – http://goo.gl/forms/K2khHMejor

 

 

LOGO

  • Nauja krovinių birža, naudokis nemokamai, išmaniojhi programėlė, kuri leis susirasti darbu akimirksniu. Ieškomi vežėjai
    http://www.siuntinukas.lt

  • Gal zinote, kur dingo visi kroviniu pasiulymai is Cargo?

  • To stebiuosi

    teisingai pastebėjote – norint kažką pasiekt, reikia patiems imtis veiksmų

  • Geriausia transporto ir krovinių birža yra ta kurios normalios paslaugos atitinka priimtiną kainą vežėjų, ekspeditorių ir kitoms įmonėms.

  • stebiuosi

    kiek matau tai vezejai visur ir visada ir del visko tik verkia… na negi neturit jus savigarbos ir t.t. vistiek daugmaz visi kartu bendraujat tarpusavy tai gal ir pradekit imtis kazkokios iniciatyvos, rinkit kolegas bendramincius kam nepatinka tas cargo o tokiu tikrai atsiras dauguma ir pradekit naudotis visi vienu metu viena kita svetaine ir skelbit tai per visur, va tada gal ir pasieksit kazko o ne verkit pastoviai ir dar cia linava bandot prikist, o jie prie ko? 😀 jie dar jum ka ir birza turi padaryt… nebukit apgailetini o imkites veiksmu

  • Jeigu visi pereisime prie siulomo,tai tikrai nieko neprarasime.

  • Viena iš geriausių turbūt būtu VIAlogist transporto ir krovinių biržų.
    Tačiau reikia nedidelio menkniekio, kad vežėjai vieningai per ją pradėtų dirbti.
    Gal pabandome organizuotai siųsti į ją duomenis ir tada nereikės tiek brangiai mokėti „Cargo” veikėjams.
    Tuomet ir „Cargo” bus priversta susimažinti savo apetitus.

  • Galetume patys ka nusamdyti gera kompiuterista ir sukurti panasia birza.Musu ekspeditoriu ir vezeju tikrai labai daug.Jeigu visi pereitume,manau blogiau nebutu.Vel visi rasytume ir siulytume.Cargo tyciojimasis is vezeju ir ekspeditoriu ,perzengia visas ribas(Ne taip parasei-bauda menesiui pagal ju taisykles).Neduok dieve parasyti viesai,ka jie ne taip daro.Nesvarbu,kad pinigai sumoketi uz ta laika.Manau reikia pradeti visiems kartu,kazka mastyti.Kuo daugiau nuomoniu,tuo greiciau galime ka nors nuspresti.Juo labiau,kad mes turime teise rinktis

  • Kantrybė jau baigiasi dėl cargo biržos lupikavimo. Teisingai rašo kolegos, kad gana dėjuoti o atėjo laikas imtis konkrečių veiksmų.
    Pilnai pritariu tam planui, kad nuo gegužės vidurio organizuotumėme perėjimą į kitą biržą.
    Tai reikėtų daryti organizuotai. Todėl „Linavoje” valdžios atstovai turėtų sukurti darbo grupę, kuri tai atliktu. Pirmiausiai reikia susitarti su kita transporto birža, kad pradžioje ji keletą mėnesių iš kliantų neimtu pinigų.
    Šitą darbą geriausiai kordinuoti galėtų ponas Zenonas Buivydas. Todėl į jį turime vieningai kreiptis.
    Gana piktintis ir pradėkime vieningai veikti. Buivydas tegul „linavos” kongrese atsiskaito prieš vežėjus ką nuveiks šiuo klausimu. Pirmyn į darbą.

    • As susidariau vaizda kad cargo yra visiskas blogis tik del to kad lupikauja ir aptarnavimo nera, ar gerai suprantu?

    • jo jo "Antanui"

      greičiausiai ir pamatysi…. apie kokius „nugvelbtus” 0,5 CHF kalbi? kam klaidini vežėjus? jug tie pinigeliai guli Šveiccarijoj saugiai ir žada juos grąžinti vežėjams…. o šiaip ar girdėjot jog Tadas Ruželė ir Rimantas Šimkus yra antros kartos PUSBROLIAI…. niekam nesakykite ir nerašykite: dabar aišku kodėl tie pinigai guli IRU sąskaitoj?

