Vežėjams daugiausia nerimo kelia situacija Rusijoje ir švaistomos lėšos „Linavoje“

www.vezejugidas.lt

Šiauliuose ir Klaipėdoje susitikimus surengę vežėjai aptarė aktualijas ir sunkumus, su kuriais susiduria Lietuvos ekonomikai svarbi verslo šaka. Vežėjai vienu balsu tvirtina, kad pastaruoju metu jų pečius slegia vis nauji sunkumai ir nuotaikos nėra optimistinės. Kandidatas į „Linavos“ prezidentus Erlandas Mikėnas siūlo du būdus, kaip palengvinti naštą vežėjams.

Sunkiausia – mažiesiems vežėjams

E. Mikėno susitikimuose su Šiaulių ir Klaipėdos regiono vežėjais daugiausia dėmesio sulaukė krovinių gabenimo situacija, susijusi su neramumais Ukrainoje ir Rusijoje.

„Pripažįstama, kad be Rusijos rinkos vežėjai sunkiai išgyvens. Ypač prastos nuotaikos mažųjų vežėjų tarpe. Pelnas ženkliai sumažėję arba jo visai nelieka. Mažiesiems vežėjams belieka džiaugtis, kad verslas sukuria bent kelias darbo vietas – patiems vežėjams ir jų šeimos nariams. Pagrindinis mažųjų vežėjų uždavinys – išgyventi dar vieną krizę“, – sakė E.Mikėnas.

Susitikime su Klaipėdos regiono vežėjais dalyvavęs „Linavos“ prezidiumo narys Vidas Augaitis mano, kad sunkus laikotarpis, susijęs su vežėjų problemomis Rusijoje, gali užsitęsti, todėl būtina imtis neatidėliotinų priemonių vežėjų sąlygų gerinimui. To imtis privalo vežėjus vienijančios asociacijos „Linava“ vadovai, kuriems vežėjai negaili priekaištų.

Šiauliečiai nori permainų „Linavoje“

Neatidėliotinų permainų „Linavoje“ reikalauja Šiaulių regiono vežėjai. Tai įrodė ir šiauliečių balsavimas regioniniame susirinkime. Dabartinis „Linavos“ prezidentas A.Kondrusevičius čia gavo mažiausiai balsų iš visų pretendentų.

Pasak vežėjų, praėjusiame kongrese rinkdami A.Kondrusevičių, jie tikėjosi permainų, tačiau per šiuos metus niekas nepasikeitė – ir toliau švaistomos lėšos, asociacijai trūksta skaidrumo – neaišku kur naudojami iš vežėjų surinkti pinigai, trukdoma revizija. Tai glumina vežėjus, nes situacija rinkoje – labai sudėtinga.

Šiauliečiai kartu su kandidatais į „Linavos“ prezidentus E.Mikėnu ir V.Milėnu bei į prezidiumą regioniniame susirinkime išrinktu Vytu Bučinsku diskutavo apie tai, kad Šiaulių regiono vežėjai daugiausia orientuojasi į krovinių gabenimą šaldikliais, o jam labai atsiliepia sezoniškumas. Be to dauguma krovinių šaldikliais gabenami į Rusiją.

Vežėjai turi atgauti permokas

„Galime įžvelgti nemažai asociacijos vadovų klaidų, formuojant vidaus politiką. Kai nuolat giriamasi, kad vežėjų verslas klesti, sumanoma jį apkrauti dar didesniais mokesčiais, nors vežėjams pastaruoju metu ir taip sunku išgyventi. Būtina imtis neatidėliotinų priemonių palengvinant sąlygas vežėjams – mažinti TIR knygelių kainas ir grąžinti vežėjams permokas – už kiekvieną TIR knygelę grąžinti po 22 Šveicarijos frankus iš sukaupto viršgarantinio fondo, kurį „Linavos“ vadovai laiko neaišku kokioms reikmėms. Šie pinigai padėtų vežėjams išgyventi šį sunkų laikotarpį, nes visi jaučia, kad sunkmetis užsitęs“, – teigia E.Mikėnas, kuris į diskusijas kviečia ir kitų regionų vežėjus.

