Viršgarantinio fondo lėšos rengiamos grąžinti vežėjams (sąrašas)

www.vezejugidas.lt

LINAVA

Tarptautinei kelių transporto sąjungai (IRU) išsiųstas prašymas asociacijos „Linava“ narių sukaupto viršgarantinio fondo lėšas pervesti į specialią sąskaitą, iš kurios „Linava“ jas galės paskirstyti TIR procedūros vykdytojams, įsigijusiems TIR knygelių su papildoma 22 CHF priemoka.

Kadangi IRU sąskaitoje saugiai laikomas suformuotas privalomas garantinis fondas, padengti visi ankstesnių laikų įsipareigojimai, neliko jokių kliūčių sugrąžinti vežėjų permokėtas lėšas.

Teisinių reikalų komiteto pirmininkas Erlandas Mikėnas prisimena, kiek laiko ir darbo teko įdėti, kad viršgarantinis fondas liktų nepanaudotas, o atitektų tikriesiems jo šeimininkams – vežėjams. Prieš keletą metų pavykus užkirsti planuotą viršgarantinio fondo investavimą tuometinei „Linavos“ vadovybei be vežėjų žinios, triumfavo teisingumas, todėl reikia, kad vežėjai nepamirštų šios istorijos.

Asociacijos sekretorius ekonomikai ir finansams Tadas Ruželė teigia, kad pagal sąlygas, kurias paruošė prezidiumo sprendimu suformuota darbo grupė bei TIR departamentas, viršgarantinio fondo lėšoms pasiekus specialią „Linavos“ sąskaitą, per artimiausias keletą darbo dienų bus išsiųstos kreditinės sąskaitos tiems nariams, kurie laikotarpiu nuo 2013 m. vasario 20 d. iki 2013 m. rugpjūčio 31 d. įsigijo TIR knygelių su papildoma 22 CHF priemoka.

Būtina sąlyga, kad vežėjai neturėtų įsiskolinimų ar kitų neįvykdytų įsipareigojimų asociacijai „Linava“.

Tikimasi, kad pirmieji pavedimai transporto įmones pasieks išsyk su kreditinių sąskaitų pateikimu vežėjams.

Įmonių, kurioms numatyta grąžinti viršgarantinio fondo lėšas, sąrašą galite rasti ČIA

IRU išsiųstą asociacijos „Linava“ prašymą galite rasti ČIA

Pastaba: jeigu per savaitę nesulauksite kreditinės sąskaitos, tačiau laikotarpiu nuo 2013 m. vasario 20 d. iki 2013 m. rugpjūčio 31 d. įsigijote TIR knygelių su papildoma 22 CHF priemoka, susisiekite su „Linavos“ buhalterinę apskaitą atliekančia UAB „Ernst&Young Baltic“ (el. p. buhalterija@linava.lt, tel. Nr. 8 (5) 274 00 88).

  • oi kaip norisi grįžti į senus laikus

    Tai čia tas Ostapas Benderis žiliukas padeda kondrusevičininkams kurti Vasiukų kaimą?
    Kai kranelį linavoje prezidiumas prisuko, tai dabar bando melžti EU fodų pinigus ir vėl pirkti kongrese balsus. Sunku gyventi iš savo kišenės, tai plačiai pagyvenus iš vežėjų pinigų. Gaila ,kad taip vėlai pavyko tą šutvę nuvaryti nuo lovio. Laikykitės , mes su jumis teisingai ir sąžiningai dirbatys vežėjams prezidiumo dauguma.

  • Man tik įdomu ar vežėjams

    visai nerūpi jųjų pinigėliai? Milijonus tratino kas netingėjo į kairę ir į dešinę.
    dabar, panaudojamos tos ištratintas lėšos spendžiant spąstus tiems, kurie nori ištraukti ir jau intensyviai traukia į dienos šviesą nešvarius darbeliustos grupelės (kondruseviciu-malkeviciu/malku-atroskeviciu ir kitu aplink juos aplipusiu kaip musių prie š..o).
    ir
    Labai tikėtina, kad šitieji milijonus ištaškę per ilgus prezidentavimo-sekretoriavimo metus, pasinaudos šita situacija, kaip, kad separatistai „naudojasi” paliaubų sutartimi Donbase, ir vėl bandys aiškinti, kad jie šventieji ir gina, kaip trankėsi į krūtinę Mečys, smulkiųjų interesus..