      ISTORIJA TĘSIAISI…

  • baisu dėl "cargo" finansinės savivalės

    Mes patys kalti, kad „Cargo” leidome taip patogiai jaustis ant vežėjų ir kitų sprando. Vien dėjonės nieko nepadės.
    Reikia imtis veiksmingų priemonių. Pavyzdžiui po kokio mėn. atsisakyti jų paslaugų. Vieningai reikia pereiti į kitą biržą kaip transEU arba vialogist. Juk dabar tokios palankios priemonės ir galimybės viską nuspresti susirašinėjant.
    Preliminariai pasirenkame gegužės 21 dieną ir visi galime vieningai išeiti arba dubliuoti darbą ir su kita biržą. Niekas už mus nepakovos. Todėl turime patys veikti ryžtingai.
    Laukiame nuomonių išsakymo ir patarimų.

  • Sutinku,kad cargo lupikai,bet pripazinkim,kad geresnio analogo kolkas neturim

  • Atnaujindami savo birza cargo pridare labai daug klaidu, jas taise pastoviai trukdydami produktyviai dirbti. Skambinant pasiteirauti del tecniniu trigdziu, jokios konkrecios informacijos nepateikia ir net nesiruosia butu malonus. Toki poziuri tikriausiai diktuoja rinka, nes Lietuvoje jie yra vieninteliai isitvirtine rinkoje. Visgi cargo.lt yra patogiausia transoprto ir kroviniu birza.

  • dabar transporto birzu pilna, taciau reiktu pripazinti kad cargo timokom ir trans lyderiai. Kas liecia patoguma ir kas taupo laika tai tikrai cargo, ypac kai atsinaujino, bet cargo ikainiai servisas, pinigu „lupimas” del sms visu paslaugu, aptarnavimas, tiesiog bloga darosi. Monopolininkai, laukiu nesulaukiu kol jie kris. trans aptarnavimas malonesnis geresnis tik tinklalapis nera patrauklus, nera toks patogus kaip cargo, taciau naudodamasis trans jautiesi saugesnis, kazkoks patikimumo garanto jausmas yra, timokomas yra pakankamai aiskus patogus, timokomas labiau primena valstybine istaiga taciau duomenis jiems reiktu kazkaip atnaujinti ir kaupti nes daug imoniu kur info pasenusi, tas pats liecia ir kitas birzas. reikia tvarkingos darbo birzos kuri taupo laika, su klientu aptarnavimas normalus uz tuos pinigus kriuos klientai moka, ir info kuri talpinama i transporto birza butu tiklsli o ne preliuminarius duomenis vestu, nes laika atima aiskintis visa informacija. cia tik nuomone, ir tikiuosi transporto birzos atkreips demesi i replikas ir imsis kazkokiu zmogiskesniu priemoniu.

  • pastebėjimai

    cargo užėmė monopolinę vietą transporto biržoje, kainas iškėlė į kosmines aukštumas ir nesiskaitydama su savo nuolatiniais kliantais pastoviai jas didina, visai neatsižvelgia į vežėjų prašymus jų nedidinti, nors jiems aiškinama, kad fraktai už krovinių pervežimus į Rytų šalis yra nukritusios beveik per pusę, iš jų sklinda pilna erogancijos paletė, kai nėra išeities tenka kęsti cargo atstovų paniekinimą.
    Tai turbūt didžiausi lupikautojai pasaulyje.
    Jau laikas cargo transporto biržą įrašyti į antirekordų knygą.

  • Nera kuo pakeisti(kol kas) „cargo”.Labai daug negeru zodziu norisi pasakyti apie „cargo”.nesiskaito su klientais,neleidzia jokiu kritisku komentaru ju atzvilgiu,daro ka nori,i musu visu nuomone niekad neatsizvelgia,naikina skelbimus,nes jiems tai atrodo netaisyklingai parasyta.Absurdas.Yra pavyzdziui Lardi,transporeon,transinfo-visai kitoks bendravimas.(Cia mano nuomone,bet manau dauguma pritartu)

Leave a Reply