Susitikimai su kandidatu į „Linavos“ prezidentus Erlandu Mikėnu vyks: Panevėžyje – balandžio 23 d., Kaune – balandžio 30 d., Utenoje – balandžio 29 d., Vilniuje – gegužės 6 d. ir Alytuje gegužės 7 d.

  • Lengva Nebus, kol vežėjai

    ,atsiprašau, tupės kiekvienas „savoje tupykloje” ir raminsis dainelėmis – ‘juk tik po 15-17.000 lt iš mūsų tepavogė’…

    Kažkodėl kai koks nors klientas nesumoka bent 3-5.000 litukų, tai visi laksto lyg akis išdegę, po teismus užsakovus tampo ir pan., o dabar linaviniai nušvilpė po keliasdešimt tūkstančių – tai lyg ir nieko, lyg ir geri, tegu sau toliau tupi ir vagia?

  • "skaldo malkas"

    Asociacijoje „Linava” normaliai dirbančios valdžios jau nesimato. Priblokšti darniai dirbančių revizorių A. Kondrusevičius ir R. Malkus atrodo kaip musmirių prisivalgę.
    Ar tokiame stovyje jie galimai nepriskaldys dar daugiau malkų?

  • kažkam Linavoje užsinorėjo darmavų džiuvėsių

    Vien iš Malkaus išvaizdos matosi, kad jam nebūdinga sukaupti fondus.
    Jam juk pastoviai niežti rankos kaip per Palangos ralio priedangą ar per kitas paramas bei reprezentacijas nugvelbti kuo daugiau pinigų.
    Tačiau tegul nepamiršta nemažą dalį pinigų pasiskirti ir džiuvėsiams.

  • Šaunuolis Malkus

    Malkus yra šaunuolis!!! Per pusantrų metų savo pareigose sugebėjo sumažinti asociacijos skolas, sukaupti fondus Šveicarijoje, nuimti pastatų įkeitimus bankams, sumažinti TIR knygelių kainas ir dar pavogti daug daug milijonų. Šaunuolis!!! Skaidruoliai niekaip to nesupranta, o ypač skaidrumo judėjimo įkūrėjas ponas Gilys. Kai jis vogė, tai ištratino visus fondus, įkeitė pastatus, privedė asociaciją prie bankroto. O dabar kažkokie keisti dalykai dedasi ant tos Linavos, vis vagia ir vagia, o pinigu vis daugėja, ekonominė Linavos situacija vis gerėja, net Mikėnas jau susirūpino, kad Šveicarijoje per daug pinigų Malkus sukaupė.

    • tai jei ne Mikėnas, tai jų jau senai nebebūtų, jei dar yra.Juk jau per regioninius Malkus painiojosi sakydamas , kad jie saugųs, kitame regione, kad Kondrusevičius su Malkumi investavo kažkur . Atroškevičiau, tai kaip ten yra ištikrųjų?

  • Naujas AK (čia ne automato pavadinimas, nors veiklos metodai panašūs) pakalikų argumentas atsirado – viršgarantinio fondo neleidžia liesti IRU. O kur buvo IRU kai buvo išvogtas visas garantinis fondas??? Kodėl užmerkė akis prieš akivaizdų lėšų grobstymą?!

    Ir nemeluokit dėl IRU reikalavimų. Malkus viename regioniniame pareiškė, kad viršgarantinis fondas bus sėkmingai investuotas. Gal jau investavo, todėl dabar prisidengiat IRU draudimais… Nenustebčiau jei viršgarantinis būtų paskirtas paskoloms „ištikimiems” vežėjams ir taip nupirkti jų balsai kongrese.

    Tikiuosi vežėjai daugiau nesitaikstys su tokiais AK metodais ir bus samoningi

  • Malkus pats juos "PRIHVATIZUOJA".