    Dabar gi plaukia visi pridaryti reikalai į vandens paviršių ir vežėjai, tikėkime, nebebus akli ir tik į savo verslus bei versliukus susikoncentravę ir įbauginti, tačiau atsimerks ir pažvelgs plačiau į tai kas buvo daroma su jų uždirbtais MILIJONAIS..

  • Apsišaukėliui

    Erlandas Mikėnas: Užteks meluoti ir kiršinti (komentaras)

    Vežėjams vis sulaukiant iš rusiškų elektroninių tinklų platinamų paskalų ir melo, esu vienas iš daugumos minimų asociacijos „Linava“ prezidiumo narių, todėl jaučiu pareigą šį bei tą paaiškinti kolegoms.

    Vežėjai turbūt prisimena, kaip ir kodėl atsirado 22 Šveicarijos frankų priemoka prie TIR knygelių kainų. Pamiršusiems priminsiu, kad 2009 metais buvo išvogtas garantinis fondas, užstatyti „Linavos“ pastatai, prisiimta paskolų, bet ir to neužteko, asociacijai grėsė bankrotas.

    Tada vežėjai vėl sunešė garantinį fondą, padengė skolas draudimo įmonėms, kitus įsiskolinimus.

    Vežėjai žino, kodėl nepavyko viršgarantinio fondo paversti nuostabia pensijine asmenine investicija. Pamiršusiems priminsiu, kad surinkus garantinį fondą, seni geri vadovai tiesiog „pamiršo“ išjungti 22 Šveicarijos frankų priemokos skaitliuką. Taip susikaupė papildoma 2 365 484 Šveicarijos frankų suma, kurią bendromis vežėjų pastangomis pavyko sustabdyti nuo „prasukimo“.

    Buvusieji sugebėjo ir vėl prisirinkti skolų Tarptautinei kelių transporto sąjungai (IRU).

    Tokia istorija. Dabar keletas žodžių apie dabartį.

    Dabartinė asociacijos „Linava“ prezidiumo dauguma, išnaudodama palankias aplinkybes, sugebėjo ne tik išsaugoti viršgarantinį fondą, bet ir sukurti prielaidas išsivadavimui nuo gėdingų skolų Tarptautinei kelių transporto sąjungai (IRU).

    Kaip žinoma, sausio pradžioje Šveicarijos centrinis bankas nusprendė „paleisti“ valiutos kursą, panaikinti valiutos kurso ribas, ir jis stipriai pakilo.

    Kadangi garantinis fondas skaičiuojamas JAV doleriais, išnaudodami palankų momentą, prezidiumo daugumos sprendimu ir su IRU vadovybės palaikymu dalį Šveicarijos frankų konvertavome į JAV dolerius. Tokiu būdu suformavome 4 353 253,35 JAV dolerių garantinį fondą – tokį, koks numatytas mūsų ir IRU atstovų pasirašytoje audito ataskaitoje, ir tokia valiuta, kokią Jūs, 553 vežėjai, įnešėte į asociacijos sąskaitą pagal įsipareigojimų deklaraciją.

    Reikia pažymėti, kad vežėjų pinigai, sumokėti kaip įmokos į garantinį fondą JAV doleriais, dabar yra visiškai apsaugoti nuo galimų valiutos svyravimų. Jie yra IRU sąskaitoje.

    Palankus momentas leido ne tik apsaugoti vežėjų garantinį fondą, bet dar ir uždirbti iš finansinės operacijos. Jeigu tai būtų atsitikę ankstesniais laikais, skirtumas būtų mikliai „investuotas“ per sukurtas „plovimo“ schemas. Tada vėl būtų lendama į vežėjo kišenę. Tokia buvo praktika.

    Kaip yra dabar? Šiuo metu siekiama ne tik vežėjams grąžinti sukauptą 2 365 484 Šveicarijos frankų (nuoroda į dokumentą) viršgarantinį fondą, bet ir išspręsti finansines asociacijos problemas – turbūt pirmą kartą per daugelį metų „Linava“ nebūtų beviltiškai skolinga IRU – apie tokią padėtį pernai gegužę galima buvo tik pasvajoti.

    Tikiuosi, kad ir IRU nebedels ir skubiai grąžins Jūsų sukauptą viršgarantinį fondą, nes prezidiumo dauguma atliko viską, kad lėšos kuo greičiau pasiektų vežėjų sąskaitas. Nuoširdžiai dėkoju prezidiumo daugumai ir mus palaikantiems vežėjams.