    Citata iš vieno komentaro – „Kol sėdi Malkus prie pinigų kaip šuo ant šieno, tai vogti neišeina.”

    Malkus pats juos „PRIHVATIZUOJA”. 2013 metams buvo patvirtintas rekordiškas Linavos biudžetas. Bet Malkui to neužteko.
    Jis pats prisipažino, kad 4,4 mln. iššvaistė. Malkus prisipažino tai padaręs, biudžeto vykdymo lentelę paskelbdamas Linavos tinklapyje (ji jau dingo iš tinklapio)

    O kiek dar neparodė?

    Jam neužteko pinigų, tai jis dar iš IRU 1,4 mln. pasiskolino.

    Mūsų milijonai išplaunami, o mūsų prezidiumas tyli.
    Mes jau būtumeme atleidę tokį generalinį sekretorių.

    O kur mūsų ‘prezidentas’? Artėja dar vienas bankrotas.

  • Kompetencija

    Prezidiumo narys, „Linavos” valdymo organo narys E.Mikėnas rašo tokius dalykus: „viršgarantinio fondo, kurį „Linavos“ vadovai laiko neaišku kokioms reikmėms”.

    Tai negi prezidiumo narys nesupranta ar nėra girdėjęs, kad tai yra rezervinis stabilumo fondas, reikalingas nuo antpuolių tokių kaip skundai Konkurencijos tarybai (grėsė iki 5 mln. Lt bauda asociacijai), rinkos sukrėtimų mažėjant TIR knygelių pardavimams – pvz. mažinant personalą, mokant išeitines ir t.t.
    Kyla klausimas, ar asociacijai, kuriai IRU primygtinai liepė sukaupti tokį stabilumo fondą yra kažkoks reikalas pasilikti be jokios atsargos? Prezidiumo narys siūlo gyventi kaip savivaldybėms – šia diena ir skolon?

    Gal savo versle ir taikote gerbiamasai tokią išmintingą strategiją, tačiau palikite ramybėje IRU parėdymu sukauptą rezervą, kuris nėra jau toks milžiniškas, jei tarkime būtų krovinių nepristatymai TIR sistemoje ar kažkokios problemos su Konkurencijos taryba, rinkos sukrėtimai. Gal jau pasimokėme iš gyvenusių asociacijoje šia diena. Kiek jie paleido vėjais tų pinigų, o kai atėjo diena X – dingo. Gal laikas pasimokyti iš savo klaidų ir jų nebekartoti.

    • Tipiški populistai

      Politikoje kai nėra normalių argumentų populistai dažnai naudoja visokius nerealius pažadus. Manau, kad jei skaidruoliai prisėstų prie Linavos vairo, greitai būtų su sava mafija pasidalytos tos sumos ir kitos dar didesnės dingtų. Vežėjai matytų jas kaip savo ausis.Geriau lai IRU prižiūrimi tie pinigai guli Ženevoje.
      Yra laukiančių, kada tie vartai atsivers ir vėl bus galima vogti asociacijoje kaip senais laikais. Kol sėdi Malkus prie pinigų kaip šuo ant šieno, tai vogti neišeina.Užtai ir daroma viskas, kad jo neliktų.

  • Nesuprantančiam

    Jeigu tik neseniai pasikeitei pavardę iš pan Kondrusevič į Kondrusevičius, tai bardzo sunku litwinskus tekstus parazuminti. Todėl pacituosiu, kokie du būdai buvo įvardinti:
    Būtina imtis neatidėliotinų priemonių palengvinant sąlygas vežėjams – mažinti TIR knygelių kainas ir grąžinti vežėjams permokas – už kiekvieną TIR knygelę grąžinti po 22 Šveicarijos frankus iš sukaupto viršgarantinio fondo, kurį „Linavos“ vadovai laiko neaišku kokioms reikmėms. Šie pinigai padėtų vežėjams išgyventi šį sunkų laikotarpį, nes visi jaučia, kad sunkmetis užsitęs“, – teigia E.Mikėnas.

    • Skaičiuojam

      Taigi paskaičiavus žadėtus E.Mikėno pasakiškus sukauptus IRU depozite turtus – 7 mln. fondą padalijame iš 200 tūkst. TIR parduotų per metus – gaunasi po 35 Lt už TIR knygelę. tarkime įmonė vidutiniškai perka po 500-700 knygelių. Ką gi gaus? Po 17,5 tūkst Lt. (Žmonai ar meilužei net mašina padori neišeina 🙂

      Va būtų pažadas rimtas, jeigu nusitaikytų į rimtesnę pagalbą iš valstybės. Girdėjote A.Butkevičius jau yra paruošęs 200 mln.Lt fondą gelbėti Lietuvos verslui nuo Rusijos problemų. Tai bent pusę tos sumos jeigu skirtų transportininkams, tai kiekvienam vežėjui bent po 100-50 tūkst Lt. gautųsi.

      • Dalija nenušautą briedį

        Man patinka skaidruoliai, čia taip gražiai pasakas seka, milijonus jau savo rankomis vežėjams dalija. O jūs paklausėte IRU nuomonės, kuri ir valdo tuos pinigus ar leis taškyti asociacijos rezervinį stabilumo fondą?

        Gal ant IRU jums nusispjaut?

  • Nesupratau

    „Kandidatas į „Linavos“ prezidentus Erlandas Mikėnas siūlo du būdus, kaip palengvinti naštą vežėjams”.
    Perskaičiau straipsnį, bet taip ir nesupratau apie kokius du būdus kalbama. Ponas Milėnas iš viso nieko nesiūlo, tik žada, kad bus geriau. Tik gal vežėjams galėjo paaiškinti kaip būdamas susisiekimo ministro patarėju taip sugebėjo patarti, kad vežėjams vos neįvedė apribojimo įvežamam į Lietuvą kurui. Arba būdamas Vilniaus miesto Tarybos nariu taip rūpinasi miesto ir vežėju problemomis, kad miesto ribose sugebėjo įvesti mokestį už naudojimąsi magistraliniais keliai. Tarp kitko, šis naujas mokestis įvestas susisiekimo ministro (kuriam taip gerai patarinėja Milėnas) įsakymu. Švelniai išvertus vieną rusiška patarlę, kad šnekėti – ne maišus tampyti…

  • Kongresmenas

    Tai negi ir šįkart Malkus užspaus ir nepadės nei vieno buterbrodo ant stalo per kongresą? Anam buvau, tai kūdai labai buvo. Vos keli sausainiai. Nu bet pietūs nors apysočiai buvo. Nors tiek. O vakarienė su programa bus?

  • negaliu patikėti

    kad Linavos spaudos atstovas Gytis Vincevičius pradėjo dirbti penktadieniais ir dar po darbo valandų !

  • Kovotojas su korupcija pateko į interesų pinkles

    Sei­mo An­ti­ko­rup­ci­jos ko­mi­si­jos pir­mi­nin­kas Li­gi­tas Ker­na­gis, ini­ci­juo­da­mas par­la­men­ti­nės ko­mi­si­jos ty­ri­mą dėl ve­žė­jų aso­cia­ci­jos „Li­na­va”, ga­lė­jo su­pai­nio­ti vie­šuo­sius ir pri­va­čius in­te­re­sus. Tai dien­raš­čiui LŽ tvir­ti­no Sei­mo Eti­kos ir pro­ce­dū­rų ko­mi­si­jos pir­mi­nin­kas Al­gi­man­tas Sa­la­ma­ki­nas.