    Artimiausiame asociacijos prezidiumo posėdyje tarsimės, kaip elgtis su Ričardo Malkaus ir Algimanto Kondrusevičiaus paimtomis paskolomis iš IRU, kaip elgtis su susidariusiais įsiskolinimais, kad vasario viduryje atvyksiantys IRU atstovai (nuoroda į IRU laišką) matytų vieningą, vežėjams ir asociacijai „Linava“ naudingą poziciją.

    Tarptautinės kelių transporto sąjungos (IRU) atliktas auditas primygtinai siūlo sudengti visus įsiskolinimus, bet gal vežėjai pritartų, kad paskolas turėtų padengti tie, kurie iššvaistė „Linavos“ ir vežėjų lėšas?

    Aš labai džiaugiuosi, kad „Linavos“ prezidiumo dauguma juda teisinga linkme. Esu laimingas, kad mes sutariame strateginiais klausimais ir mums sekasi.

    Svarbiausią dokumentą apie „Linavos“ finansinę padėtį rasite ŠIOJE NUORODOJE.

    Tad anoninimiai elektroniniai rašytojai, kurių tapatybes visi puikiausiai numano, turėtų atsiprašyti vežėjų, nuoširdžiai atgailauti, kad leido aferas ir patys dalyvavo, jas vykdydami. Dabar jie teisuolių veidais moko mus skaidrumo ir tiesos. Sakau jiems – užteks meluoti ir kiršinti vežėjų bendruomenę.

  • Apsišaukėliui

    Aleksas Demčiukas:Requiem LINAVOS garantiniam fondui arba paskaičiuokime ką
    praradome!
    Ar čia po šiuo slapyvardžiu ne skundiko Atroškės ir Savininkų iniciatyvinės grupės ilgos ausys kyšo. Siuntinėja visokias nesąmones apie virš garantinį fondą. Ką *** jūs neraliuoti nepavyko jo jums nuslėpti nuo vežėjų po IRU sparneliu?? Dabar drabstotės purvais ,oi kaip jums nepatinka ,kad dirbantis prezidiumas daro tvarką Linavoje. Šaunuoliai jūs prezidiumo dauguma, toliau taip dirbkit, kol neliks Linavoje nė vieno ***. Mes su JUMIS

  • Patislinimas

    *** jus, šie žmonės dirba vežėjų labui,geriau padekit prokuratūrai surasti 0,6milijono SHF kur paėmė paskolą iš IRU Malkus su Kondrusevičiumi,palaikomi Atroškevičiaus. Atroškevičius trimitavo,kad tą paskola PVM skyriui gelbėti, suprask , apyvartinems lešoms. Tai matome, kaip ponia Danutė gražiai naudojo tas apyvartines lėšas. Savo UAB Daliveda šast 3,5 milijono ir persivedė per eile metų už nieką. Išplovė taip sakant vežėjų pinigus. Byla garantuota,ir pinigai ,turi buti grąžinti Linavai.Štai jums vežėjai dar 3,5 milijono rezervas. Plius dar 1,3milijono išdalintų paskolų.

  • Aciu,kad einate teisingu keliu.Sunys loja,o jus judate pirmyn

  • atsakymas

    Dinge 0,5 mln. CHF bus skirti Erlandui – maladecui ir ko kompanijai istratint be tikslo lakstant po Europa. Su tokiais uzmojais greit ju neliks.

  • Klausimas

    Po kiek opiumas liaudžiai?
    Egi, skaičiuoti moki?
    Garantiniame fonde buvo 6602285,81 CHF nuo 2013 metų liepos 01 dienos,
    IRU pagal Linavos prašymą sukonvertavo pagrindinį fondą iš CHF į USD.
    Nupirkta 4353253,35 USD kursu 0,8616 už 3750763,09 CHF.
    Todėl iš bendros 6602285,81 CHF sumos išminusuojant išleistą 3750763,09 CHF
    sumą viršgarantiniame fonde turėjo likti 2851522,72 CHF.
    Bet 2015-02-23 dienos rašte Vidmantas Adomaitis prašo grąžinti tik 2365484 CHF.
    Todėl kilo klausimas kur dingo 486038,72 CHF vežėjų pinigų, kurie keistu būdu išgaravo.

  • ERLANDA, Vyrai nepasiduokite taip laikykites!!!… tik nepasiduokite kondrosevicininkams, darginaviciams ir visokiems iniciatyvininkams „mžiesiems” didiesiems”. nes JUS žodžio Žmonės o ne plepiai….

  • Erlandas maladec! Kada pinigeliai?

Leave a Reply