    „Jei L.Kernagis žinojo, kad jo draugė dirba įmonėje, kurios vadovas pasirašė kreipimąsi į Seimo Antikorupcijos komisiją dėl padėties „Linavoje”, o vėliau pats komisijos pirmininkas iš visų jėgų stengėsi, kad būtų pradėtas tyrimas prieš „Linavą”, čia tikrai galima įžvelgti viešųjų ir privačių interesų supainiojimą. Svarbu tai, jog dirbdama prieš asociaciją nusistačiusioje įmonėje L.Kernagio draugė galėjo siekti finansinės ar nefinansinės naudos ir versti savo naudai dirbti patį Antikorupcijos komisijos vadovą. Stengdamasis išvengti interesų konflikto jis privalėjo nusišalinti nuo tyrimo”, – kalbėjo Seimo etikos sargas.

    Užkulisiuose – draugės darbdavys

    Tokią poziciją A.Salamakinas išdėstė sužinojęs, kad tarp nepatenkintų „Linavos” darbu vežėjų, pasirašiusių kreipimąsi į Seimo Antikorupcijos komisiją, buvo ir Rusijos geležinkelių antrinės įmonės „Transkonteiner” atstovės Lietuvoje bendrovės „Hoptransa” vadovas Valdas Buivydis. Prieš kelerius metus šio verslininko vadovaujama įmonė pagarsėjo tuo, kad, įdarbinusi buvusį kariuomenės vadą Valdą Tutkų, stengėsi perimti NATO krovinių gabenimą iš Klaipėdos uosto į Afganistaną. Tik įsikišus aukščiausiems mūsų valdžios pareigūnams verslas neišdegė.

    „Hoptransoje” ir mažai žinomoje transporto asociacijoje „Baltijos vežėjai” buhaltere-apskaitininke dirba L.Kernagio gyvenimo draugė Neringa Seniūnaitė. Jos darbdaviai – vieni aktyviausių mūsų nacionalinei vežėjų asociacijai priešiškos grupelės, pasivadinusios „Už skaidrumą Linavoje”, aktyvistų ir rėmėjų.

    Sutapimas ar ne, tačiau gavusi nepatenkintų vežėjų raštą Seimo Antikorupcijos komisija ėmė veikti ypač aktyviai. LŽ žiniomis, būtent jos vadovas L.Kernagis davė postūmį pradėti tyrimą. Jo iniciatyva buvo sušaukti net trys komisijos posėdžiai iš eilės.

    Dėl L.Kernagio vadovaujamos komisijos sprendimų asociaciją „Linava” ėmė krėsti Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), Konkurencijos taryba ir Generalinė prokuratūra. Vežėjų asociacijos atstovai tikino, kad dėl „Hoptransos” ir kitų opozicinio judėjimo įmonių skundų įvairioms institucijoms jų veiklą jau keletą kartų tikrino VMI ir kitos kontroliuojančios įstaigos, tačiau pažeidimų nerado. Kodėl turėtų atlaikyti dar kelis tikrintojų reidus, „Linavos” atstovai sakė nesuprantantys.

    Dirba svetimšaliams?

    Kaip LŽ teigė buvęs „Linavos” generalinis sekretorius Valdas Gilys, judėjimas „Už skaidrumą Linavoje” ir jam talkinančios įvairios organizacijos gali turėti aiškų tikslą – perimti iš nacionalinės asociacijos pelningą TIR knygelių platinimą. Tada jau pačios „Linavos” gyvavimas lyg ir netektų prasmės, nes Lietuvos vežėjų turimą rinką greičiausiai perimtų kitų valstybių vežėjai. Esama nuomonės, kad galbūt su Rusija glaudžiai susijusios įmonės dalyvavimas „skaidruolių” veikloje nėra atsitiktinis.

    Todėl vežėjus ypač suglumino Antikorupcijos komisijos narių ir jos pirmininko primygtiniai reikalavimai VMI ir Konkurencijos tarybai kuo greičiau pateikti duomenis apie galimus „Linavos” finansinės veiklos pažeidimus ir galimą dominavimą rinkoje parduodant TIR knygeles. Asociacija jau dvidešimt metų yra vienintelė Tarptautinės vežėjų sąjungos (IRU) įgaliotoji TIR sistemos administratorė Lietuvoje, tad kaltinti ją dominuojančia padėtimi rinkoje absurdiška.

    Neigia žinojęs apie parašą

    Dienraščio LŽ kalbinamas L.Kernagis neigė ką nors žinojęs apie tai, kad kreipimąsi į Seimo Antikorupcijos komisiją buvo pasirašęs ir draugės darbdavys. Nors komisija inicijavo tyrimą būtent gavusi „Linavos” darbu nepatenkintų vežėjų raštą.

    „Net ir nežinojau, kad jis (V.Buivydis – aut.) pasirašė, tiesą pasakius. Mano tikslas yra tik vienas – apginti viešąjį interesą. Jeigu „Linava” nepadarė nieko bloga, jai nieko ir nebus. Pagaliau ne mano vieno sprendimu buvo priimtas nutarimas kreiptis į teisėsaugą. Už tai vienbalsiai balsavo visi komisijos nariai”, – teisinosi seimūnas.

    • O prie ko čia Mikėnas?

      Nesupratau to ilgo straipsnio. Prie ko čia Mikėnas? Ar jis dirba Hoptransoj, kodėl čia rašoma?

  • linkėjimai Vincevičiui

    Gyti, ar kada nors suprasi, kad elgiesi nekorektiškai didžiosios daugumos vežėjų atžvilgiu.
    Nuo Klaipėdos regiono yra du kandidatai į asociacijos „Linava” prezidiumo narius. Todėl kaip spaudos atstovui nuo visos asociacijos vežėjų bendruomenės, privalu būtu laikytis paprasčiausios žurnalisto etikos ir publikuoti abiejų kandidatų interviu.
    Tačiau pats ištikimai tarnauji tik „Linavos” valdžios pusei ir pastoviai šoki pagal jų užsakomą muziką.

    Ar pačiam dar neaišku, kad tik Vido Augaičio pastangomis buvo sukoreguotas asociacijos 2012 metų biudžetas ir „Linava” jo pastangomis pamažu išlipo iš finansinės duobės, o Gytis per tuos metus nerado progos nors kartą parašyti apie prezidiumo nario V. Augaičio sėkmingą darbą asociacijoje.

    Tačiau operatyviai ir rožinėmis spalvomis jis nušviečia apie Kondrusevičiaus į asociacijos prezidiumo narius siūlomą kandidatą. Tikrai didelis nesusipratimas asociacijos „Linava” kolektyvui turėti tokį nevykusį bei valdžios išnaudojamą atstovą spaudai.

  • Kandidatas, bet neaišku ar į prezidentus

    Kad E.Mikėnas rengia susitikimus su savo rinkėjais, nesvarbu 6 ar 12, daro tai tikrai teisingai. Tai rodo, kad vyksta politinė-rinkiminė kampanija su visais jos elementais – pasisakymais, kritika dabartinei valdžiai asociacijos (nors jis irgi jos dalis), išlindimais į spaudą.

    Viskas teisingai. Tik va bėda ta, kad jis buvo paprašytas nusiimti savo kandidatūrą į prezidentus ir pasilikti kuklesnę – į prezidimo narius.

    Tikrasis kandidatas, kurį remia Pelėda yra politikas Vytautas Milėnas.

    Manua garbiunga būtų tai pasakyti savo rinkėjams, nes bus labai juokinga kai kongreso metu teks atsistoti ir gėdingai pareikšti, kad nusiima savo kandidatūrą. Po tokio žingsnio, jo nebegerbtų nei savi nei priešininkai, nes jis parodytų, kad yra visiškai valdomas trečiosios jėgos ir už savo veiksmus neatsako. Paprasčiau tariant – kišeninis vienos Kauno grupuotės prezidiumo narys.

  • Geda kondruseviui

    Gerai, kad Mikėnas susitikinėja, skirtingai negu Kondrusevičius. Ponas prezidentas aplamai vežėjų bijo, jei susirenka bent keli, tai bėga ir į darbą negrįžta. Taip buvo jau ne kartą.

    Ištrauka iš ankstesnio straipsnio:

    Prezidentas spruko nuo vežėjų

    Tačiau A.Kondrusevičius nepanoro bendrauti su vežėjais ir spruko iš savo kabineto. Be prezidento likusius R.Malkų ir viceprezidentą M.Atroškevičių revizijos komisijos pirmininkas V.Pelėda informavo, kad jų kaltinimai yra visiškai nepagrįsti, po darbo revizijos komisija jokių dokumentų iš „Linavos“ patalpų neišsineša ir jokios informacijos apie atliekamą reviziją, niekam jų neteikia ir neviešina.

    Tuo tarpu R.Malkus ir M.Atroškevičius negalėjo atsakyti vežėjams, kuo remiantis buvo mesti tokie kaltinimai revizoriams ir kodėl nuolat trukdoma atlikti reviziją.

    Galutinai „Linavos“ vadovų rezgamą planą vėl trukdyti reviziją sužlugdė prezidiumo narys Erlandas Mikėnas. Jis, pasinaudojęs išvykusio prezidento kompiuteriu, visus susirinkusius vežėjus supažindino, kad ši, neva slapta informacija buvo viešai paskelbta oficialioje „Linavos“ interneto svetainėje.

    • Spruko ir E.Mikėnas su J.Kukliu

      O kad būtumėt matę kaip iš prezidiumo salės spruko J.Kuklys, kai reikėjo balsuoti už Valdo Gilio patraukimą baudžiamojon atsakomybėn!

      E.Mikėnas sakė, kad jo apskritai salėje nėra ir taip reiėtų parašyti protokole 🙂 Tarsi užsidėjo Šakpą-Nevydymką. Hopt – ir nėra prezidiumo nario salėj, nors visi mato, kad jis sėdi.

      Vyrai, savo patroną galbėjot, bet išsidavėte visai Lietuvai ką jūs ginate ir kam jūs atstovaujate. Skaidrumas, tai tas pats V.Gilio gynimo komitetas.

  • Juokdariams skaidruoliams

    Dėl pasipuikavimo, tai skaidruoliai geriausi specialistai. Mikėnas kartu su Milėnu Šiauliuose surinko vos dvylika vežėjų, o Klaipėdoje atėjo NET!!!! šeši. Ar patiems ne juokinga? Bet žandus pučia iš susireikšminimo. Niekam neįdomūs tie Mikėno paistalai.

    • Puikuojasi ar ne, bet su vežėjais susitikinėja. O jūs išsigandot ir tik šiandien Linavos puslapyje visiškai bereikšmį interviu padarėt su savo stumiamu kandidatu į prezidiumą, kuris net nebuvęs prezidiumo posėdžiuose ir net nežino ką darys, jeigu neduok Dieve bus išrinktas… Savo klounus stumia Kondrusevičius, nesvarbu, kad nežino ką darys, kaip darys ir ar iš viso ką nors reikia daryti. Svarbu – kad savas būtų ir tik subinę bučiuotų

  • O po kongreso siemet balius bus???

    • Sako kad bus įspūdinga

      Girdėjau, kad programą rengia normalią. Gal ir su žmonom pakvies atvažiuot?

  • kas dirba, o kas tik stengiasi dėl savo įvaizdžio

    Šaunuolis E. Mikėnas, kad aktyviai bendrauja su asociacijos eiliniais vežėjais, ne taip kaip A. Kondrusevičius kuris tesugeba pasipuikuoti susitikimais Vyriausybėje.
    Taip su brangiai apmokamo „Linavos” spaudos atstovo Gyčio Vincevičiaus pagalba jis stengiasi tik dėl savo įvaizdžio sukūrimo.
    Vežėjai tokius „Linavos” prezidento pasipuikavimus jau puikiai perkando.

Leave a Reply